Nee, da's maar schijn.quote:Op zondag 3 december 2006 00:04 schreef Stroekie het volgende:
Da's toch Sinterklaas met een zaklamp op zoek naar een schoorsteen![]()
Hoe is het met je studeerkamer?quote:
Ik ben geen piet waxquote:Op zondag 3 december 2006 12:51 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, hoeveel homo's doen er eigenlijk mee in die sinterklaasfilm?Het lijkt wel alsof alle acteurs uit de Regenboog zijn geplukt ofzo
En Vlahaaarrrp.... welke piet ben jij?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was het een fel groene, want dan was Claire Fisher vast in de buurt![]()
Dan hoef je niet zo boos en afstandelijk te doen hoorquote:Op zondag 3 december 2006 13:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben geen piet wax
Ik zit helemaal in de eerste scene in het rechtbank publiek. Nog voor de leader begint
Hoe herkennen we jou vanavond?quote:Op zondag 3 december 2006 15:06 schreef davidov het volgende:
Geen mogelijkheid iig voor Amsterdam om het te zien...
quote:Op zondag 3 december 2006 17:18 schreef Vlarp het volgende:
Won, ik zal straks ook wat screendumps van Dick maken
Maar ga eerst de film even op een DVD zetten.. gewoon voor het bewijs dat ie op TV Rijnmond werd uitgezondenquote:
Heheh, cool. Neem rustig de tijd.quote:Op zondag 3 december 2006 17:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar ga eerst de film even op een DVD zetten.. gewoon voor het bewijs dat ie op TV Rijnmond werd uitgezonden
Flink opgeruimd. Stuk meer ruimte enzo.quote:Op zondag 3 december 2006 01:51 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het met je studeerkamer?
Cool. Wij gaan de slaapkamer tackelen vandaag, is het plan...quote:Op zondag 3 december 2006 17:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Flink opgeruimd. Stuk meer ruimte enzo.
Ik ken alleen de eerste. Tweede klinkt ook wel stoer.quote:Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef Ang3l het volgende:
Labyrinth, Mirror Mask en Final Fantasy VII: Advent Children.
Wat een fijne films
TV Digitaal van Multikabel heeft dat nog nietquote:Op zondag 3 december 2006 15:12 schreef Waxxer het volgende:
Hij is nu volgens mij op drie of vier regiozenders tegelijk heurj
Lang leve TV Digitaal
Met in het basispakket 15 extra zenders waarvan 12 regionaledus mijn Fries is ook hartstikke goed nu.
Ziet er tof uit!quote:Op zondag 3 december 2006 17:52 schreef Ang3l het volgende:De bakken hangen eindelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan gewoon elke week Vlarp Famous volgen op TV Rijnmondquote:Op zondag 3 december 2006 19:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
TV Digitaal van Multikabel heeft dat nog niet
Ik was wel lekker autistisch aan het fladderen,quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
nothing in this world can stop this tonight
ik heb mn wow characters gedelete
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |