abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44030036
Ik heb een flink aantal studie (psychologie )boeken liggen waar ik opzich niks mee doe. Het leek me wel handig voor het verdere verloop van mijn studie, of eventueel later in mijn werk. Ik zit nu te twijfelen of ik t moet gaan verkopen. over een paar jaar kan ik ze weg gooien nu zijn ze mss nog wat waard.

Is het verstandig om ze te bewaren of blijven ze in de kast liggen? Heb ik er nog wat aan?
pi_44030381
Je zou eerst eens kunnen kijken op bijv de website van een bepaalde grote studieboeken handelaar of je boeken nog te verkopen zijn
Had pas ook zo'n id (waren ict boeken, die dalen wat sneller in waarde denk ik ).
Stapel boeken die me ongeveer 800 euro hadden gekost was nog maar 47 euro waard
pi_44030686
voor die 47 euro kun je ze net zo goed houden ja
  donderdag 30 november 2006 @ 19:27:06 #4
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_44032446
Afhankelijk van hoevaak het boek vernieuwd wordt.

Wordt er eens in de tien jaar een nieuwe druk gemaakt kun je ze bewaren. Worden ze om de 3-4 jaar vervangen, zou ik ze nog verkopen nu ze nog wat waard zijn en kun je evt later dezelfde boeken voor een stuk minder terugkopen als je ze echt nog wilt hebben.

Zo deed ik het toen ik nog studeerde. Boeken gebruikt kopen en op tijd weer verkopen. Scheelde toch weer aanzienlijk.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')