Ach ik ben blij dat ik niveau 4 doequote:Op donderdag 30 november 2006 18:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Opleiding zal het niet aan liggen, mijn gedrag en conditie misschien wel (lui in general) Maar dat zijn dingen waaraan te werken valt...
Morgen eerst maar even ruziemaken met mijn teamleider over een sterk stukje miscommunicatie...
Ik geef je groot gelijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Trust me, we zaten op het flexteam met minimaal 7 van de tien voorzien van HAVO
Psychologische test was geen succes kennelijk, niet verkeerd, maar men vond een aantal dingen. Alleen jammer dat die dingen bij iedereen ongeveer hetzelfde zijn... Magoed, Werving en Selectie al eens informeel gesproken over de kansen, en voor mij is het gewoon heel simpel: eind dit jaar de optie niveau 4 in Amsterdam of ik ga in een ander korps kijkenik zit me nu af en toe letterlijk te vervelen...
slingerde je zo erg dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:51 schreef JediMindTricks het volgende:
Heb sinds ik m'n rijbewijs heb nog geen boete mogen ontvangen.
(Al wel keer of 10 keer aangehouden, blazen, etc)
Man wat een fucking domme post is dit. Van het Nederlands naar de argumentatie tot het punt dat je probeert te maken. Lachwekkend slechtquote:Op donderdag 30 november 2006 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen liggen aan diegene die daadwerkelijk rijd?
Zou die niet te hard rijden zodat er een bon volgt?
Wat zou er toch gebeuren wanneer men niet te hard zou rijden?
Zou men dan nog steeds een bon krijgen?
Ik probeer me aan te passen aan het gemiddelde schrijfniveau hier.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:47 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Man wat een fucking domme post is dit. Van het Nederlands naar de argumentatie tot het punt dat je probeert te maken. Lachwekkend slecht![]()
Je moet toch snappen dat het niet om de overtredingen gaat die inderdaad redelijk ernstige overtredingen zijn.
Als iedereen zich aan de snelheid zou houden zouden ze wel een andere manier vinden om eerlijke burgers geld afhandig te maken: extra ID controles, belastingen verhogen, extra heffingen etc etc. Allemaal smoesjes om legaal geld te stelenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En als de politie standaard niet zou bekeuren bij een snelheidsovertreding van 10 km/u te hard gaan diegenen die nu 10 km/uur te hard rijden dan dus 15km/u te hard rijden. Je begaat een overtreding, willens en wetens, dan moet je ook niet janken dat je een boete krijgt.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:47 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Man wat een fucking domme post is dit. Van het Nederlands naar de argumentatie tot het punt dat je probeert te maken. Lachwekkend slecht![]()
Je moet toch snappen dat het niet om de overtredingen gaat die inderdaad redelijk ernstige overtredingen zijn.
10KM te hard op de snelweg merk je bijna niet, en je rijdt dus al snel 10KM te hard. Velen zijn zich er dan dus niet eens van bewust, je ziet namelijk heel vaak dat mensen "meerijden" met het verkeer en daardoor iets te hard rijden. En ook zoals ik al eerder zei: een inhaal actie terwijl je verder de hele weg netjes hebt gereden. Ze hoeven ook niet niks te doen, maar een waarschuwing in de bus is misschien al genoeg.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:50 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En als de politie standaard niet zou bekeuren bij een snelheidsovertreding van 10 km/u te hard gaan diegenen die nu 10 km/uur te hard rijden dan dus 15km/u te hard rijden. Je begaat een overtreding, willens en wetens, dan moet je ook niet janken dat je een boete krijgt.
bedoel je rijdt?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heeft iig niets met quotem te maken als je dat denktquote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
Verklaar eens waarom er steeds meer rollerbanken komen te staan, nu 2007 heel dichterbij komt
Verklaar daarna maar eens waarom ze allemaal weg zijn in begin 2007.
I thank you.
Wat volgens jou dan wel, wiseass?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft iig niets met quotem te maken als je dat denkt
dus je bent zo'n stumpert die net kan rijden en nog nooit een bon gehad heeft maar nu alvast ervan uitgaat dat je binnenkort er eentje krijgt ....quote:Op donderdag 30 november 2006 17:00 schreef immortalsean het volgende:
...ik kots alvast flink op onze vrindjes in 't blauw!![]()
kots hier lekker met mij mee![]()
![]()
![]()
Geen idee.. maar niet elke agent heeft aan het einde van het kalender jaar zijn beoordelingsgesprekquote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat volgens jou dan wel, wiseass?
Waar denk je dat de kerst bonus en kerstpakket van betaald worden?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee.. maar niet elke agent heeft aan het einde van het kalender jaar zijn beoordelingsgesprek
Het gaat over een functiejaar![]()
Wiseass
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |