Zou het niet kunnen liggen aan diegene die daadwerkelijk rijd?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:00 schreef immortalsean het volgende:
laatste paar weken in KLB zijn er opeens weer veel meer topics over door de wouten bekeurde fokkers...
...oftewel achterlopende-bonnenquota-inhaal-seizoen is weer begonnen![]()
![]()
![]()
en sinds ik nu al een week m'n rijbewijs heb, loop ik dit jaar ook kans op aangenaaide bekeuringen...
...ik kots alvast flink op onze vrindjes in 't blauw!![]()
kots hier lekker met mij mee![]()
![]()
![]()
hebben ze daar wel auto's?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef Hans_Gielus het volgende:
In Fryslan heb je niet zoveel van die strenge politie mannen, als landgenoten moet je elkaar helpen...
Ik vond jou meer iemand die de politie aanbidt. Niet zo stoer.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:00 schreef immortalsean het volgende:
laatste paar weken in KLB zijn er opeens weer veel meer topics over door de wouten bekeurde fokkers...
...oftewel achterlopende-bonnenquota-inhaal-seizoen is weer begonnen![]()
![]()
![]()
en sinds ik nu al een week m'n rijbewijs heb, loop ik dit jaar ook kans op aangenaaide bekeuringen...
...ik kots alvast flink op onze vrindjes in 't blauw!![]()
kots hier lekker met mij mee![]()
![]()
![]()
Met de trekker is het ook lastig om te hard te rijden.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef Hans_Gielus het volgende:
In Fryslan heb je niet zoveel van die strenge politie mannen, als landgenoten moet je elkaar helpen...
Mijn grap, wat doe jequote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef Thieske het volgende:
[..]
Met de trekker is het ook lastig om te hard te rijden.![]()
Inderdaad. 14.gifquote:Op donderdag 30 november 2006 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
Zeuren over iets wat je eigen schuld is.
totally n00b
Jouw friese vrienden uit Wolvega denken daar zeker anders over, kreeg gister nog een bekeuring binnen door hen..quote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef Hans_Gielus het volgende:
NFS zuigt, forza motorsport daarentegenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:18 schreef fathank het volgende:
Mensen die zeuren dat ze bang zijn dat ze een bekeuring kunnen krijgen. Blijf dan lekker op je donkere zolderkamertje NFS: Carbon spelen
Je oma is zeker dement, wat een lulkoek..quote:Op donderdag 30 november 2006 17:25 schreef davym het volgende:
Het zijn idd een stel randdebielen, werd laatst een oma bekeurd omdat ze geen licht op haar fiets had, maar het was 2 uur 's middags![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:00 schreef immortalsean het volgende:
en sinds ik nu al een week m'n rijbewijs heb,
als er geen mensen waren die zo stom zijn om echt wat fout te doen, hadden de blauwen wel allerlei onzinnige boetes gaan verzinnen, om toch nog geld te krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:33 schreef sjimz het volgende:
Als je niets fouts doet dan kan je ook niet bekeurd worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |