Als hij dat doet. Laat je het dan weten?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb met een maat van me afgesproken om te gaan maar die zou er weleens tussenuit kunnen knijpen
quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als hij dat doet. Laat je het dan weten?![]()
Nops..en de deadline is de 4e. Dus dat wordt 'm nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Neleos het volgende:
Hee Nem, heb je eigenlijk al iets van Weekend Miljonairs gehoord?
Ik had 1 ] te weinig, nu issie goed.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
bij 2 keuzes is iets niet helemaal goed gegaan en zijn ze allebei vetgedrukt
Hmm, jammer. Leek me wel leuk jou op tv te zien.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nops..en de deadline is de 4e. Dus dat wordt 'm niet![]()
Ik hoop dat ie er tussenuit knijpt.quote:
Shit, balen..quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
Nops..en de deadline is de 4e. Dus dat wordt 'm niet![]()
Ik ga gewoon blijven proberenquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er tussenuit knijpt.
[..]
Shit, balen..![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga gewoon blijven proberenP
Doe je mee dan als Soempie en Nem ook meedoen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik woon niet ver van de Toeter. Maar ik kom er nooit.
Ik doe in elk geval niet mee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:40 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Doe je mee dan als Soempie en Nem ook meedoen?
Ik moet er om half 7 uit. En ik heb ook geen zin om nu al naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:00 schreef Mark_V het volgende:
Ik ook, ik moet er morgen weer om 7 uur uit, maar ik heb geen zin om te gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |