Er zijn al een heel deel goede oplossingen aangekaart. Maar niemand weet op welk gebied de TS uberhaupt wil investeren.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef Sjeen het volgende:
Heeft er iemand een oplossing voor TS?
Goed antwoord... Nu is het wachten op TS met verheldering. Zo niet, dan beschouw ik dit topic als verloren...quote:Op donderdag 30 november 2006 17:38 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Er zijn al een heel deel goede oplossingen aangekaart. Maar niemand weet op welk gebied de TS uberhaupt wil investeren.
Als je weet waarin hij ongeveer wil investeren dan kun je daar op inspelen want in veel branches zijn er allerlei mogelijkheden tot financiering.
Sparen.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef Sjeen het volgende:
Denk je dat ze bij de bank moeilijk doen over iemand die teveel verdiend? In principe heeft hij er wel "recht" op. Als hij alles verder doorgeeft dan komt dat vast wel goed.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dat gaat dus niet, want hij schijnt teveel te verdienen voor studiefinanciering.
Het is lastig om een bedrijfskrediet te krijgen als je bedrijf nog niet zo lang bestaat. Bij de postbank kan je met een studentkrediet 5000 euro lenen, duurt ongeveer 2 weken.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Lucille het volgende:
Handel, investering, winst op korte termijn. Waarom gebruik je daar niet je bedrijfskrediet voor?
Krasloten?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef Sjeen het volgende:
bij een studentenrekening van de rabo kun je 950 euro rood staan, dan zit je in ieder geval op de helft en is het geen lening, maar een (soort van) doorlopend krediet..quote:Op donderdag 30 november 2006 15:48 schreef Klasse het volgende:
Binnenkort heb ik geld nodig, zeker zo'n 2000 euro ivm een aantal zaken. Nu vroeg ik me af waar ik snel dat geld kan lenen? Zonder dat de geldverstrekker al teveel eisen stelt. Daar heb ik namelijk geen zin in.
Overigens betaal ik dat ook gelijk weer af in 2 termijnen ofzo. Het is van korte duur. Ik studeer nog en verdien zo'n 900 bruto bij. Dat is waarschijnlijk het enige bedrag wat ik kan gebruiken.
Bedank alvast!
Lenen.nl wilde overigens niet meewerken.
Heeft zijn vuurwerkdeal al gesloten, denk ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:32 schreef Xcalibur het volgende:
zou TS het inmiddels al afbetaald hebben? of in het ziekenhuis liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |