Alle deelnemers aan de groepfase Champions League kregen drie bonuspunten, de ploegen die door zijn gegaan krijgen een extra punt.. je ziet op de site achter de clubs die door zijn gegaan ook 4 bonuspunten staan...quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:05 schreef heiden6 het volgende:
Volgens mij is er geen bonuspunt voor het bereiken van de laatste zestien. Zo begrijp ik althans alles wat ik erover heb gelezen.
Ja, nu zie ik het staan in het verhaal van Bert. Best veel eigenlijk.quote:Op zondag 17 december 2006 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alle deelnemers aan de groepfase Champions League kregen drie bonuspunten, de ploegen die door zijn gegaan krijgen een extra punt.. je ziet op de site achter de clubs die door zijn gegaan ook 4 bonuspunten staan...
Fout geformuleerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Nederland vandaag weer punten ingeleverd.
2x verlies feyenoord tegen tottenham levert toch geen punten opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Nederland vandaag weer punten ingeleverd.
Hoe zou jij het dan formuleren ?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Nederland is vandaag weer punten afgepakt.
Die redenatie van die kranten slaat nergens op. als je niet zo'n zware deler meetorst scoor je wellicht meer punten maar dan kom je vanzelf weer met meer clubs in Europa te spelen waardoor je deler weer zwaarder wordt...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef okee6 het volgende:
Het verbaasde me dat men in de kranten over het algemeen hoopt dat Nederland de plaatsen aan Rusland verspeelt, zodat we niet zo'n zware deler mee-torsen.
Ja maar naar Roemenie moet je niet kijken, die verliezen na dit seizoen 4 punten minder als NL... dat gat is voorlopig wel geslagen... belangrijker zijn Portugal, Duitsland en Ruslandquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:58 schreef mcyodogg het volgende:
Dinamo is gezien trouwens, en Steaua zo goed als.
overwinning is 2 punten, gedeeld door 7 is 0,285 punt ongeveerquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef koningdavid het volgende:
Ajax heeft nu toch ook wat punten gepakt toch?
De Grieken en Roemenen nu ook.quote:
Roemenie staat boven ons... de Grieken heel ver achter... alleen Rusland vormt een directe bedreigingquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef fanneke het volgende:
[..]
De Grieken en Roemenen nu ook.
Die staan ook vlak achter Nederland.
Griekenland viel dit jaar terug van 8 naar 15, ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roemenie staat boven ons... de Grieken heel ver achter... alleen Rusland vormt een directe bedreiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |