abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44042528
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:15 schreef maartena het volgende:
Jawel. Met een tweede nationaliteit is re-migratie naar het geboorteland goed mogelijk. Met alleen de Nederlandse niet meer. Re-migratie is de laatste jaren bij oud-gastarbeiders die in de jaren 60 en 70 naar Nederland zijn gekomen weer populair. Enkele duizenden per jaar vertrekken weer.
Met een Marokkaans paspoort kom je niet meer Marokko in?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44042540
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:42 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat doen we al. Criminele buitenlanders noemen we die.
Bron? Aantallen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44042628
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nederlandse nationaliteit afnemen en terugsturen.
Waarom verbaast me dat niet?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44042700
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat niet?
Enlighten me
pi_44042746
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bron? Aantallen?
Doe zelf eens onderzoek voor je dit soort debiele topics opent.
pi_44042756
Heb ik gedaan en ik heb niks gevonden debiel

(Leuke he schelden Kut Drent)
pi_44045736
Van immigranten die hier een misdaad begaan, wordt de verblijfsvergunning al ingetrokken. De regels daaromtrent kan je vinden op de website van de IND.
  vrijdag 1 december 2006 @ 07:08:25 #33
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_44045786
Jeez, anders neem je eens een drie jaar oud artikel omdat er het woord deportatie in voorkomt.

Uiteindelijk is de OP niet meer dan:
quote:
Ik wil dat Nederland allochtone criminelen deporteert.
Maar TS kan nu tegen z'n vriendjes opscheppen, kijk eens wat een lange post!
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  vrijdag 1 december 2006 @ 07:23:08 #34
130955 Floripas
Blast from the past
pi_44045823
Ik ben er geen voorstander van dat het Nederlandse staatsburgerschap voorwaardelijk wordt. Je eist (terecht) van mensen dat ze Nederlander worden, dan moet je niet gaan zeggen: "Jij bent Nederlander, tenzij..." en dan gaan invullen.
pi_44048958
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 06:37 schreef Vhiper het volgende:
Van immigranten die hier een misdaad begaan, wordt de verblijfsvergunning al ingetrokken. De regels daaromtrent kan je vinden op de website van de IND.
Ik vroeg hoeveel er gedopteerd worden.

Lezen is moeilijk schijnbaar
pi_44049054
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 07:23 schreef Floripas het volgende:
Ik ben er geen voorstander van dat het Nederlandse staatsburgerschap voorwaardelijk wordt. Je eist (terecht) van mensen dat ze Nederlander worden, dan moet je niet gaan zeggen: "Jij bent Nederlander, tenzij..." en dan gaan invullen.
Als je een nationaliteit hebt valt er niks af te pakken
  vrijdag 1 december 2006 @ 17:53:35 #37
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44061038
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vroeg hoeveel er gedopteerd worden.

Lezen is moeilijk schijnbaar
Gedopteerd?

Hen die hun verblijfsvergunning verliezen worden op kosten van de staat per vliegtuig naar het land van herkomst gevlogen per enkele reis. Hoeveel dat er precies zijn? Geen idee, maar er is wel een bepaald niveau van criminaliteit. Iemand die een pakje sigaretten steelt hoeft niet te vertrekken, iemand die een moord pleegt wel.

Vandaar dat ik ook aan je vroeg welk niveau van criminaliteit je zelf ziet als "deportatiewaardig". Als je door rood licht fietst overtreed je de wet ook natuurlijk, en als je die fiets ook nog eens gejat hebt overtreed je de wet nog veel meer. Maar is dat al deportatiewaardig?

Ik denk dat je sowieso hooguit enkele honderden per jaar zou kunnen uitzetten als je alleen de meest ernstige misdaden hiervoor gebruikt, zoals moord, mishandeling, drugshandel en verkrachting. Volgens cijfers van het CBS vinden er jaarlijks +/- 2000 verkrachtingen plaats en enkele honderden moorden. Een zeer groot deel daarvan wordt gepleegd door Nederlanders, en een ander deel door buitenlanders van de Nederlandse nationaliteit. Een klein deel wordt gepleegd door hen die geen Nederlandse nationaliteit hebben, en onder de drugshandelaren zit een enorm deel dat niet eens een verblijfsvergunning in Nederland heeft, zoals de Franse en Duitse drugsrunners die drugs halen in Rotterdam nadat het succesvol door de douane heen is gesmokkeld.

Verder zijn de criminalteitscijfers van Surinamers en Antilianen trouwens hoger dan Marokkanen en Turken. En ik weet dat het jou voornamelijk te doen is om Marokkanen en Turken uit Nederland te krijgen, maar in de praktijk is de enige oplossing voor jou om die Turken en Marokkanen niet meer tegen te komen: Naar Argentinië verhuizen en daar blijven!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:06:04 #38
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44061347
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je een nationaliteit hebt valt er niks af te pakken
Je bent ook nogal gefixeerd op het afpakken van een nationaliteit. Waarom is dat perse nodig?

Hen die Nederlander zijn geworden zijn voor de wet in eerste instantie Nederlander zolang ze in Nederland verblijven. De andere nationaliteit doet niet ter sprake.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_44072234
Zegt diegene die getrouwd is voor een paspoort
  zaterdag 2 december 2006 @ 06:09:56 #40
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44073332
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 01:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zegt diegene die getrouwd is voor een paspoort
Hoe kom je bij die onzin?

Ga jij nou maar eerst dit topic fatsoenlijk onderbouwen, want een copy/paste van een oud artikel zonder verdere toelichting kan natuurlijk iedere kleuter.... Maar goed het feit dat je met de bovenstaande reactie komt zegt mij alweer dat je niet eens in staat bent een fatsoenlijke discussie te voeren met fatsoenlijk onderbouwing. Het blijft bij 1, hooguit 2 regels.

Ik wacht wel weer op je volgende onzintopic, want deze heb je zelf alweer grondig verknalt.
-
pi_44078790
Jij hebt geen recht van spreken omdat je zelf een parasiet bent.

Natuurlijk ben jij tegen het intrekken van de 2e nationaliteit
  zaterdag 2 december 2006 @ 15:30:15 #42
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_44080362
Met de deportatiesvan de VS hebben ze er in de Zuid-Amerikaanse landen voor gezorgd dat er grootschalige bendenoorlogen zijn ontstaan. Toch knap hoe ze elke keer hun zuiderburen naaien.
pi_44261352
En hoe boeiend is dat?
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:01:03 #44
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_44263710
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe boeiend is dat?
Erg boeiend. We leven immers allemaal op deze aardkloot en we zijn allemaal samen verantwoordelijk.
pi_44270068
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:01 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Erg boeiend. We leven immers allemaal op deze aardkloot en we zijn allemaal samen verantwoordelijk.
Als ik Amerikaan was had ik het liever goed in de VS
pi_44270070
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 06:09 schreef maartena het volgende:

[..]

Hoe kom je bij die onzin?

Ga jij nou maar eerst dit topic fatsoenlijk onderbouwen, want een copy/paste van een oud artikel zonder verdere toelichting kan natuurlijk iedere kleuter.... Maar goed het feit dat je met de bovenstaande reactie komt zegt mij alweer dat je niet eens in staat bent een fatsoenlijke discussie te voeren met fatsoenlijk onderbouwing. Het blijft bij 1, hooguit 2 regels.

Ik wacht wel weer op je volgende onzintopic, want deze heb je zelf alweer grondig verknalt.
Je hebt geen recht van spreken. Natuurlijk ben jij tegen
  zaterdag 9 december 2006 @ 11:04:01 #47
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_44271515
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 04:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als ik Amerikaan was had ik het liever goed in de VS
Jij bent dan ook een egoistische klootzak.
pi_44271717
Je weet ook dat dankzij het uitzetten van criminelen de kleine lokale boevenbendes in de VS uitgegroeid zijn tot grote, nog veel gewelddadigere, misdaadmultinationals met honderdduizenden leden waar ze totaal geen grip meer op hebben?

En je weet ook dat het grootste gedeelte van de gedeporteerden gewoon weer boefje aan het spelen is in de VS? Maar nu zonder dat de VS weet wie en wat ze zijn?

Dat de landen waar ze naar gedeporteerd zijn compleet geruineerd worden door de cadeau gekregen crimineeltjes intereseert je dan waarschijnlijk weer niets zeker?

[ Bericht 8% gewijzigd door Sack_Blabbath op 09-12-2006 11:20:48 ]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44278107
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Je weet ook dat dankzij het uitzetten van criminelen de kleine lokale boevenbendes in de VS uitgegroeid zijn tot grote, nog veel gewelddadigere, misdaadmultinationals met honderdduizenden leden waar ze totaal geen grip meer op hebben?

En je weet ook dat het grootste gedeelte van de gedeporteerden gewoon weer boefje aan het spelen is in de VS? Maar nu zonder dat de VS weet wie en wat ze zijn?

Dat de landen waar ze naar gedeporteerd zijn compleet geruineerd worden door de cadeau gekregen crimineeltjes intereseert je dan waarschijnlijk weer niets zeker?
Nee, weet ik allemaal niet

Jij wel dus je kan het vast onderbouwen
pi_44278128
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, weet ik allemaal niet

Jij wel dus je kan het vast onderbouwen
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=gangs+deportation+usa&meta=
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')