Als ik een beltegoed wil kopen via MasterCard krijg ik ¤ 10,- te staan. Dit is onbeperkt geldig. En volgens mij kun je dan ook direct een telefoonnummer aanvragen waarop je gebeld kunt worden. (Dacht ik ergens gelezen te hebben,...)quote:Op donderdag 30 november 2006 13:46 schreef Stephan152 het volgende:
Iemand enig idee wat het minimum bedrag is dat je aan beltegoed kunt kopen bij VoipBuster
?
ik koop altijd 10 euro via visa.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:46 schreef Stephan152 het volgende:
Iemand enig idee wat het minimum bedrag is dat je aan beltegoed kunt kopen bij VoipBuster
?
ja.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:57 schreef ManAtWork het volgende:
Is afhankelijk van de betaalmethode dus,...
volgens mij kun je het gratis uitproberen alleen zijn gesprekken begrenst op 1 minuut. probeer het even uit zou ik zeggen. en je hoeft maar 1,30 te betalen om de "full version" uit te proberen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:59 schreef Stephan152 het volgende:
Ik wil het een keer proberen, maar het gratis bellen is alleen van toepassing als je krediet hebt gekocht. Geen zin om eerst 10 euro uit te geven om er vervolgens achter te komen dat het een klote verbinding is.
Thanks zal me er morgen wel eens in verdiepen!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:02 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
volgens mij kun je het gratis uitproberen alleen zijn gesprekken begrenst op 1 minuut. probeer het even uit zou ik zeggen. en je hoeft maar 1,30 te betalen om de "full version" uit te proberen.
Testen is inderdaad begrensd tot 1 minuut per gesprek.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:02 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
volgens mij kun je het gratis uitproberen alleen zijn gesprekken begrenst op 1 minuut. probeer het even uit zou ik zeggen. en je hoeft maar 1,30 te betalen om de "full version" uit te proberen.
Dus je kunt je registreren zonder een tegoed te komen. Dan heb je 300 min. per week vrij. Daarboven ga je betalen. Hoe het met die Freedays zit, ben ik nog aan het uitzoeken. Is me niet helemaal duidelijk. 't Net of het naast de 300 min. per week van toepassing is.quote:Maximaal 300 gratis minuten per week voor geregistreerde gebruikers, gemeten over de laatste 7 dagen. Niet gebruikte gratis minuten kunnen niet worden meegenomen naar de volgende week. Heeft u meer gebeld dan de limiet, worden de normale tarieven in rekening gebracht. Met uw Freedays kunt u gratis bellen naar alle bestemmingen gemerkt met "Gratis". Als uw Freedays op zijn, worden de normale tarieven in rekening gebracht. U kunt extra Freedays krijgen door beltegoed aan te schaffen.
als je 10 euro beltegoed koopt krijg je 120 freedays. gedurende die 120 dagen kun je gratis bellen naar gratis bestemmingen, 300 minuten per week. na die 120 dagen gaat het geld kosten.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:09 schreef ManAtWork het volgende:
Dus je kunt je registreren zonder een tegoed te komen. Dan heb je 300 min. per week vrij. Daarboven ga je betalen. Hoe het met die Freedays zit, ben ik nog aan het uitzoeken. Is me niet helemaal duidelijk. 't Net of het naast de 300 min. per week van toepassing is.![]()
Vreemd,... ik heb geen tegoed maar kan wel gewoon bellen naar vaste nummers,...quote:Op donderdag 30 november 2006 14:20 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je 10 euro beltegoed koopt krijg je 120 freedays. gedurende die 120 dagen kun je gratis bellen naar gratis bestemmingen, 300 minuten per week. na die 120 dagen gaat het geld kosten.
En dan komt het sterretje onderaan de pagina.quote:Naast gratis gesprekken met uw online vrienden, kunt u met VoipBuster ook gratis* bellen naar vaste telefoons in verschillende populaire bestemmingen (zie panel).
Om misbruik van ons netwerk tegen te gaan, hebben we deze gratis gesprekken gelimiteerd. Als u langere gratis* gesprekken naar deze landen wilt voeren, dient u uw account op te waarderen door beltegoed te kopen.
Ik ga gewoon eens testen. En zie vanzelf waar het schip strand.quote:Maximaal 300 gratis minuten per week voor geregistreerde gebruikers, gemeten over de laatste 7 dagen.
na een tijd zul je vanzelf wel merken dat bellen nietmeer gaat lukken.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:06 schreef ManAtWork het volgende:
'k Heb 'm al geïnstalleerd en geregistreerd maar geen tegoed gekocht.
En toch kan ik gratis bellen naar m'n vaste nummer!
Volgens mij zit er ergens een onduidelijkheid ten aanzien van bijv. de freedays. Zoals ik het nu lees is het puur om misbruik tegen te gaan.
[..]
En dan komt het sterretje onderaan de pagina.
[..]
Ik ga gewoon eens testen. En zie vanzelf waar het schip strand.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |