Zou je helemaal niet achter zo'n jongen zoeken hè?quote:Op maandag 4 december 2006 08:26 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej jappieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en ja bommels is liefJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jawel hoorquote:Op maandag 4 december 2006 08:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou je helemaal niet achter zo'n jongen zoeken hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou op schei uit, ik liep net archeloos over een kerkhof te banjeren en ontdekte zo'n neutraal gebied, waar dus EN alliance EN Hordes komen...quote:Op maandag 4 december 2006 07:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wil nu ook spelen maar het kan niet...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 december 2006 09:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
jawel hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 december 2006 10:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik liep net archeloos over een kerkhof te banjeren en ontdekte zo'n neutraal gebied, waar dus EN alliance EN Hordes komen...
was dood voordat ik er erg in hadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 december 2006 10:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heej oortjequote:Op maandag 4 december 2006 10:38 schreef puntoortje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.goeiemorgen mensjesJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekker aan het spelen?quote:Op maandag 4 december 2006 10:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej oortjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hey ijsbrekertjequote:Op maandag 4 december 2006 10:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
Goedemorgen allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe dat maar Demins. Zorg maar dat je goed bent uitgerust voor de grote dag.quote:Op maandag 4 december 2006 11:01 schreef demins het volgende:
Goedemorgen altegaar!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga geloof ik eerst maar eens terug naar bed!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 4 december 2006 11:02 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Doe dat maar Demins. Zorg maar dat je goed bent uitgerust voor de grote dag.
paar kleine dingentjes ... morgen doen we het met de echte kadoosquote:Op maandag 4 december 2006 11:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hoe was het sinterklaasfeest bij jou?
Bij ons was het erg gezellig. Eerst naar James Bond geweest en daarna surprises.
yeahhh tis eindelijk droog ik ga ff met de doggie uit.quote:Op maandag 4 december 2006 11:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
paar kleine dingentjes ... morgen doen we het met de echte kadoosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bij mij ook niet. Ik kan alles invullen maar die knop werkt nietquote:Op maandag 4 december 2006 11:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sign-up voor a free trial- knop doet het hier niet eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Via http://www.worldofwarcraft.com lukt het wel. Alleen gaat het downloaden wel retetraag. Ik zit nog maar op 14% sinds mijn vorige post.quote:Op maandag 4 december 2006 12:43 schreef petraa het volgende:
[..]
bij mij ook niet. Ik kan alles invullen maar die knop werkt nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is altijd nog sneller dan die 5 dagen van jappie via bittorrentquote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Via http://www.worldofwarcraft.com lukt het wel. Alleen gaat het downloaden wel retetraag. Ik zit nog maar op 14% sinds mijn vorige post.
hij geeft aan dat het ongeveer 3 uur duurtquote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Via http://www.worldofwarcraft.com lukt het wel. Alleen gaat het downloaden wel retetraag. Ik zit nog maar op 14% sinds mijn vorige post.
wat ben je stil gladys ????quote:Op maandag 4 december 2006 13:16 schreef Gladys het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
30% en ongeveer nog 5 uur te gaanquote:Op maandag 4 december 2006 13:15 schreef petraa het volgende:
[..]
hij geeft aan dat het ongeveer 3 uur duurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop