Owh echt niet? Ging er toch echt vanuit dat die pic uit het eerste deel van de trilogie kwam, ik dacht, da's wel makkelijk dan. De andere 2 delen ken ik niet. Deel 3 komt nog meen ik.quote:

Als Argento daar ook iets mee te maken heeft (weet niet of ie 'm ook geregisseerd heeft, wel ermee te maken iig) dan moet mijn lijstje toch in orde zijn?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef Asap het volgende:
Inferno is de film

1 = Inferno, regie = Dario Argento deed ook de regie van The Phantom of the Opera, met Julian Sandsquote:Op donderdag 30 november 2006 16:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
inferno is idd de filmde eerste die nu alles in 1 post doet krijgt het punt

Maar ik neem aan, dat jij iets anders in gedachten had? Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
patch+2

normaal gesproken....quote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef California het volgende:
Alleen speel je Six Degrees normaal gesproken niet met regisseurs, maar alleen met acteurs.

Helemaal verkeerde denkrichting.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:08 schreef cwk het volgende:
De bovenste twee hebben met Freeman te maken gehad. Het derde plaatje interpreteer ik maar als Army Of Darkness. Sam Raimi heeft niets met de bovenste twee te maken dus...

Geen Robin Hood, een ander fictief bekende Engelsmanquote:Op donderdag 30 november 2006 17:08 schreef cwk het volgende:
Of wacht nee. Derde is Robin Hood, waar Freeman ook in speelt?

quote:Op donderdag 30 november 2006 17:08 schreef Sokolsky het volgende:
Amistad?

quote:Op donderdag 30 november 2006 17:09 schreef Sokolsky het volgende:
Of qua personages? In de ene zit God, in de andere de dood, en in de derde Bruce Campbell?

quote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef cwk het volgende:
Ivanhoe?

1 van de 2 is goedquote:

Dat is waarquote:Op donderdag 30 november 2006 17:16 schreef Sokolsky het volgende:
Natuurlijk is dat een film, maar dat is niet Sherlock Holmes

quote:Op donderdag 30 november 2006 17:10 schreef Patch het volgende:
[..]
De gezochte titel vindt je niet door cast & crew-leden van de diverse films bij elkaar te husselen.

kijk, da's al een betere denkrichtingquote:Op donderdag 30 november 2006 17:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is het iets met de The Mighty Black Hound ofzo.![]()

goede denkrichting, maarquote:Op donderdag 30 november 2006 17:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Return of Sherlock Holmes
En dan is de titel The Return of Bruce Black

quote:Op donderdag 30 november 2006 17:40 schreef Sokolsky het volgende:
Batman Begins & Returns?

quote:Op donderdag 30 november 2006 17:41 schreef Asap het volgende:
Mighty Joe Young

coole gedachtengang, dus kan ik mijn vraagjes wel ietsjes pittiger & doordachter maken. Dit was dus een vraagje van niks...quote:Op donderdag 30 november 2006 17:44 schreef Sokolsky het volgende:
Nou, als het The Return of Sherlock Holmes was, je hebt een Bruce en iets Blacks, dan zit je zo bij Batman Returns.

Mag ik nog een extra puntje patch?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef Patch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Asap + 1
Bruce Almighty + Meet Joe Black + Young Sherlock Holmes van Barry Levinson

Dit was een leuke vraag, en ook goed te doen, maar Mighty Joe Young ligt wat buiten mijn referentiekaderquote:Op donderdag 30 november 2006 17:45 schreef Patch het volgende:
[..]
coole gedachtengang, dus kan ik mijn vraagjes wel ietsjes pittiger & doordachter maken. Dit was dus een vraagje van niks...

quote:Op donderdag 30 november 2006 18:09 schreef Patch het volgende:
en 2 was geloof ik Crimson Pig.
Deze plaatjes zijn al een keer langs gekomen hiero

Princess Mononoke zit er wel tussen, Spirited Away nietquote:Op donderdag 30 november 2006 18:10 schreef Patch het volgende:
Ik ken die tekenfilms niet, weet alleen dat Princess Mononoke en Spirited Away van 'm zijn...
that's it...

Die is ook goedquote:Op donderdag 30 november 2006 18:14 schreef RuneRose het volgende:
3 is the cat returns

quote:Op donderdag 30 november 2006 18:17 schreef Gillingham het volgende:
4. Mononoke Hime

quote:Op donderdag 30 november 2006 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
1 is Nausicaa, 7 Whisper of the Heart.

quote:Op donderdag 30 november 2006 18:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
5 castle in the sky?

easyquote:Op donderdag 30 november 2006 18:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
argh laat die stomme plaatjes ook maar![]()
Ik wil 15 films waar Stephen King het verhaal of scenario van schreef

quote:

De afbeeldingen / foto's zorgen voor het vinden van de filmtitel.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:09 schreef cwk het volgende:
Zelfde principe als vorige vraag?

die zijn op de goede wegquote:Op donderdag 30 november 2006 19:16 schreef cwk het volgende:
Dan denk ik gewoon ff hardop hier.
licht, vraag, dag en nacht, water

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |