en ik stel moeilijke vragenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:36 schreef macondo het volgende:
Welke dictator moet het sinds kort zonder een iPod stellen omdat dit op de lijst van luxe goederen is gekomen wat daar niet geleverd mag worden?
Deze is best te gokken. Kim Jung Il was mijn 2e gok iddquote:Op donderdag 30 november 2006 13:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
en ik stel moeilijke vragen![]()
nee, ik weet deze niet
Soempie +1quote:Op donderdag 30 november 2006 13:38 schreef Soempie het volgende:
die uit noord korea. Kim jong
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
nee, ik weet deze niet
ja was ook te gokken, alhoewel ik hiervan vrij weinig verstand hebquote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze is best te gokken. Kim Jung Il was mijn 2e gok idd
Misschien dat we, speciaal voor jou, nog eens gaan vragen naar de voornaam van Tarantino...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
nee, ik weet deze niet
Hennie Kuiphof is zijn tweelingbroer die regelmatig voor hem inviel. Maar dat weten maar heel weinig mensen...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:36 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Shit, daar had ik over heen gelezen.
Ik moet mijn post aanpassen, sorry macondo.
Ik wilde helemaal jouw punt niet afsnoepen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Hennie Kuiphof is zijn tweelingbroer die regelmatig voor hem inviel. Maar dat weten maar heel weinig mensen...
hihi, is goedquote:Op donderdag 30 november 2006 13:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien dat we, speciaal voor jou, nog eens gaan vragen naar de voornaam van Tarantino...![]()
Welles. Jij bent evil, Lienekenauquote:Op donderdag 30 november 2006 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal jouw punt niet afsnoepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |