ik snap hem nuquote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Geen idee wat de vraag betreft.
Ik snap de vraag wel, sufferd, maar ik weet het antwoord niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
hopelijk is het duidelijker geworden nu
oke:P (maar ik werktte ook met te veel ()()())))((((), dus is nu toch al makkelijker lezen)quote:Op donderdag 30 november 2006 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap de vraag wel, sufferd, maar ik weet het antwoord niet.
Jayhawk bedoelt dat het te specifiek is. Weinig mensen zullen dit weten hier.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef vdvorst het volgende:
te gedetailleerd? ik vraag gewoon wat zijn naam is
klopt, is misschien wel een te moeilijke, maar ben slecht in vragen stellen haha,quote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jayhawk bedoelt dat het te specifiek is. Weinig mensen zullen dit weten hier.![]()
two minds, one thoughtquote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Harnett.
Nou, ze wisten het anders wel na die hintquote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef vdvorst het volgende:
[..]
klopt, is misschien wel een te moeilijke, maar ben slecht in vragen stellen haha,
ga er vast een verzinnen voor als ik een keer moet
dat antwoord is dus ontzettend foutquote:Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, ze wisten het anders wel na die hint![]()
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
dat antwoord is dus ontzettend fout
Oh!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:19 schreef vdvorst het volgende:
maar is het niet, is een andere acteur,
omdat Harnett de enige acteur is die ik ken met Josh van de voornaam (volgens mij) en het is hem niet. Pas geleden nog Pearl Harbor gezien en hij lijkt er niet op.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef vdvorst het volgende:
Josh Hollo...
(moeten nog 3 letters achter, raad een van die letters goed en je wint)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |