Ik heb dat sprookjesboek nooit gelezen dus heb geen ideequote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Maak af:
't Hijgend hert, ...
Psalm![]()
ik zoek ... en
even voor de duidelijk, ik ben atheist
En het zingende paardquote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Maak af:
't Hijgend hert, ...
Psalm![]()
ik zoek ... en
even voor de duidelijk, ik ben atheist
haha sprookjesboekquote:Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb dat sprookjesboek nooit gelezen dus heb geen idee
Echt waar?quote:
ow SC staat voor slowchat, sukkel die ik benquote:Op donderdag 30 november 2006 16:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Echt waar?
edit-Ik heb mijn vraag daar nog niet neergezet, alleen hier
Even corrigeren: De dodemansknop moet blijvend worden ingedrukt. Bij mat '64 met de rechtervoet of de rechterhand op de "gas"hendel.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Soempie + 1
Ik geloof dat hij/zij hem af en toe moet indrukken, het moet voorkomen dat de trein kan doorrijden na bijv. een hartaanval van de machinist.
Stand deel 468
Soempie + 1
het antwoord weet je denk ik ook welquote:Op donderdag 30 november 2006 16:19 schreef Soempie het volgende:
Had ik het toch wel goed, Daff![]()
Jayhawk, nog bedankt voor die vraag.
Jij wel, ja. Maar de vraagsteller niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:19 schreef Soempie het volgende:
Had ik het toch wel goed, Daff![]()
Jayhawk, nog bedankt voor die vraag.
kloptquote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef Soempie het volgende:
ehm, nee. Maar hoort Gorter daarbij? Ik ben niet zo literair
Oh, alle musea gratis, daar ben ik ook een voorstander van.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef SaskiaR het volgende:
oftewel ars gratia artis
Ik had net ook een simpele bijbelvraag en niemand wist hemquote:Op donderdag 30 november 2006 16:41 schreef SaskiaR het volgende:
Welke 5 Bijbelboeken vormen de Torah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |