Op zondag 10 december a.s. vind de finale van de spannende kookwedstrijd 'Hobbykok van het Jaar 2006' plaats. De 'strijders' maken kans op schitterende prijzen. Bovendien mag de winnaar de eervolle titel “Hobbykok van het Jaar 2006“ dragen. Deze culinaire wedstrijd wordt georganiseerd door Eten & Genieten in samenwerking met Smaak en Kookschool Keizer Culinair. De normale toegangsprijs bedraagt ¤ 15 per persoon.quote:Van vrijdag 8 t/m zondag 10 december 2006 vindt Eten & Genieten 2006 plaats in de Jaarbeurs Utrecht.
Een evenement met veel workshps. Het volgen ervan is een eerste stap om zelf bijna net zo goed te kunnen koken als de topkoks zelf.
Er zijn workshops over o.a. sushi maken, koken met tabasco, 'zo lekker kan paling zijn', wijnspijs combinaties van o.a. sherry en andere dranken.
In het Kook Theater verklappen nationale en internationale topkoks hun keukengeheim.
Gedurende de drie dagen kunt u o.a. genieten van Cees Helder, Joop Braakhekke (Le Garage in Amsterdam), Sjanie de Geus (DeWatergeus in Noorden), Jill Dupleix, Bill Granger, Jerry Bastiaan (KarelV), Ron Blaauw (Ron Blaauw),Wilco Berends (Merlet), Robert Kranenborg (Le Cirque), Ramon Beuk en Lonny.
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:01 schreef golfer het volgende:
Mini-meetje ervan maken?
Kan er niets op de site over vinden.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:12 schreef De_Hertog het volgende:
Klinkt leuk ja. Klein vraagje: de toegangsprijs is 15 euro, maar wat kosten die workshops? Of zijn die bij de prijs inbegrepen?
Ik ook niet, daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 30 november 2006 14:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan er niets op de site over vinden.
Pfffffffff, heb ik ook net gedaanquote:Op donderdag 30 november 2006 14:39 schreef golfer het volgende:
Ik heb de organisatie net even gemaild met die vragen.
Zodra ik antwoord heb, plaats ik het hier.
Nog geen antwoord binnen.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:39 schreef golfer het volgende:
Ik heb de organisatie net even gemaild met die vragen.
Zodra ik antwoord heb, plaats ik het hier.
Gezellie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:56 schreef SHE het volgende:
Ik ook 9-12 aanwezig!
Mooi zo.quote:Op maandag 4 december 2006 16:33 schreef MissHobje het volgende:
Yes info![]()
Ik heb even snel gebeld en de mevrouw aan de telefoon kon het volgende vertellen.
Ze hebben gedurende de dag een aantal workshops oa iets met:
Tabasco
Paling
Sherry voor zoet
Sherry voor kaas
Iets met Kalsvlees
Wisky
Inprincipe moet je dan een half voor voordat de workshop begint een kaartje halen bij betreffende stand ( die delen ze dan uit) en dat is allemaal gratis en kun je aansluiten.
En bijna alles schijnt 2x per dag te draaien.
Ongeveer 48 deelnemers per workshop.
Alleen voor de wisky workshop moet je 5 euro bij betalen.
quote:Op maandag 4 december 2006 16:37 schreef MissHobje het volgende:
psst ik denk er ook even over om te komen
quote:Op maandag 4 december 2006 16:37 schreef MissHobje het volgende:
psst ik denk er ook even over om te komen
Die 2 staan ook bij mij op het verlanglijstje.quote:Op maandag 4 december 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Als ik ga dan wil ik eigenlijk wel naar een sushi workshop
En whiskey uiteraard.
Dat ben ik dus niet en ik voel mij niet geroepen.quote:
Je zou, gezien je culinaire uitspattingen, kunnen overwegen om voor EUR40 per jaar een eenmanszaak te kunnen starten met als belangrijkste bedrijfsactiviteit 'culinair adviesbureau'. Deze kaarten krijg je vervolgens in de schoot geworpen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:36 schreef golfer het volgende:
Tickets alvast even online binnengehaald, scheelt weer in een lange rij staan voor de kassa's.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 01:08 schreef bofneger het volgende:
Je zou, gezien je culinaire uitspattingen, kunnen overwegen om voor EUR40 per jaar een eenmanszaak te kunnen starten met als belangrijkste bedrijfsactiviteit 'culinair adviesbureau'. Deze kaarten krijg je vervolgens in de schoot geworpen.
mail is binnen thanksquote:Op donderdag 7 december 2006 19:33 schreef golfer het volgende:
De dames Hop en She hebben mail op hun fokmailadres van mij gekregen.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, dit lijkt me eigenlijk ook leuk.
Wel duur.Kan ik 4x AH Excellent Kerstsalade van kopen, en dat was al duur.
Ik neem de fotocamera mee, en we willen alletwee de workshop doen, dus een verslagje zal niet te moeilijk zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:08 schreef mirugai het volgende:
Morgen ga ik verhuizen dus helaas kan ik niet. Anders was ik graag gegaan.
Jullie maken toch wel een verslag na afloop? (Ben vooral benieuwd naar de sushi workshop...)
leuk!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik neem de fotocamera mee, en we willen alletwee de workshop doen, dus een verslagje zal niet te moeilijk zijn
Tis altijd op FOK! hetzelfde liedjequote:Op vrijdag 8 december 2006 16:33 schreef golfer het volgende:
Het ziet er dus naar uit dat Bluezz en ik als enigen naar de beurs gaan.
Ik baal er net zo hard vanquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis altijd op FOK! hetzelfde liedje
Heeeeeel enthousiaste reakties, (bijna) aanmelden en dan ineens treed het grote afzeggen de dag ervoor in werking.
Maakt niet uit, wij gaan toch
Ik werk er alleen in het weekend en doordeweeks loop ik stage, dus ik kan ook alleen maar in het weekend en het is verplicht.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:57 schreef Bluezz het volgende:
BHVen dat op zaterdag
Ik heb er al best zin in
Lees ff terugquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:44 schreef Dirkh het volgende:
Maken jullie wel een leuk verslagje?
Nee, wilde wel; maar was telkens te laat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Ben jij nog naar een workshop geweest, Weird?
Spookvlek denk ik, hij heeft hem nu nog aan, maar we zien nu nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Die foto's geven wel een sfeerimpressie alleen rest de grote vraag....
Hoe komt Golfers shirt zo bevlekt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |