niemand hoef te lezen hoorquote:Op zondag 3 december 2006 21:27 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zo heb je je inderdaad goed gerechtelijk ingedekt.
Nee geen sarcasme.
inderdaadquote:Op zondag 3 december 2006 20:46 schreef TR08 het volgende:
[..]
Nou en, niet het probleem van de site beheerder toch? Je gaat ermee akkoord dus heb je je er aan te houden
kasta toch? en die werd nog wel modquote:
ik ook want kreeg een mail met als je voor maandag blablablablaquote:Op zondag 3 december 2006 22:11 schreef brainster het volgende:
Ik heb het topic helemaal doorgelezen, en ik wacht in spanning af op wat er komen gaat. Dat mensen zo fanatiek kunnen zijn, het is maar een website
quote:OMDAT ZOVEEL MENSEN VRAGEN WAAROM IK GEEN CREW MEER BEN..& WAAROM IK GEBANT BEN!!
heyhey!
nou waarom ik weg ben & gebant ben ..
heel simpel..
meneer kreeg een nieuw vriendinnetje.. nouja.. zo erg is dat niet..
totdat het vriendinnetje dingen ging vertellen over mij.. en langs ging in de smschatbalk over mij.. en dat laat ik niet toe.. wat tussen meneer & mij is.. gaat dat "nieuwe"meisje haar niks aan!
dus ik zei er wat van .. dat ze het me maar recht in het gezicht moet vertellen .. nou en op msn heb ik meneer gezegt dat hij me met rust moet laten .. met zijn nieuwe vriendinnetje..
nouja.. wat kreeg ik te horen .. mevrouw mag gewoon alles doen & laten en ik niet.. ik kon geen kant meer op.. en toch heb ik er wat van gezegt.. dus dat meisje .. maakte flinke ruzie bij mij in de inbox .. geef haar antwoord terug..maar ik had me beste vriendje op site staan .. dat vond meneer toch zo erg .. en mevrouw.. pfff... en 5 seconde later.. hopa een ipban!!!!!!
nou ja.. maar dat is niet eens alles.. nadat die ipban is opgeheven .. omdat meneer het niet aan kon.. omdat er wat van wisten.. kwam ik weer terug op de site..
want hij had een smschat bericht onderschept.. over mij.. dat ik gebant was. en dat meisje .. had dus ook een ipban.. heeft dus helemaal niks met sfeer te maken .. of met iets va de crew!
trieste bedoeling maar..
maar dit is het verhaal .. om mijn ipban!!!
Is zeer onprofessioneel!!!
kusjes..romana !
ik zal wel weer een ipban krijgen .. omdat dit niemand mag weten volgens meneer
MAAR MENEER HET IS MAANDAG!! BYE BYE SITE :bye:
ach ik ben nu wel nieuwschierig welke "media"quote:Op maandag 4 december 2006 11:28 schreef tonks het volgende:
Zo'n site plat krijgen is natuurlijk heel simpel
quote:kissyxxxxkiss
150377
Bezet
Mon 04 Dec 2006 11:32
moet je doen! en moet je zeker het echte verhaal erbij zetten.. want mijn verhaal is ook ergens! vergeet dat niet,,, want het is maandag.. weet je nog en januari.. is nog lang hoor
150377
Bezet
Mon 04 Dec 2006 11:33
nee jij durft niet te bannen! omdat je misbruik maakt van je site.. en dat weet je zelf.. en verder ga ik niet met jou in discussie.. we zien alletwee wel.. wie aan het korste eind trekt
150377
Bezet
Mon 04 Dec 2006 11:34
MEDIA is een groot woord.. en dat kan jou de kop kosten .. kijk uit wat je hier zegt tegen mij..
quote:hierbij wil ik je even mededelen dat ik stappen ben gaan ondernemen tegen de onterechte i.pban van romana(kissyxxxxkiss)
Ik ben naar mensen gestapt die wat veel hiermee te maken al hebben gehad en ik heb met de media contact gezocht
Die mensen hebben me ook gezegt dat jou ipban voor romana onterecht is
alleen als iemand iets ergs heeft gedaan mag zoiets worden uitgevoerd
En die reden had jij niet want romana heeft alleen gezegt tegen jou vriendin dat ze haar met rust moest laten nadat jou vriendin herhaaldelijk langs ging met dingen over romana en jou vriendin schreef het eerste berichten naar romana
Dit is trouwens allemaal op geslagen
Trouwens ook jou gesprek met romana dat jij zei dat jou vriendin mocht doen en laten wat zij wilde
maar romana mocht niets terug zeggen
want zij kreeg direct een ipban van jou
ze noemde het zeer onprofesioneel en dat je niet capabel was om een site te runnen
je maakt misbruik van je functie op de site
Dit alles word naar buiten gebracht als kissyxxxxkiss niet in eer word hersteld
Ze krijgt alles terug op jou site en een excuus van jou kant wegens onterechte ipban
Is dat niet gedaan voor volgende week gaan we de media in met alle gegevens die we hebben
en ik kan je nu al zeggen dat je niet echt positieve publiciteit krijgt met je site
Er zal dan naar buiten komen dat jij misbruik van je site
En ik denk niet dat mensen dan nog op een site lid willen worden terwijl ze weten dat de beheerder rare praktijken uitvoerd en heel erg onprofesioneel is
Mij boeit het niet wat je hiermee doet
romana heeft niets te verliezen maar jij wel je reputatie en je site
Ik hoop dat je vriendin dat waard was om je site te verliezen die je net gestart bent
in afwachting de moeder van romana
ps jij bent overal rond aan het bazuinen dat romana stookt tussen jou en je vriendin
zou ik ook maar mee stoppen want dat is laster
daar kun je ook wat aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |