Waarschijnlijk Fok! ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:59 schreef arneaux het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar welke media ze gaan grijpen. Kansloos verhaal.
"voor de gein"quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ip ban, en daarna crew status weg, ip ban heb ik nu voor de gein weg... maar dr crew status blijft weg en die wil ze terug
ze heeft al geen ip ban meer, maar crewkrijgt ze niet terug en ook geen excuusquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Tuvai.net het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een ongelooflijk domme BrEeZaH. Is waarschijnlijk gewoon haar zelf die die mailtjes namens 'haar moeder' stuurt.
Asmooh, in plaats van haar IP te bannen, zet je met PHP effe 't volgende in je globale .php bestand:
if($_SERVER['REMOTE_ADDR']=='1.2.3.4'){
header("location:http://piv.pivpiv.dk");
}
1.2.3.4 vervangen door haar IP natuurlijk.![]()
dat weet ik al want ik ken ze int egquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:25 schreef TR08 het volgende:
[..]
Wel eerst uitzoeken wie moeder en dochter in het echt zijn he
dat heb ik nu ook extra maar inde regels gezetquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:49 schreef erikkll het volgende:
Hoi. Jij bepaalt wie JOUW site mag zien en wie niet, en je mag zonder opgaaf van redenen de toegang voor haar beperken of ontzeggen.
kloptquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:53 schreef erikkll het volgende:
ja gvdik krijg bij elk profiel "Gebruiker heeft de regels (nog)niet geaccepteerd"
![]()
zorg er dan voor dat ik wel die accounts kan zien, maar dat zij niets kunnen doen voor ze die regels geaccepteerd hebben?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:54 schreef Asmooh het volgende:
[..]
klopt
dat gaat pas was als die gene wel accepteerd
zal vanavond wel klaar zijn
ze krijgen alleen maar een scherm met "regels accepteren"quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:28 schreef erikkll het volgende:
[..]
zorg er dan voor dat ik wel die accounts kan zien, maar dat zij niets kunnen doen voor ze die regels geaccepteerd hebben?
Lekker hamlapje...quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:06 schreef Isdatzo het volgende:
en ze is nog lelijk ook
[afbeelding]
[afbeelding]
!
stuur haar ff dit topic door wil je![]()
Woow!!!! hoe sterk is die jongen wel nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:06 schreef Isdatzo het volgende:
en ze is nog lelijk ook
[afbeelding]
stuur haar ff dit topic door wil je![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:16 schreef longinus het volgende:
Die meid is anders geknipt voor je site aan de foto's te zien
op fok zijn ze dikker hoor..quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:16 schreef Tuvai.net het volgende:
Lekkere zeug trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |