Daar zijn ze wel aan gewend. Zoals Sinterklaas dat dan tegen me zegt: "Ik ben niet boos op je, maar ik ben wel heel verdrietig".quote:Op donderdag 30 november 2006 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
Omdat jij stout bent geweest?
Scherpquote:Op donderdag 30 november 2006 12:18 schreef Maeksy het volgende:
Omdat ze ook in het "Hardcore To Tha Bone Foto Fuck" topic willen!
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:41 schreef Maeksy het volgende:
Lijkt sprekend op de pic uit de OP toch?
[afbeelding]
Dit is nu een fotosoep-sint-en-piet-op-andere-mensen-topic!![]()
![]()
OK, vetquote:Op donderdag 30 november 2006 12:41 schreef Maeksy het volgende:
[afbeelding]
![]()
In dat geval ga ik het even volgen.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:41 schreef Maeksy het volgende:
![]()
"kijk mij stoer tegen een jongerencultuur aanschoppen"quote:Op zondag 3 december 2006 00:48 schreef BasEnAad het volgende:
Omdat de Sint de jeugd aan wil spreken en hiphoppers en rappers lachen nou eenmaal niet, want boos kijken is stoerrrrr
![]()
De wigger spreektquote:Op zondag 3 december 2006 12:35 schreef Maeksy het volgende:
[..]
"kijk mij stoer tegen een jongerencultuur aanschoppen"
Zeker nog nooit kampers en sjonnies bij de botsauto's zien staan als er kermis is.![]()
Whehe.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:41 schreef Maeksy het volgende:
[afbeelding]
![]()
Moest jij Sint toen ook troosten?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel aan gewend. Zoals Sinterklaas dat dan tegen me zegt: "Ik ben niet boos op je, maar ik ben wel heel verdrietig".
die is te goedquote:Op donderdag 30 november 2006 12:41 schreef Maeksy het volgende:
[afbeelding]
![]()
wie is maikuuul?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Om even bij het originele topic te blijven:
Zou Maikuuuullll hendig sjiek voor de neus van Amerigo (het paard van Sinter K.) geslipt zijn zodat het arme beest schrok en zijn berijder heeft afgeworpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |