Zit allemaal al ingecalculeerd. Ze gaan er ook al vanuit dat de ECB-rente in september omhoog zal gaan, dus je zou denken dat er vage dingen moeten gebeuren wil de Euro op korte termijn nog kelderen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:08 schreef Timmehhh het volgende:
Verwacht iemand nog dat de Dollar korte termijn een beetje gaat stijgen. Nu de ECB de rente niet heeft verhoogd, of is dat effect al in de koersen verwerkt?
Ik wil een hele hoop dollars uitcashen en ze zijn momenteel geen fuckje waard
Amusante complottheorie: de prijs van olie wordt kunstmatig omhooggespeculeerd, omdat er groeperingen zijn die de USA geen 'easy way out' willen geven. Met hoge olieprijzen *moet* de rente wel hoog blijven.quote:
Popcorncolumn!quote:As the Japanese government continues holding short-term interest rates near zero while printing yen like it is going out of style, getting out of the yen has now replaced pachinko as the national pastime for rank and file Japanese. With housewives and cab drivers debating the best techniques to exchange their yen savings for higher yielding non-yen assets, the Japanese monetary authorities are facing the prospect of the complete destruction of their own currency, subjecting their citizens to the horrors of hyperinflation.
Dat is alweer een nieuw record volgens mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Op moment van schrijven staat 'ie op 1.3678
Dat zal hopelijk nog wat zakken aan het einde van de dag natuurlijk maar het baart mij zorgen.
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:41 schreef arexes het volgende:
[..]
Dat is alweer een nieuw record volgens mij
Buitenlandse producten woden voor hun duurder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is nou het probleem dan eigenlijk? Je kunt toch lekker goedkoop importeren zo.
En wat de invloed van deze lage koers op de amerikaanse economie? Daar is een dollar nog gewoon een dollar, dus wat merken zij?
Zij kunnen geweldig exporteren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is nou het probleem dan eigenlijk? Je kunt toch lekker goedkoop importeren zo.
En wat de invloed van deze lage koers op de amerikaanse economie? Daar is een dollar nog gewoon een dollar, dus wat merken zij?
Is goed voor het handelstekort.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:09 schreef Koewam het volgende:
[..]
Buitenlandse producten woden voor hun duurder.
Bij mij hier staat de slotkoert op 1.3755quote:
Weetjewat? Laat olie voorlopig nog maar in dollars betaald worden.quote:"The dollar is a basket case," said Peter Schiff, president of Euro Pacific Capital Inc. "We are going to pay the piper for years of having the underlying fundamentals of our economy disintegrate beneath our feet."
Given the state of the U.S. economy, he said, the dollar could continue to fall in the coming years against the euro, to $2.50 or even $3.
Voor de gemiddelde European is het goedkoop vakantie vieren jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:42 schreef TwyLight het volgende:
Ik moest toestraks 26$ betalen, was iets van 19.nogwat
Ja, dat is wel lekker. Ik importeerde laatst ook een paar dingen, het gewoon een dikke smile als je de omgerekende prijs zietquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:42 schreef TwyLight het volgende:
Ik moest toestraks 26$ betalen, was iets van 19.nogwat
Jij duivelse anarchistquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef TwyLight het volgende:
Voor mij wel
Ligt er maar net aan waar je heen gaat (net als in Europa). Ik zat in een staat waar alles ook nog eens belastingvrij is (Oregon)quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij is vakantie vieren in de VS gewoon pak hem beet 30% duurder dan in Nederland
Ik ben in 2006 een paar dagen in DC geweest en in 2004 2 weken of zo in NY,Boston en Atlantic city en ik denk dat het weinig uitmaaktquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je heen gaat (net als in Europa). Ik zat in een staat waar alles ook nog eens belastingvrij is (Oregon).
ga ermee naar zimbabwe op vakantie met de grote geld ontwaarding daar lijkt het alsof je dagelijks rijker wordt met zo'n pak dollarsquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef GForceT1 het volgende:
HUIL ik moet nog 6000$ omwisselen en dat wordt met de dag minder waard....
kan er nog beter mee op vakantie gaan denk ik....
Beter naar Postbank gaan, hebben doorgaans betere wisselkoers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:50 schreef Furia het volgende:
Dit gaat mooiEven kijken wat de Rabobank nu geeft voor mijn euro's. Kan ik vast wat dollars ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |