Mijn excuses, ik heb de vorige onderschriften niet bekekenquote:Op maandag 4 december 2006 00:03 schreef toma het volgende:
vrolijke-frits die van jou lijkt wel heeeeeeeel erg verdacht veel op die van denthemen
quote:Op maandag 4 december 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Ik ben weer terug, is wel een applausje waard.
Weer 'n bannetje achter de rug? Of was het dit keer vrijwillig?quote:Op maandag 4 december 2006 18:44 schreef SCH het volgende:
Ik ben weer terug, is wel een applausje waard.
Heb het soms te druk voor dit draadje en was wat Groninger schapen aan het bevruchten.quote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weer 'n bannetje achter de rug? Of was het dit keer vrijwillig?
[afbeelding]
Ik heb je wel gemist. Fijn dat je weer terug bent.quote:Op maandag 4 december 2006 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb het soms te druk voor dit draadje en was wat Groninger schapen aan het bevruchten.
Niet nodig, Bea is heel schoon op d'r zelfquote:Op maandag 4 december 2006 18:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik heb je wel gemist. Fijn dat je weer terug bent.
Heb je je kleine SCH trouwens wel goed gewassen na je uitstap?
quote:Op maandag 4 december 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet nodig, Bea is heel schoon op d'r zelf
[afbeelding]![]()
![]()
quote:denthemen
Grygera: Scheids, mag ik naar de wc?
quote:Zjakkie
Primeur in Nederland: Sneijder krijgt de zwarte kaart!
quote:Beschouw
Bossen: "Ga die stok zelf maar halen. Ik zie niks"
-2ptquote:numero_uno
Bossen: Daar is de weg naar Smurfenland
Je onderschrift was gewoon kut, slecht, saaiquote:Op maandag 4 december 2006 20:50 schreef numero_uno het volgende:
Ach ja ik had het ook moeten weten dat Ajacieden het niet leuk vinden als Wesleytje smurf genoemd wordt
Ja, pas maar op! Ik zit je op je hielenquote:Op maandag 4 december 2006 21:17 schreef Zjakkie het volgende:
Tweeds! en ik kon de punten ook wel weer gebruiken
Jaap Stam mag je ook al niet vergelijken met een Feyenoord hooliganquote:Op maandag 4 december 2006 20:50 schreef numero_uno het volgende:
Ach ja ik had het ook moeten weten dat Ajacieden het niet leuk vinden als Wesleytje smurf genoemd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |