Is dat taal voor een dame?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
"Ondanks dat mijn vader dacht dat Ajax een schoonmaakmiddel betrof, neukte hij maar mooi een elftal bij elkaar"
iig succes!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:16 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik weet nog niet precies hoe laat ik de jurering kan doen. Moet iig voor 20.00 of na 22.00
(half 8 moet lukken denk ik)
quote:~Mwanatabu~
~"Ondanks dat mijn vader dacht dat Ajax een schoonmaakmiddel betrof, neukte hij maar mooi een elftal bij elkaar"~
quote:~Beschouw~
~Peter van Vossen over familiefoto: "Dit was de enige keer dat mijn moeder niet zwanger was"~
quote:~EnGCatjuh~
~Promotiefoto nieuwe kledinglijn Jan Smit perongeluk terecht gekomen bij Voetbalfoto-onderschriftcompetitie.~
-2ptquote:~dramslag~
~Partij voor Naastenliefde, Vrijheid & Diversiteit heeft eigen team met 9 spelers en 38 begeleiders, waarvan er slechts 3 op de foto wilden.~
Vol verwachting klopt ons hartquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tussen 18:00 en 19:00 de uitslag weer, naar alle waarschijnlijkheid.
quote:Maikalo
Autobiografie Adil Ramzi: "Het killersinstinct en de identiteitscrisis"
Door K.R. Aamvogel
quote:Lurtt1
Zeg het: Adil, je bent een eikel. Kom maar, kom maar, kom maar.
quote:denthemen
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
-2ptquote:vitessezuid113
Een ooievaar op het veld beland bij een wedstrijd van Roda JC .
Beide onderschriften even matigquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:23 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Y... M , C , A
ik zat te twijfelen of ik deze zou posten ipv degene die ik had.
Die YMCA had ik ook bedacht, serieus, maar dacht dat hij te moeilijk zou zijn voor dit publiekquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:28 schreef toma het volgende:
[..]
dat dacht ik dus al![]()
wrijf t er maar in. Ben mn inspiratie helemaal kwijt.
met zo'n opmerking ben je vrijwel al voordat je een onderschrift post genomineerd voor de poedelprijsquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:48 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Die YMCA had ik ook bedacht, serieus, maar dacht dat hij te moeilijk zou zijn voor dit publiek
Ja uuh, ik meende het nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
met zo'n opmerking ben je vrijwel al voordat je een onderschrift post genomineerd voor de poedelprijs
Denk je dat wij debielen zijn?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:48 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Die YMCA had ik ook bedacht, serieus, maar dacht dat hij te moeilijk zou zijn voor dit publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |