quote:Mr._T-Rex:
Wedstrijd stilgelegd voor het zoeken van een mug om een olifant van te maken.
quote:numero_uno:
Ja mensen het is gras.
quote:existenz:
Scheids: Iemand mijn lens al gevonden jongens?
quote:dramslag:
Nieuwkomer onderschriftcompetitie zoals gebruikt onder de graszoden gestopt.
Oh ja: vitessezuid113 had de vorige ronde gewonnen, dus die weet zijn plicht welquote:AirRaid
Zijn dat nu echt pootafdrukken van een olifant?????
gestreept ?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:40 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ajax en Feyenoord wanhopig op zoek naar vorm
Ik vind ze idd ook niet meer grappigquote:Op donderdag 30 november 2006 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alweer zo'n oude foto uit het archief van Beschouw...
En hou nou eens op met oude koeien (olifanten) uit de sloot halen... Dat is net als Dancing with the Stars-varianten 1 keer leuk, maar daarna niet meer.
anders zet je ff je onderschrift goed neer , aangezien je hem niet meer kan veranderen , dan rekent de jury hem nog meequote:Op donderdag 30 november 2006 18:58 schreef dramslag het volgende:
Ik heb een grammaticale fout in mijn onderschrift zitten.
quote:AirRaid
Zijn dat nu echt pootafdrukken van een olifant?????
quote:gebruikersnaam
Aanwinsten Feyenoord nog steeds op zoek naar het doel
quote:Mr._T-Rex
Wedstrijd stilgelegd voor het zoeken van een mug om een olifant van te maken.
-2ptquote:Zjakkie
Na de bewegende penaltystip, heeft nu ook de middenstip de benen genomen
hier moest ik om lachenquote:Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
"Stop maar met zoeken jongens, ik hoor net dat Wesley gewoon geschorst is!"
hoe kan ik dat nou niet wetenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:55 schreef Beschouw het volgende:
Even voor de volledigheid: de foto van vandaag betrof de wedstrijd Bronshoj-Ikast, een competitiewedstrijd uit 1965 in Denemarken. Geen Ajax en Feyenoord dus, hoewel dat gezien de shirtjes wel had gekund. Ajax speelde heel vroeger namelijk in gestreepte shirts getuige hun allereerste clublogo.
[afbeelding]
De eer!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hier moest ik om lachen
weer tweede.
Ja prima hoor. Kunnen we wat mee.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:30 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Politie van Nancy geeft foto's Feyenoord hooligans vrij.
Kan er nu even de humor niet van inzienquote:Op donderdag 30 november 2006 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
wie gaat deze nog overtreffen ?
![]()
![]()
Als feyenoord-supporter snap ik dat welquote:Op donderdag 30 november 2006 21:42 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Kan er nu even de humor niet van inzien![]()
Het is allemaal ronduit kutquote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als feyenoord-supporter snap ik dat wel, ze zetten feyenoord weer verkeerd op de kaart ( al doen de spelers daar ook hard aan mee
)
Maar deze foto blijft dus gewoon staan ?
Een contactlens natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:27 schreef Bayswater het volgende:
En wat waren ze nu aan het zoeken in 1965?
okquote:
Hier is het spel ook al niet veel beterquote:Op donderdag 30 november 2006 21:48 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het is allemaal ronduit kut.
Mis even de inspiratie voor een leuk onderschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |