Helemaal mee eens. Geniaal programmaquote:Op donderdag 30 november 2006 14:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Eigenlijk is er maar één programma op de nederlandstalige zenders waar ik voor ga zitten: Keuringsdienst van Waarde.
Wil jij niet bij wijze van ludiek experiment ook zo'n KvW-onderzoek uitvoeren?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:55 schreef schatje het volgende:
Helemaal mee eens. Geniaal programma.
Heb je geen Nederlandse voorkeur ?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef Verbal het volgende:
DWDD![]()
Overschat programma.
Mijn stem gaat gewoon naar Top Gear (herstel) Planet Earth.
V.
Lezen is moeilijk, he... hij vond Beauty and the Nerd origineel... en dat is het niet. En daar reageerde ik op!quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:57 schreef Viking84 het volgende:
Maar dat het niet origineel is, wil nog niet zeggen dat het ook niet leuk is!
In dat kader zou ik Boer zoekt Vrouw willen aandragen (hoe heb ik die kunnen vergeten). Ook een buitenlands format, maar wél erg leuk, dus waarom zou dat niet het leukste programma van het jaar kunnen zijn?
doe even normaal, wil jequote:Op vrijdag 1 december 2006 08:24 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk, he... hij vond Beauty and the Nerd origineel... en dat is het niet. En daar reageerde ik op!
Klopt, die 2 zijn ook erg goed, Staat van Verwarring soms wat minder, maar Onder Tram blijft leuk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:24 schreef Duckman het volgende:
Inderdaad DWDD
Maar voor mij ook :
Onder de Tram
De Staat van Verwarring
Zoals je uit mijn inzending kunt afleiden vind ik niet dat de twee beste programma's van 2006 uit Nederland komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |