Ik vind je toch wel ondanks alles toch een lieverd hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een rechts "balletje" (pfff) hoeft te zijn om Henk Kamp een goeie politicus te vinden.
Ja, viel niks tegen.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef maril het volgende:
Ik vind je toch wel ondanks alles toch een lieverd hoor![]()
En dit is nou precies wat ik ook dacht, restant net op video bekeken, tenenkrommend, waarbij ik vond dat Kamp terecht even de puntjes op de i zette met wat to-the-point tussenvragen. En och, die burka's, meer opstandig tegen ouders dan dat er echt wat achter zit, met als enig argument dat paps daarvoor vooral niet moet worden aangekeken. Zoiets als een hanekam, opperde Pauw nog. Heb me verder groen en geel geergerd aan die Maarten, ijdelt(ij)eut, maar was wel een mooi liedje.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:38 schreef milagro het volgende:
wat een schijterige flauwe dames zijn dat, houden alles lekker in het midden, spreken hun eigen mening niet echt uit, de een zit een beetje te ginnegappen, "zou kunnen, is mogelijk, geen idee, misschien, nou, ik weet niet, heb ik hen niet gevraagd".
pfffffff
Denk toch wel dat het boeiend kan zijnquote:Dit lijjkt een niets-aan-de-hand-uitzending, kan evengoed wel boeiend zijn, denk ik.![]()
Vind ik ook, Borsato krijgt al genoeg publiciteit (die 2 journalisten ook trouwens) en naar Herben was ik best nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:04 schreef Wup het volgende:
hadden ze Borsato niet kunnen afbellen ipv Herben?
Mee eens, en ze blijft gewoon goed, ik erger me niet en dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:15 schreef tong80 het volgende:
Sonja heeft gelijk wat betreft de 2de WO-connectie.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:36 schreef Suko het volgende:
Marcel van Dam weer dus, zou Barend wel ff toen willen lozen, zie je wel, heb die van Dam altijd al een enorme eikel gevonden!
Wat een slechte tvp..quote:Op zondag 3 december 2006 00:16 schreef boneyard het volgende:
overmorgen weer.
En ook nog Tineke Huizinga van de ChristenUnie. Haar partij behaalde zes zetels.quote:Op maandag 4 december 2006 10:12 schreef Suko het volgende:
Vandaag is o.a .te gast:
* Jomanda, die net terug is van een reis
naar Japan van een paar maanden.
* Pieter van den Hoogenband, die
afgelopen weekend meedeed aan de
kwalificatie wedstijden voor het WK
2007.
* Mat Herben, praat over zijn vertrek
uit Den Haag.
Na Jomanda zet ik het geluid weer aan.![]()
Niet zomaar een sporter, hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 23:13 schreef Wup het volgende:
ow een sporter:(
Pastor, geen priester.quote:
Pastor, ook goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |