Ja na jarenlang t6 programma gebasht te hebben bij de VARA gaat ie t presenterenquote:Op donderdag 30 november 2006 09:35 schreef Fargo het volgende:
Zou BB7 niks voor Jack Spijkerman zijn?
Sorry...quote:
Leuke ideeën heb je!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:51 schreef Sonique het volgende:
Ja Beau of Rolf, of allebij is ook leuk. Rolf voor de serieuze dingetjes en Beau die het publiek vertegenwoordigd.
Als ze van plan zijn een BB7 te maken, dan mogen ze van mij NU al gaan nadenken op de BB redactie wat ze allemaal gaan doen, want dit jaar was wat dat betreft een aanfluiting.
Het BB concept is toch al verneukt, dus laten ze dan meteen iets nieuws en anders verzinnen.
Stop het huis vol met aandachtsgeile typetjes in al z'n soorten en maten. Van relnichten tot jankerds, stop ze in het huis, geen prikkels van buitenaf of zelfs van BB.
De enige prikkel is het huishoudgeld, en die kunnen ze verdienen door leuke tv te maken. Denk aan een display die een cijfer laat zien; hoe saaier de bewoners, hoe lager het cijfer en dus hoe lager het weekbudget. Of laat de bewoners individueel het weekbudget aanvullen met individuele opdrachten om zo de spanningen op te voeren.
Voor de genomineerde van de week op in een appart gedeelte van het huis, waar deze de hele week de andere bewoners kunnen volgen, en dus wraak kunnen nemen. etc, etc...
Naja, BB6 was de laatste. Het lijkt me sterk als er nog ééntje komt.
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:28 schreef miraculeus het volgende:
Cees Geel
Net wat je zegt, niks voor Jack Spijkerman.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:35 schreef Fargo het volgende:
Zou BB7 niks voor Jack Spijkerman zijn?
Een kutkop zowieso.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sophie Hilbrandt. Die heeft alles wat Bridget niet heeft
En NU hou je op.quote:
Hou je gemak.quote:
Helemaal goed zo..... niets meer aan doen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:39 schreef KimiK het volgende:
Beau samen met Bridget
quote:Op zondag 3 december 2006 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is geen moeilijke vraag. Day![]()
Die heeft er echt een uitstraling voor.![]()
Jij staat nou niet bepaald bekend om je goede smaak, dus ik ga er maar niet in meequote:Op zondag 3 december 2006 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is geen moeilijke vraag. Day![]()
Die heeft er echt een uitstraling voor.![]()
Ik sta tenminste nog bekend, iets wat je van D.Rose niet kan zeggen. Iemand die af en toe een loze opmerking plaatst in het BB-topic, maar z'n gezicht niet laat zien op een meeting.quote:Op zondag 3 december 2006 15:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij staat nou niet bepaald bekend om je goede smaak, dus ik ga er maar niet in mee
over loze opmerkingen zal ik maar niet beginnenquote:Op zondag 3 december 2006 15:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik sta tenminste nog bekend, iets wat je van D.Rose niet kan zeggen. Iemand die af en toe een loze opmerking plaatst in het BB-topic, maar z'n gezicht niet laat zien op een meeting.![]()
Val me nu niet aan om die aardige meneer die ik een hand gaf he? Iemand zei dat dat PCeend was. Dus ik, amicaal zoals ik ben, gaf die beste man een hand en vroeg of hij PCeend was.quote:Op zondag 3 december 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
over loze opmerkingen zal ik maar niet beginnen
anyway, ik lees net pas van een meeting, anders was ik vast gekomen
Wie?quote:Op zondag 3 december 2006 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Val me nu niet aan om die aardige meneer die ik een hand gaf he? Iemand zei dat dat PCeend was. Dus ik, amicaal zoals ik ben, gaf die beste man een hand en vroeg of hij PCeend was.
Dat die man me ook aankeek van: "Wat is dit een loze opmerking" kan ik dus niet helpen he?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |