quote:Op woensdag 29 november 2006 21:30 schreef Pustasu het volgende:
komt charlie da silva en peter r de vries vanavond dan?
quote:
Dat was echt geweldigquote:Op donderdag 14 december 2006 00:11 schreef El_Rolando het volgende:
Dat droge spel met die hoepels.
En dat commentaar erbij.![]()
Idd, geweldige dvd.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:09 schreef eer-ik het volgende:
staat wel op dvd hoor...
deze welteverstaan:
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:35 schreef eer-ik het volgende:
het zijn er 12 in totaal.
Bij de mediamarkt nu 10 euro 't stuk
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 december 2006 23:58 schreef Astherushcomes het volgende:
Tip van de dag: Ga nooit Jiskefet kijken met mensen die het niet snappen...
Op het moment dat Paulus overdreven in elkaar wordt gemept in dat restaurant, zegt iemand:
nou, nou, nu is het wel weer genoeg![]()
mensen die satire niet vatten![]()
![]()
Zal 't die ene van een paar jaar terug zijn?quote:
Ja dus.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:42 schreef Arcee het volgende:
Zal 't die ene van een paar jaar terug zijn?
Dat is parodie op Henk van de LPF Amsterdamquote:Op woensdag 27 december 2006 22:57 schreef Astherushcomes het volgende:
Hahahaha hoe heet die onverstaanbare dude met zn gore lange grijze haren ook maar weer![]()
Wat zijn ze goed, hè?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:06 schreef Astherushcomes het volgende:
jesus wat ben ik blij dat de vpro dit nog uitzendt naast al die pulp op de tv
hij is idd wel in voor dat soort geintjesquote:
Heeft Henk ook een achternaam?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is parodie op Henk van de LPF Amsterdam
Henk Bakkerquote:Op donderdag 28 december 2006 00:10 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Heeft Henk ook een achternaam?
volgens de aftiteling: Funky Boostin & De Loor - X-Mas, N-Yearquote:Op donderdag 28 december 2006 00:44 schreef lachejonge het volgende:
Van wie was dat nummer op het eind?
Leuk plaatje.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:44 schreef lachejonge het volgende:
Van wie was dat nummer op het eind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |