Nee, dat had ik gelogen.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
sinterklaas voor 12-13 jarige ????
Je liegt en je doet je voor als Sinterklaas? Wat zou de Sint daar van zeggen als hij dit hoort.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:19 schreef Send-a-Claus het volgende:
Het zou handiger zijn als je dit niet pas de avond van te voren hoeft te bedenken.
Verder kan je het natuurlijk over actuele onderwerpen, zoals de verkiezingen hebben (maar dan wel objectief blijven, zoals hoort bij de Sint).
En voor 12-13 jarigen natuurlijk over vriendjes, vriendinnetjes, kusjes en tietjes.
En iets over de school, huiswerk, ofzo.
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je liegt en je doet je voor als Sinterklaas? Wat zou de Sint daar van zeggen als hij dit hoort.![]()
Wat een goede tip.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:43 schreef Pendri het volgende:
Wat zei Casper? Of heb je het er niet met hem over gehad? Hij is immers pas 6 jaar oud.
Ik heb al heelder lijsten, ik heb een paar onderwerpen opgeschreven, een paar voorbereide Sinterklaasgrapjes, en ik krijg nog hulp van de Pieten. Dus dat komt goed hoor. Ik mag ook nog de best versierde troon en zo kiezen, ik kijk er al naar uit!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef Pendri het volgende:
Ik denk dat je alles wat fout gaat af kan schuiven op ouderdom en vergeetachtigheid. Dat is dus wel een fijne uitweg.
En verder, pluk er maar een paar goede en slechte leerlingen uit en speel maar in op wat er gebeurd. Er is altijd wel een leerling die iets roept waar je op in kan spelen. Dat doet de Sint op tv volgens mij ook altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |