abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44004812
Overmorgen sta ik voor 150 12-13-jarigen en moet ik een speech houden als Sinterklaas zijnde.
Alleen.. Wat zijn zo typische dingen dat Sinterklaas zegt? Wat zegt 'ie juist bij de intocht in Nederland? Wat zouden jullie zeggen? Over welke dingen heeft Sinterklaas het?

Ik heb al info over wie stout enzo is geweest, en kan dus al een aantal leerlingen bij me roepen en in de zak laten steken door de zwarte Pieten, maar ik moet verder ook wel wat te zeggen hebben!

Help me!
pi_44005018
sinterklaas voor 12-13 jarige ????
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_44005119
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef gebruikersnaam het volgende:
sinterklaas voor 12-13 jarige ????
Nee, dat had ik gelogen. !
Daar is toch niets mis mee, het gaat over het eerste jaar van de middelbare school. Tuurlijk geloven ze er niet meer in, lekker boeiend, het is gewoon leuk.
pi_44005143
Het zou handiger zijn als je dit niet pas de avond van te voren hoeft te bedenken.

Verder kan je het natuurlijk over actuele onderwerpen, zoals de verkiezingen hebben (maar dan wel objectief blijven, zoals hoort bij de Sint).

En voor 12-13 jarigen natuurlijk over vriendjes, vriendinnetjes, kusjes en tietjes.

En iets over de school, huiswerk, ofzo.
Heeft u een Klaas nodig? Wij hebben ze allemaal:
● Groot of klein, dik of dun
● Kindvriendelijk, sarcastisch en sadistisch
● Cadeau's op aanvraag
pi_44005183
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:18 schreef Chronicle het volgende:

Nee, dat had ik gelogen. !
Je liegt en je doet je voor als Sinterklaas? Wat zou de Sint daar van zeggen als hij dit hoort.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_44005189
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:19 schreef Send-a-Claus het volgende:
Het zou handiger zijn als je dit niet pas de avond van te voren hoeft te bedenken.

Verder kan je het natuurlijk over actuele onderwerpen, zoals de verkiezingen hebben (maar dan wel objectief blijven, zoals hoort bij de Sint).

En voor 12-13 jarigen natuurlijk over vriendjes, vriendinnetjes, kusjes en tietjes.

En iets over de school, huiswerk, ofzo.
. Ik zie Sinterklaas niet over tietjes praten. Trouwens, het is pas overmorgen. En geen stress man, de wereld hangt er niet van af, het moet gewoon wat plezierig worden.
pi_44005203
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:20 schreef Lucille het volgende:

[..]

Je liegt en je doet je voor als Sinterklaas? Wat zou de Sint daar van zeggen als hij dit hoort.
pi_44005996
Wat zei Casper? Of heb je het er niet met hem over gehad? Hij is immers pas 6 jaar oud.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_44006061
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:43 schreef Pendri het volgende:
Wat zei Casper? Of heb je het er niet met hem over gehad? Hij is immers pas 6 jaar oud.
Wat een goede tip.
pi_44006257
Ik denk dat je alles wat fout gaat af kan schuiven op ouderdom en vergeetachtigheid. Dat is dus wel een fijne uitweg.
En verder, pluk er maar een paar goede en slechte leerlingen uit en speel maar in op wat er gebeurd. Er is altijd wel een leerling die iets roept waar je op in kan spelen. Dat doet de Sint op tv volgens mij ook altijd.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_44006305
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:51 schreef Pendri het volgende:
Ik denk dat je alles wat fout gaat af kan schuiven op ouderdom en vergeetachtigheid. Dat is dus wel een fijne uitweg.
En verder, pluk er maar een paar goede en slechte leerlingen uit en speel maar in op wat er gebeurd. Er is altijd wel een leerling die iets roept waar je op in kan spelen. Dat doet de Sint op tv volgens mij ook altijd.
Ik heb al heelder lijsten, ik heb een paar onderwerpen opgeschreven, een paar voorbereide Sinterklaasgrapjes, en ik krijg nog hulp van de Pieten. Dus dat komt goed hoor. Ik mag ook nog de best versierde troon en zo kiezen, ik kijk er al naar uit!
  woensdag 29 november 2006 @ 21:55:07 #12
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_44006421
Gewoon zeggen dat ze braaf hun huiswerk moeten maken en ze ook hun bordje met groente op moeten eten En anders moeten ze mee naar Spanje (wat me eigenlijk niet direct een straf lijkt, maar ok ).
Maar toch niet helemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')