abonnement Unibet Coolblue
pi_44003407
Op Ebay staat veel kledingvan dure merken voor een prikkie. Tot nu toe kocht ik et altijd in de winkel, maar als iets 100% echt is maar wel de helft vd prijs waarom zou ik het in de winkel kopen? Ik weet dat 99% nep is maarja:

Hoe herken je het?!
pi_44003583
Aan de prijs dus vaak ook rare kleuren en motiefjes en het logo, lacoste bv kun je duidelijk zien als je echt met nep vergelijkt. Goede nep hoeft nog niet slecht te zijn maar best kansloos om iets te kopen voor een logotje. In de uitverkoop koop je gewoon echte merken in de winkel voor ebay prijzen
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_44003651
046
Dank aan Yeahinho
pi_44003679
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:36 schreef Sjonnjoop het volgende:
Goede nep hoeft nog niet slecht te zijn maar best kansloos om iets te kopen voor een logotje.
dat dus
пусть всегда будет солнце
pi_44003776
Ik zou het niet erop gokken, de kans op nep is inderdaad erg groot.
pi_44003792
Kleding kopen voor een merk is standaard kansloos, vind ik. Je koopt iets omdat je het mooi vind, niet omdat het van een bepaald merk is. Feit is dat merkkleding meestal wel mooiere shit heeft, maar als ik een dope shirt in de wibra zie hangen, koop ik dat gewoon ook.
pi_44003949
Vaak ziet t er zo wel zo kansloos uit dat het gewoon nep MOET zijn ..
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_44004000
Dingen zoals Nik, Adids en Dolce & Gabna zijn meestal nep .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44004112
Kneuzen die persé een bepaald merk willen hebben en dan anderen gaan vragen wat er "echt" uit gaat zien .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44004413
Kneuzen? Ik vraag alleen maar tips, als jij een blouse in de winkel koopt voor 130 euro koopt terwijl hij precies hetzelfde op ebay is alleen dan laten we zeggen 50% dan ben jij een kneus hoor.
pi_44004861
130 euro wtf zeg.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_44004952
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:57 schreef Ednet het volgende:
Kneuzen? Ik vraag alleen maar tips, als jij een blouse in de winkel koopt voor 130 euro koopt terwijl hij precies hetzelfde op ebay is alleen dan laten we zeggen 50% dan ben jij een kneus hoor.
Als jij een blouse voor 130 euro koopt ben je idd geen kneus. Dan ben je een idioot
pi_44004979
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:57 schreef Ednet het volgende:
Kneuzen? Ik vraag alleen maar tips, als jij een blouse in de winkel koopt voor 130 euro koopt terwijl hij precies hetzelfde op ebay is alleen dan laten we zeggen 50% dan ben jij een kneus hoor.
Ik ga echt geen gedragen kleding kopen . Je brengt me wel op een idee trouwens: Ik barst van de designerkleding en misschien kan ik nog een paar honderd euro verdienen met kleding die ik niet meer draag .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44005220
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
130 euro wtf zeg.
NIks bijzonders hoor
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_44005303
Het beste is om altijd even naar de knoopjes, ritssluiting, reserve knoop en locatie van het logo te kijken. Als de knopen en ritsen niet identiek aan het merk zijn (logo oid) kan je er bijna vanuit gaan dat het nep is. Verder kan je het ook erg goed aan de locatie van het logo zien. Deze zitten vaak op plekken die nergens over gaan.
Je kan beter geen La Martina of ralph lauren op ebay kopen, dat is vrijwel allemaal fake.

Mocht je toch besluiten om merkkleding via ebay te kopen kan je het beste kijken naar de hoeveelheid werk wat ze aan 1 vest/trui/polo hebben gehad. Dus of er veel emblemen enz erop hebben zitten. Dan zit het vrijwel bij alle merken wel snor (op La martina na dan) Ook de binnekant van een kledingstuk zegt veel over de afkomst. Als er van buiten allemaal netjes uitziet, maar van binnen een touwtjes bende is, kan je het beter ook niet doen, dat is vrijwel ook allemaal fake.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44005396
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:21 schreef okkie-man het volgende:

[..]

NIks bijzonders hoor


kijk-mij-eens-veel-geld-hebben-post
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_44005439
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]



kijk-mij-eens-veel-geld-hebben-post
Helemaal niet, maar het kan nog veel en veel duurder hoor dan 130 euro
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_44005460
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:12 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Als jij een blouse voor 130 euro koopt ben je idd geen kneus. Dan ben je een idioot
Waar slaat dat nou op Dus als je een BMW of Mercedes koopt ben je ook een idioot, omdat die ook duurder zijn dan normaal
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_44006000
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:47 schreef JediMindTricks het volgende:
Dingen zoals Nik, Adids en Dolce & Gabna zijn meestal nep .
kut heb ik net een dirk en gerard shirt gekocht
off the wall
pi_44006060
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:27 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Helemaal niet, maar het kan nog veel en veel duurder hoor dan 130 euro
Deze bijv. (vind ik niet eens een bijzondere)

http://www.proximedia.com/catalogue/view_product.asp?ref=110891&site_id=14616&lang_id=
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44006634
@ Cultheld, op ebay heb ik et dus over nieuwe kleding he, en dus niet gedragen.

Verder was die 130 euro maar een voorbeeld, ik weet heel goed dat er duurdere kleding is. Ik koop meestal gewoon wati k mooi vind of het nou 50 euro is of 200.
Het gaat mij erom dat als ik voor 50% van de prijs hetzelfde kan krijgen dat het dan toch meegenomen is, Toch?
pi_44007215
Waarom zou je nieuwe kleding via Ebay goedkoper kunnen krijgen dan in de winkel? Dat is echt een debiele gedachte.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44007428
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:13 schreef cultheld het volgende:
Waarom zou je nieuwe kleding via Ebay goedkoper kunnen krijgen dan in de winkel? Dat is echt een debiele gedachte.
Omdat er de de 4 p's + winstmarge overheen worden berekent? Omdat op ebay veel gegapt spul staat?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44007524
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:00 schreef Ednet het volgende:

Het gaat mij erom dat als ik voor 50% van de prijs hetzelfde kan krijgen dat het dan toch meegenomen is, Toch?
Geef dan eens wat voorbeelden van merkkleding die op Ebay wordt aangeboden.
pi_44007592
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Omdat er de de 4 p's + winstmarge overheen worden berekent? Omdat op ebay veel gegapt spul staat?
En hoe komt de handelaar aan die inkoopkleding? Daar voor moet je speciaal naar beurzen in Milaan en Antwerpen en je dient een licentie te hebben (boetiekhouders dus). En dat "gegapte spul" is natuurlijk een grap. Dat zegt iedereen die neppe rotzooi verkoopt, alsof er echt zoveel wordt gejat. Ik kom vaak bij Luna Clothing in Arnhem, die verkopen D&G, Cavalli, Gaultier en Iceberg en daar hangen overal camera's (op maar een paar vierkante meter). Daar wordt echt niks gejat hoor, hooguit 1 t-shirt in 5 jaar tijd. De verhalen over "onderschepte ladingen Burberry in de haven" ken ik ook maar al te goed: Dan zie je gasten er mee lopen en dan straalt de nepheid er zo overduidelijk van af, dat ieder commentaar overbodig is. Gejatte kleding is in 999 van de 1000 gevallen bullshit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')