Brian luistert naar een liedje die een van zijn date hem heeft gegeven.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Waar komt die muziek nou vandaan?
ik denk dat de redactie, met het geven van de vlieglessen, meewerkt aan de eisen van Ilona, en daarmee aangeeft dat het prima is dat Stephan eruit gestemd wordtquote:Op donderdag 30 november 2006 08:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat de redactie nú in actie moet komen om Stephan te redden en Brian op zijn nummer te zetten. Het kan niet zo zijn dat zijn aggressieve gedrag op welke manier dan ook beloond wordt.
Ik ben er van overtuigd dat Bart niet echt aangesloten is bij Brian, NL en Natasia. Bart zit nog wel in zijn pact met Brian, hij leunt wat tegen NL aan maar zal Nena niet laten vallen en Nena hem ook niet ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:55 schreef avonne het volgende:
Ik heb trouwens van gisteravond het gevoel overgehouden dat Brian nogal de weg kwijt is, en aan het doordraaien is.
Geholpen door Nathanael, natuurlijk.
Het heilige driemanschap (BBN) is verbroken en is plotseling vervangen door een viermanschap (Bart, Brian, Natasia, Nel).
Naar mijn mening is het losweken van Nena en Natasia van Brian gelukt, en maakt dat Brians positie veel zwakker.
En zonder Nena en Brian staat Bart er helemaal alleen voor.
Als de dames slim zijn, houden ze Stephan er toch nog maar even in. Dan is het 5 tegen 4
Ik wilde het net zeggen.. Natasia is terug.. dus helaas.. daar gaat de rust...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:38 schreef Gert het volgende:
Gedaan met de rust...
Nataasia komt terug van rijles.
en weer een winnaarquote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Roy_vdm het volgende:
Dat leuke beeld wilde ik ook al cappen, maar was net te laat
Brain gaat een Blog bijhouden.
Klopt, was hij ook echt van plan.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:31 schreef Tamaartje het volgende:
Jaaaaaaaaaa hoor.... nu zegt .NL opeens dat hij die kast terug wilde geven
een goede lul bedoel je,... hij heeft het voordeel dat ie de andere bewoners al weken heeft kunnen bekijken, van hemzelf zijn er nog geen zwaktes ontdekt, maar dat komt vanzelf, dan is ie zn voordeel kwijt en staat ie een stuk zwakker denk ikquote:Op donderdag 30 november 2006 12:28 schreef RTM1988 het volgende:
een goede kerel die .nl
Hij heet Nathanael maar wordt .NL genoemd...quote:
vreemd is ie zeker, maar hij heeft wel gelijk in zijn standpuntquote:Op donderdag 30 november 2006 12:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij heet Nathanael maar wordt .NL genoemd...
Ik vind hem echt zooooooo'n vreemde man
Het is wel goed voor het spel, daar niet van maar![]()
Een beetje.. maar hij moet haar ook wel een beetje snappen..quote:Op donderdag 30 november 2006 12:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd is ie zeker, maar hij heeft wel gelijk in zijn standpunt
echt wel.quote:
Hij heeft het vannacht wel degelijk gezegd. Onderdeel van zijn strategie, dat wel, maaar hij heeft het wel gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |