www.mundo.nlquote:Op woensdag 29 november 2006 21:17 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zij was de leukste....mooiste ogen....echt leuk koppie......ze mag mij wel mailen....![]()
ja, erg, he?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]![]()
Het is verdomme nog beter dan wat hij zelf zou schrijven.
*stil* *mooi*quote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
ik voel een gedicht opkomen...
Kankerhoer, opgepleurd!
Nu krijgt een ander een beurt!
Wie is er lid van mundo en kan kim even voor me opzoeken?quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb me echt vergist in Natte Nel, hoor, die is doortraaapt, zeeeeg!
Nu tegen Natasia over Nena en een die kop die ze trok enz.
En meteen beginnen over dat ie uit Suriname iets mee had genomen voor z'n kleine.
Echt Natasia-bonding.
Ze loopt er in met boter en suiker, denk ik.
Een echte dus.....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef avonne het volgende:
Even wat achtergrond info over het gedicht..
... Brian schrijft zijn gedichten met behulp van rijmwoorden.nl met zoveel mogelijk woorden die hetzelfde rijmen
Bij mij ook, ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een echte dus.....![]()
Roept beelden op van André Hazes met een prisma rijmwoordenboek in zijn hand....![]()
Hier is dat echtquote:Op woensdag 29 november 2006 21:31 schreef Nostalgist het volgende:
Lijkt me trouwens moeilijk om als IT-consultant niet eventjes om de beveiliging van het internet heen te gaan..... Maar ja, zullen wel sancties op stan natuurlijk.
Is die stem die "batterijen checken roept" trouwens echt, of een bandje ?
Ah ! Zeker !quote:Op woensdag 29 november 2006 21:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bij mij ook, ja.
Maar die kon tenminste nog iets.
http://www.brianspoetry.com/quote:Op woensdag 29 november 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah ! Zeker !
Is zijn "dichtkunst" ook ergens te bewonderen ?
Thanks.... Aiiiii.quote:
Ja, goed was die, hé?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:33 schreef Day het volgende:
Brian: ik ga daar (kantoortje) even eten.
Natasia: ik ga met je mee, dan kom je toch rust.
Yeah right!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |