www.mundo.nlquote:Op woensdag 29 november 2006 21:17 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zij was de leukste....mooiste ogen....echt leuk koppie......ze mag mij wel mailen....![]()
ja, erg, he?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]![]()
Het is verdomme nog beter dan wat hij zelf zou schrijven.
*stil* *mooi*quote:Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
ik voel een gedicht opkomen...
Kankerhoer, opgepleurd!
Nu krijgt een ander een beurt!
Wie is er lid van mundo en kan kim even voor me opzoeken?quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb me echt vergist in Natte Nel, hoor, die is doortraaapt, zeeeeg!
Nu tegen Natasia over Nena en een die kop die ze trok enz.
En meteen beginnen over dat ie uit Suriname iets mee had genomen voor z'n kleine.
Echt Natasia-bonding.
Ze loopt er in met boter en suiker, denk ik.
Een echte dus.....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:22 schreef avonne het volgende:
Even wat achtergrond info over het gedicht..
... Brian schrijft zijn gedichten met behulp van rijmwoorden.nl met zoveel mogelijk woorden die hetzelfde rijmen
Bij mij ook, ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een echte dus.....![]()
Roept beelden op van André Hazes met een prisma rijmwoordenboek in zijn hand....![]()
Hier is dat echtquote:Op woensdag 29 november 2006 21:31 schreef Nostalgist het volgende:
Lijkt me trouwens moeilijk om als IT-consultant niet eventjes om de beveiliging van het internet heen te gaan..... Maar ja, zullen wel sancties op stan natuurlijk.
Is die stem die "batterijen checken roept" trouwens echt, of een bandje ?
Ah ! Zeker !quote:Op woensdag 29 november 2006 21:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bij mij ook, ja.
Maar die kon tenminste nog iets.
http://www.brianspoetry.com/quote:Op woensdag 29 november 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah ! Zeker !
Is zijn "dichtkunst" ook ergens te bewonderen ?
Thanks.... Aiiiii.quote:
Ja, goed was die, hé?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:33 schreef Day het volgende:
Brian: ik ga daar (kantoortje) even eten.
Natasia: ik ga met je mee, dan kom je toch rust.
Yeah right!
Gister zei die nog dat hij niemand wil overhalen of lijmen en hij wel gewoon ziet hoe het gaat.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:42 schreef bunnyma het volgende:
Af en toe luister ik naar Stephan en Ilona omdat ik telkens denk dat Stephan nog wel over de stemming zal praten.
Maar geen woord.....
Wil hij gewoon weg of denkt hij Ilona wel in zijn zak te hebben?
Gaarne !quote:Op woensdag 29 november 2006 21:44 schreef Day het volgende:
OMG, kan iemand Natasia effe dat kantoor uit schoppen?!
Maar hij zou nu vrij makkelijk Ilona over kunnen halen.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:43 schreef n1ek het volgende:
[..]
Gister zei die nog dat hij niemand wil overhalen of lijmen en hij wel gewoon ziet hoe het gaat.
Hij zei er ook vrij zachtjes bij dat hij niet denkt dat ze hem wegkrijgen, maar dit wel het enige moment is dat het kan.
Ik weet het ook niet...hij loopt sinds 3 dgn met zijn ziel onder zijn arm...ik weet het niet...ik denk dat hij heeft zich erbij gelegd..of toch niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:42 schreef bunnyma het volgende:
Af en toe luister ik naar Stephan en Ilona omdat ik telkens denk dat Stephan nog wel over de stemming zal praten.
Maar geen woord.....
Wil hij gewoon weg of denkt hij Ilona wel in zijn zak te hebben?
Denk niet dat ze het daarom doet, denk niet dat ze zo slim is.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Ze zit al expres helemaal blij voor Brian te zijn wb de dates, dit om even het contrast tussen een lieve en zorgzame natasia en een afwijzende, jaloerse Nena even extra aan te zetten.
Ze is nu poeslief, op zo'n geraffineerde vrouwenmanier (takes one to know one) en laat 'm zogenaamd zelf tot het inzicht komen dat Nena niet deugt.
Ze snapt er de ballen niet van van wat hij allemaal zegt....quote:Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef Day het volgende:
Natasia denkt flikker op met je gedicht, ik wil het over Nena hebben.
Nostalgist en jij waren me voor!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:56 schreef Llewella het volgende:
natasia's optie voor een cadeautje voor de meiden; een hele mooie pennenset!
Ja daar zitten ze nou echt op te wachten
Met initialen SVP!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze snapt er de ballen niet van van wat hij allemaal zegt....
Ze gaat direct weer op praktische zaken over.....een pennenset.....![]()
Erg stabiel iddquote:Op woensdag 29 november 2006 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Je hebt mij als stabiel persoon om je op te vangen !!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |