abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44011859

Brian
"Ik kan heel goed praten. Zoals ik met die dames daar mijn dingen verwoordde... ik zag het aan hun ogen"
  donderdag 30 november 2006 @ 00:46:11 #242
58921 Day
You can fly!
pi_44011890
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:38 schreef Gert het volgende:

[..]

"Niks kwaads bedoelt"... dat gaat me te ver, zó naief is Nena nu ook weer niet. Zeker, ze vond Brians aandacht ook gewoon prettig, maar het was m.i. daarnaast ook wel degelijk onderdeel van haar taktiek. Maar Brian gaat nog veel verder: hij zei eigenlijk min of meer dat Nena met hem wilde neuken zodat Brian negatief over zou komen op TV, als hij daarna weer moest daten. Ik geloof er niets van dat Nena om zo'n reden zo ver zou willen gaan.
Wat zou dan de reden zijn, volgens jou?
(ik denk overigens ook niet dat dat haar reden was)
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44012123
quote:
Op woensdag 29 november 2006 21:13 schreef avonne het volgende:
ik voel een gedicht opkomen...

zoveel gebeurd
de avondhemel verkleurd
van 5 parfums gegeurd

mijn keuze verscheurt
de welwillende flirt
afgekeurd of goedgekeurd?
opgefleurd of getreurd?

terwijl mijn geest speurt
is mijn hart verscheurd
met smart besmeurd
als Nena bij toerbeurt
slechtgehumeurd
weer zeurt

Kankerhoer, opgepleurd!
Nu krijgt een ander een beurt!

Ik heb zelf ook een gedicht opgenomen in een post in het Brain-topic, had dit nog niet gelezen. Je kunt van hem zeggen wat je wilt, maar hij inspireert wel.
Audite et alteram partem
pi_44012134
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:42 schreef avonne het volgende:

Brian
"Ik kan heel goed praten. Zoals ik met die dames daar mijn dingen verwoordde... ik zag het aan hun ogen"
Niet te geloven die gozer en dan uitflippen als je zegt dat hij een te hoge dunk van zichzelf heeft of schagrijnig kijkt!
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 01:07:32 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44012158
quote:
Op donderdag 30 november 2006 00:46 schreef Day het volgende:

[..]

Wat zou dan de reden zijn, volgens jou?
(ik denk overigens ook niet dat dat haar reden was)
Ten eerste betwijfel ik al of ze echt zó ver had willen gaan. Dit is slechts een aanname van Brian.
Maar het valt niet te ontkennen dat Nena meer het lichamelijk contact met Brian is gaan zoeken. Ik denk dat dit een combinatie van jaloezie en angst om 'alleen' achter te blijven is. Ze wil een 'maatje' voor zichzelf in het huis, en Brian is de aangewezen persoon/ Niet uit te sluiten valt tevens, dat ze wel iets voor hem voelde, al is dat zeker geen verliefdheid.
Kortom: die dates waren concurrentes, en ze wilde Brian binden. Dat is m.i. de reden, en niet de zwartgallige uitleg van Brian.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_44012269
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Ten eerste betwijfel ik al of ze echt zó ver had willen gaan. Dit is slechts een aanname van Brian.
Maar het valt niet te ontkennen dat Nena meer het lichamelijk contact met Brian is gaan zoeken. Ik denk dat dit een combinatie van jaloezie en angst om 'alleen' achter te blijven is. Ze wil een 'maatje' voor zichzelf in het huis, en Brian is de aangewezen persoon/ Niet uit te sluiten valt tevens, dat ze wel iets voor hem voelde, al is dat zeker geen verliefdheid.
Kortom: die dates waren concurrentes, en ze wilde Brian binden. Dat is m.i. de reden, en niet de zwartgallige uitleg van Brian.
Absoluut mee eens.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_44012276
En Nathanaël nog steeds aan de wijn!
pi_44012288
hors d'oeuvre
pi_44012295
Jeetje, Nataaasia eet uit Natanaël's hand (figuurlijk dan)!

Hij heeft haar echt onder controle, lijkt het. Daar moet je toch respect voor hebben.
Audite et alteram partem
pi_44012332
Waar komt die muziek nou vandaan?
Audite et alteram partem
pi_44012344
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Waar komt die muziek nou vandaan?
Brian luistert naar een liedje die een van zijn date hem heeft gegeven.
pi_44012434
Ah! Wat lief.
Audite et alteram partem
pi_44012460

[ Bericht 83% gewijzigd door Roy_vdm op 30-11-2006 01:54:37 ]
Audite et alteram partem
pi_44014235
Jakkes, die Brian, Natasia en NL komen echt me strot uit. Ik hoop echt dat ze met de Populariteitspoll met hun neus op de feiten worden gedrukt. Nena en Bart weer lekker bovenaan. Ik ga zelfs Ilona boven deze 3 zetten. Die Brian is echt gespleten en is echt over de schreef gegaan. Ik zou er bang van worden.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 08:40:32 #255
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44014733
Ik denk dat de redactie nú in actie moet komen om Stephan te redden en Brian op zijn nummer te zetten. Het kan niet zo zijn dat zijn aggressieve gedrag op welke manier dan ook beloond wordt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_44014823
quote:
Op donderdag 30 november 2006 08:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat de redactie nú in actie moet komen om Stephan te redden en Brian op zijn nummer te zetten. Het kan niet zo zijn dat zijn aggressieve gedrag op welke manier dan ook beloond wordt.
ik denk dat de redactie, met het geven van de vlieglessen, meewerkt aan de eisen van Ilona, en daarmee aangeeft dat het prima is dat Stephan eruit gestemd wordt
pi_44014888
Ik heb trouwens van gisteravond het gevoel overgehouden dat Brian nogal de weg kwijt is, en aan het doordraaien is.
Geholpen door Nathanael, natuurlijk.

Het heilige driemanschap (BBN) is verbroken en is plotseling vervangen door een viermanschap (Bart, Brian, Natasia, Nel).
Naar mijn mening is het losweken van Nena en Natasia van Brian gelukt, en maakt dat Brians positie veel zwakker.
En zonder Nena en Brian staat Bart er helemaal alleen voor.

Als de dames slim zijn, houden ze Stephan er toch nog maar even in. Dan is het 5 tegen 4
pi_44015261
Als je die lelijke kop van NatAss ziet, heb je meteen geen zin meer in een ontbijtje. Getver.
pi_44017537
quote:
Op donderdag 30 november 2006 08:55 schreef avonne het volgende:
Ik heb trouwens van gisteravond het gevoel overgehouden dat Brian nogal de weg kwijt is, en aan het doordraaien is.
Geholpen door Nathanael, natuurlijk.

Het heilige driemanschap (BBN) is verbroken en is plotseling vervangen door een viermanschap (Bart, Brian, Natasia, Nel).
Naar mijn mening is het losweken van Nena en Natasia van Brian gelukt, en maakt dat Brians positie veel zwakker.
En zonder Nena en Brian staat Bart er helemaal alleen voor.

Als de dames slim zijn, houden ze Stephan er toch nog maar even in. Dan is het 5 tegen 4
Ik ben er van overtuigd dat Bart niet echt aangesloten is bij Brian, NL en Natasia. Bart zit nog wel in zijn pact met Brian, hij leunt wat tegen NL aan maar zal Nena niet laten vallen en Nena hem ook niet ben ik van overtuigd.

En er moeten gewoon mensen uit en het is waar wat ze eerder zeiden: als er al iemand unaniem wegkan is het Stephan want die is als enige niet echt gedekt. NL ook niet, maar Natasia is al aardig om (Miss wij zijn een groep.. bleh)
  Moderator donderdag 30 november 2006 @ 11:09:51 #260
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44017693
Bart, Brian en llona zitten in de kamer.
Bart vraagt: "Gaat iedereen mee vanavond?"
llona bevestigt dit.
Bart: "Nena ook?"
llona: "Ja die heb ik gisteravond nog gevraagd.. maar ik schiet haar straks nog wel even aan."

Hierna bedankt llona Bart en Brian voor de vlieglessen. "De anderen had ik al bedankt, maar jullie nog niet. Ik vind het echt heel, heel erg leuk."
Bart en Brian kijken een beetje ongemakkelijk bij het bedankje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')