Ik heb wel een gourmetstel. En zo'n bakplaat voor op tafel.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef octopussy het volgende:
* octopussy noteert: badjas meenemen![]()
Ik kom vrijwel zeker met de auto. Stefan schop ik wel op de motor als hij gaat voetballen.
Is het een goed idee om 1 avond te gaan gourmetten? Ik kan namelijk wel 2 gourmetstellen regelen, met een derde erbij is dat wel goed te doen.
Of loop ik nu erg veel op de zaken vooruit?![]()
Genoeg vlees voor het aantal personen nemen, en meer dan genoeg groente, dan is het toch niet erg dat je blijft etenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb wel een gourmetstel. En zo'n bakplaat voor op tafel.![]()
Ik vind gourmetten ook altijd leuk... alleen zo slecht voor de lijn, ik blijf echt eten...
Ah, ik voorzie een carpool!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef octopussy het volgende:
* octopussy noteert: badjas meenemen![]()
Ik kom vrijwel zeker met de auto. Stefan schop ik wel op de motor als hij gaat voetballen.
Is het een goed idee om 1 avond te gaan gourmetten? Ik kan namelijk wel 2 gourmetstellen regelen, met een derde erbij is dat wel goed te doen.
Of loop ik nu erg veel op de zaken vooruit?![]()
Ik heb ook Carcassonne, Catan (bord) en Triviant. Verder heb ik ook Carcassonne De Burcht (2 personen), Exago en nog wat ander spul...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:15 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl] gaat voor OV of carpool. Man en kind een weekend achterlaten zonder auto is niet zo handig.[/me]
Wat voor spellen moeten er allemaal mee?
[me=Jojogirl heeft Carcassonne, Macchiavelli, Kolonisten (bord en kaart), Triviant en nog veel meer thuis liggen.
Nee, je bent niet meegeteld, maar omdat je wel wilde langskomen heb ik je de pm wel gestuurd.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:20 schreef YPPY het volgende:
Onze kat heeft ons modem gesloopt, dus even illegaal vanaf m'n werk.
Ik zag dat ik via pm bericht had, ben ik meegeteld in het aantal betalenden? Vanzelfsprekend wil ik voor eten ed betalen als ik 'op bezoek' ben, maar ik blijf dus niet slapen daar helaas. Ik ga wel proberen de zaterdag en zondag te komen, als het niet te ver is. Moet ik nog even opzoeken.
Zowel Carcassonne als Catan is erg makkelijk te leren. De meeste mensen hebben het na 1 potje wel goed door. Je wordt er natuurlijk wel beter in als je het vaker speelt.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind spelletjes wel leuk, maar Carcassonne en Catan heb ik nog nooit gedaan.
Ik hou meer van monopoly, risk en triviant![]()
En gourmetten lijkt me leuk!
Bernard Hinaultquote:Op woensdag 13 december 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
Ik begin alvast met een leuke triviantvraag:
Hoe heet de wielrenner met de bijnaam "De Das"?
Ik heb op google gespiekt.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:27 schreef Troel het volgende:
Ik zou het ook niet weten hoor, het is de vraag die mijn oom altijd verzon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |