Zou wel gezellig zijn als ze meegaat!quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Freecell is nog niet langs geweest. En verder weet ik het niet.
Met meerdere huisjes nietquote:Op maandag 11 december 2006 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook online reserveren, alleen is nu al bekend hoeveel dames er zeker mee gaan?![]()
Je loopt genadeloos achterquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:51 schreef Levitation het volgende:
Dus -als ik het goed begrijp- gaan de volgende mensen mee:
Weekendje Groenlo 9-11 februariIsabeau (bevestigd) Fannetje (bevestigd) Liejannuh (bevestigd) Teigan (bevestigd) Jojogirl (bevestigd) Levitation (bevestigd) Octopussy (bevestigd) Pandorah (bevestigd) Troel (onder voorbehoud)
Kosten zijn ongeveer E 56,- pp. (bij 10 personen). Bij 9 personen is 't dus wat meer (ongeveer E 62,-).
Totaal zijn het nu dus 9 dames... waarvan 8 inderdaad bevestig hebben.
- Troel weet nog niet zeker of ze mee kan... (klopt dat, of loop ik al weer achter?)
- Van Omearos weet ik nog niet of ze meegaat... iemand die dat weet?
- YPPY komt gezellig een (mid)dagje op visite.
Helaas valt Rewimo dus waarschijnlijk af en kan Miss_D (voor zover ze nu kan zien) ook niet mee.![]()
Ben ik nog mensen vergeten? Zie ik verder nog iets over het hoofd?
Dat vermoeden had ik al... vandaar dat ik het nog 'ns vroeg.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Je loopt genadeloos achter
Ik ben er gewoon!
Gezellig!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:33 schreef omearos het volgende:
Ik kan en wil ook wel mee
quote:Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef Troel het volgende:
Huisjes zijn gereserveerd, boeking wordt thuisgestuurd.
Inderdaad... ik leg liever geld in een pot, dan dat ik met 30kg boodschappen op de trein stap.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon daar alles halen.Is wel het handigste.
![]()
Dat moet lukken!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
En daar proppen jullie je gewoon met zijn 12-en in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |