abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44217141
Volgens mij waren we ook aan het wachten op Isabeau, die wilde ook graag mee, maar heeft niet laten weten wanneer ze kon...

Dus ik denk dat we beter een nieuwe datum kunnen prikken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44233093
Vrijdagavond tot zondag is voor mij meestal ook wel haalbaar.
pi_44283457
Vrijdagavond tot zondag is voor mij het handigst vanwege mijn weekend-OV
pi_44285190
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:01 schreef teigan het volgende:
Volgens mij waren we ook aan het wachten op Isabeau, die wilde ook graag mee, maar heeft niet laten weten wanneer ze kon...

Dus ik denk dat we beter een nieuwe datum kunnen prikken...
Ik kon dit weekend sowieso niet. Ik had een BHV training.

En wanneer willen jullie dat weekend weg doen dan? (over 1 nacht of meer hoef je niet te discussiėren, elk bungalowparkweekend is van vrijdagmiddag t/m maandagochtend)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 9 december 2006 @ 23:13:11 #80
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44289499
Als we echt van vrijdag t/m zondagmiddag willen, zal het inderdaad wel of toch voor een lang weekend betalen worden of uitzien naar iets anders dan bungalowpark (andere groepsaccomodaties dus).
pi_44289569
Ik ga wel vaker naar Center Parcs en dan ook op zondag weg. Dat doen veel meer mensen... en dan betaal je inderdaad gewoon voor drie nachten. Andere groepsaccomodatie is ook wel een optie, als iemand iets weet
pi_44294557
Wat willen we dan? Natuurschoon, sportief, mooi zwemmen, een luxe bungalow met bubbelbad en sauna, een pretpark oid in de buurt, een mooie stad in de buurt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44294558
(ik kan wel uitroepen dat ik het meest tevreden ben over Marveld in Groenlo, maar ja, daar ga ik sowieso begin volgend jaar al naar toe )
pi_44295895
Ik heb gisteren heerlijk gelopen in onze groene omgeving.

Het lijkt mij leuk, om een keer een route te maken, en deze dan gezellig te lopen met meerdere van hier
Lijkt jullie dat wat, een idee voor een keer in 2007. Het is hier erg mooi om te wandelen.
Langs de rijn (we kunnen eventueel zelfs langs Fort Pannerden gaan )

Ik hoor het wel, of er hier interesse voor is.
pi_44295960
Dat is toch allemaal in de buurt van Marveld in Groenlo, ymme? Valt natuurlijk te combineren: bungalow + wandelen.
pi_44296028
Waar ik woon, is z'n uurtje rijden vanaf marveld.

(mensen die graag wandelen, mogen altijd op een zondag eens langs komen natuurlijk )
pi_44296213
Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau

14-15 jarnuari

21-22 januari

28-29 januari

4-5 februari
Isabeau
  zondag 10 december 2006 @ 12:42:10 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_44298242
Als ze er maar lekker eten hebben, al dan niet zelfgemaakt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 10 december 2006 @ 12:43:36 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_44298280
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisje en dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)

14-15 januari
Troel

21-22 januari
Troel

28-29 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat 's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )

4-5 februari
Isabeau
Troel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 10 december 2006 @ 13:05:14 #90
4177 Jojogirl
pi_44298900
Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisje en dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)
Jojogirl

14-15 januari
Troel
Jojogirl

21-22 januari
Troel
Jojogirl

28-29 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat 's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )
Jojogirl

4-5 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
pi_44299252
ik kan volgens mij bijna alle weekenden wel, alleen die voor kerst niet, waarschijnlijk ben ik dan gewoon kapot...

Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Jojogirl
teigan

14-15 januari
Troel
Jojogirl
teigan

21-22 januari
Troel
Jojogirl
teigan

28-29 januari
Jojogirl
teigan

4-5 februari
Isabeau
Troel
teigan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44301002
Ik kan ook alleen het weekend voor kerst niet want dan heb ik al wat afgesproken.

Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Jojogirl
teigan
Pandorah

14-15 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

21-22 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

28-29 januari
Jojogirl
teigan
Pandorah

4-5 februari
Isabeau
Troel
teigan
Pandorah
pi_44301044
Da's wel al vrij vlot, is er nog wel iets te regelen voor die data? Maar goed, ik vul ook even in Overigens zijn niet alle data goed, dit is zondag-maandag (behalve de eerste), dus ik pas het ff aan.
Ik kan een aantal data niet ivm theatervoorstellingen... of verjaardagen van schoonmoeder enzo.
Pandorah, ik heb je even aan mijn lijstje toegevoegd

Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

6-7 januari
Isabeau
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

27-28 januari
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

3-4 februari
Isabeau
Troel
Pandorah
teigan

[ Bericht 4% gewijzigd door Fannetje op 10-12-2006 14:13:39 ]
pi_44302757
Ik denk inderdaad dat januari wel moeilijk gaat worden met boeken!

Weekenden waarop je kan:

23-24 december

Isabeau

6-7 januari
Isabeau
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

27-28 januari
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

3-4 februari
Isabeau
Troel
Pandorah
teigan
Octopussy

verder kan ik nog alle weekenden in februari en daar ligt ook mijn voorkeur
  zondag 10 december 2006 @ 15:18:00 #95
4177 Jojogirl
pi_44303668
Als ik op www.marveld.nl kijk wordt het daar op die termijn lastig als we tenminste een 8 persoonshuisje willen.

Op www.landal.nl is nog wel vanalles te vinden aan 8-persoonshuisjes voor januari.
pi_44304236
op www.marveld.nl staat nog wel wat last minute 8 persoonshuisjes zo te zien...
  zondag 10 december 2006 @ 15:40:35 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_44304356
Ja, zelfs de 6 persoons inclusief sauna!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 december 2006 @ 18:40:47 #98
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44309486
Ik ga mijn verjaardag de 7e wel vieren maar helaas dan niet met jullie, tenzij jullie natuurlijk in Haarlem langskomen De andere weekenden moet ik nog even bekijken, behalve 23-24 december, ik kom er niet voor terug uit Portugal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44310619
Ik kan hoogstewaarschijnlijk 6-7 januari niet meer
pi_44310644
Weekenden waarop je kan:

6-7 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

27-28 januari
Troel (onder voorbehoud)
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

3-4 februari
Isabeau
Troel
Pandorah
teigan
Octopussy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')