Ja, dat klopt. Hoe heette die toko nou. Was ergens in het oosten des lands.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Isa had toch ook eens ergens in een groot huisje gezeten met een sauna/bubbelbad?
Anders gooi je het bord door de kamer?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Troel het volgende:
Ik vind het prima, als ik de spelletjes maar win
Kom maar op, ik wil eindelijk wel weer eens verliezen met Triviantquote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Troel het volgende:
Ik vind het prima, als ik de spelletjes maar win
Passen we daar met zijn allen in?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
Het was Marveld inderdaad.De variant met Jacuzi was de versie waar Isa fan van was.
Ik heb jaren op tennisles gezeten hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef octopussy het volgende:
lol... kunnen we beter het zwembad afhuren![]()
maar het is op zich niet erg als we meerdere huisjes hebben toch? je kan gewoon samen gaan zitten in 1 huisje en alleen voor het slapen naar je eigen huisje gaan. Zo doet mijn familie (groot!) het vaker als we naar centerparcs gaan.
Lijkt me wel supergezellig om met een hoop meiden eens een weekendje te gaan logeren/zwemmen/bubbelen/spelletjes doen/net doen alsof je kan tennissen/enz.![]()
Dan moet jij maar tegen Troel spelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:38 schreef Levitation het volgende:
Ik tennis en badminton wel mee... ik ga altijd zeer fanatiek tenonder!![]()
Ik ben in vrijwel alle sporten verschrikkelijk slecht...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:54 schreef Pandorah het volgende:
Ik doe ook wel mee hoor. Badmintonnen kan ik trouwens veel beter (vroeger nog competitie gespeeld) dan tennissen. Bij tennis gaan die ballen alle kanten op dus dat is makkelijk winnen van mij
.
Dat heb ik met handbal... precies 1 keer gespeeld met gym, meteen een gekneusde pink.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:07 schreef YPPY het volgende:
Dat vind ik verschrikkelijk. Ik had een gekneusde neus () omdat ik er een softbal tegen kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |