Denk niet dat er veel admins meer zijn...quote:Op woensdag 6 december 2006 15:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Yo!!! Wanneer staat de BoF server weer op Inf only?
naar een puegeot dealer geweest ofzo?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n Peugeot 206 moest vandaag naar de garage voor een grote beurt, helaas was er meer aan de handEen opsomming:
Remblokken vervangen.
Portiervanger portier linksvoor vervangen
Koel ventilator vervangen
Aandrijfas hoes gerepareerd (ofzoiets)
Pollenfilter vervangen
Ruitenwisser bladen voor vervangen
In totaal ¤ 699,24
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoop het ook voor je
Ja Peugeot dealer...
zeker bij de peugeot dealer geweest?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n Peugeot 206 moest vandaag naar de garage voor een grote beurt, helaas was er meer aan de handEen opsomming:
Remblokken vervangen.
Portiervanger portier linksvoor vervangen
Koel ventilator vervangen
Aandrijfas hoes gerepareerd (ofzoiets)
Pollenfilter vervangen
Ruitenwisser bladen voor vervangen
In totaal ¤ 699,24
oh lol lees het nu pasquote:Op woensdag 6 december 2006 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoop het ook voor je
Ja Peugeot dealer...
denk je dat ze dat niet doen bij een merkdealer?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:34 schreef Silver_Shark het volgende:
bij een normale Garage gebruiken ze soms 2nd handse dingen. ik weet dat omdat ik stage moest lopen bij zo garage
idd..quote:Op woensdag 6 december 2006 21:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zeker bij de peugeot dealer geweest?
ik had eerst een 306, ging naar de peugeot dealer, kreeg een telefoontje dat ik maar effe moest komen want de lijst met gebreken was wel heeeeel lang. kwam uiteindelijk neer op zo'n 1600 euro. ik ben daarna naar een normale garage gegaan met de lijst en gevraagd wat me dat ging kosten, excl. de dingen die ik zelf kon doen (bijv. ruitensproeier zat verstopt en dat soort ongein), monteur zei max. 700 euro.
het is maar hoe graag je naar een merkdealer gaat, maar ik zou echt een 2nd opinion nemen als ik jou was
merkdealers rekenen echt de stomste dingen, schroefjes enzo worden allemaal bijgeteld, en dan maal 10
dat het een merkdealer is, betekent niet dat ze beter zijn, het betekent alleen maar dat ze 2x zo duur zijn
M'n auto is inmiddels al gemaakt maar zal het in 't vervolg wel doen denk ik...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zeker bij de peugeot dealer geweest?
ik had eerst een 306, ging naar de peugeot dealer, kreeg een telefoontje dat ik maar effe moest komen want de lijst met gebreken was wel heeeeel lang. kwam uiteindelijk neer op zo'n 1600 euro. ik ben daarna naar een normale garage gegaan met de lijst en gevraagd wat me dat ging kosten, excl. de dingen die ik zelf kon doen (bijv. ruitensproeier zat verstopt en dat soort ongein), monteur zei max. 700 euro.
het is maar hoe graag je naar een merkdealer gaat, maar ik zou echt een 2nd opinion nemen als ik jou was
merkdealers rekenen echt de stomste dingen, schroefjes enzo worden allemaal bijgeteld, en dan maal 10
dat het een merkdealer is, betekent niet dat ze beter zijn, het betekent alleen maar dat ze 2x zo duur zijn
Dat heeft niks met je remblokken te maken maar met slecht ontluchtte remleidingen..quote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n auto is inmiddels al gemaakt maar zal het in 't vervolg wel doen denk ik...
Wel even wennen trouwens met nieuwe remblokken...moet het rempedaal veel verder in drukken nu...zal wel nieuwigheid zijn.
Thnx voor je advies. Dus is de situatie met m'n nieuwe remblokken nu de goede of...?quote:Op woensdag 6 december 2006 23:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dat heeft niks met je remblokken te maken maar met slecht ontluchtte remleidingen..
Enne...Merkloze dealers zijn vaak net zo goed als merkendealers maar wel de helft goedkoper. Je moet alleen niet laten blijken dat je er niks van weet wat dan ben je vaak de lul. Voor de leken is er een site die veel kan bieden: www.mijngarage.nl. Aan de offertes van deze site krijg moeten bedrijven zich houden. Mijn eigen auto heb ik altijd zelf gedaan aangezien een hoop zaken zoals remblokken monteren gewoon echt te simpel voor woorden is.
grtz Jedi
Heb je nou al een WII ????????quote:Op donderdag 7 december 2006 02:21 schreef FJD het volgende:
Ben zo zat als een aap, nu slapem![]()
Laatste tentamen pwnd!
Neequote:Op donderdag 7 december 2006 10:00 schreef BattleLies het volgende:
Heb je nou al een WII ????????
en wat nu???quote:Op donderdag 7 december 2006 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
NeeDing werd gister nergens verkocht. Vandaag zou ie bij de Dixons worden verkocht maar ik was zo zat dat ik om 8 uur nog gewoon even verder ben gaan slapen
Katerman...
Gewoon naar Virgin of Futuregames in de koopgoot gaan, of Maxgames bij Conrad...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:13 schreef FJD het volgende:
Fuck, bij de FRS op de Lijnbaan pakte de klant voor me net de laatste weg
Saturn, Zuidplein! Anders MediaMarkt...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:13 schreef FJD het volgende:
Fuck, bij de FRS op de Lijnbaan pakte de klant voor me net de laatste weg
Is dat nou een ja of nee?? volgens mij ben je er zelf nog niet 100% uit wat je eigenlijk wil of wel??quote:Op donderdag 7 december 2006 16:11 schreef FJD het volgende:
We hadden t in eerste instantie afgeblazen. Ik twijfel nog wel omdat ik de Wii nu heb maar t kost me al 45min om er heen te rijden en ik heb nog genoeg dingen te doen zoals je zult begrijpen. Ik denk dat je dus even moet wachten FrankOf je moet s avonds laat nog hierheen komen
Doe maar een nee. Aan de ene kant wil ik wel graag maar aan de andere kant moet ik nog teveel andere dingen en heb ik nog een halve kater dus zin om auto te rijden heb ik al helemaal nietquote:Op donderdag 7 december 2006 16:41 schreef BattleLies het volgende:
Is dat nou een ja of nee?? volgens mij ben je er zelf nog niet 100% uit wat je eigenlijk wil of wel??
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:24 schreef ursel het volgende:
Voetbal: Voorwaardelijke straf Feyenoord
Komt Feyenoord nog goed mee weg zeg..
Waar kan ik beroep aantekenen? Schandalig gewoon. Schorsen die club.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe maar een nee. Aan de ene kant wil ik wel graag maar aan de andere kant moet ik nog teveel andere dingen en heb ik nog een halve kater dus zin om auto te rijden heb ik al helemaal niet![]()
Mochten jullie zin hebben in een bakkie leut + biertje in Rozenburg dan zijn jullie van harte welkom.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar kan ik beroep aantekenen? Schandalig gewoon. Schorsen die club.![]()
Zeker doen! Man wat een ontzettend gaaf ding is die Wii zegquote:Op donderdag 7 december 2006 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan wel eerder komen want m'n toets ga ik hard verneuken
Toets toch maar gemaakt en verneuktquote:Op donderdag 7 december 2006 19:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeker doen! Man wat een ontzettend gaaf ding is die Wii zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |