bedoelde eigenlijk allebijquote:Op donderdag 30 november 2006 16:30 schreef FJD het volgende:
Whehe ik was met t leaderbord bezig en toen zag ik bij Sumera een groen puntje staan, dus ik mouse over en toen zag ik de servernaam
zolang het niet anaal wordt ingespoten is het toch geen probleemquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:03 schreef BattleLies het volgende:
Wij moeten zometeen de TBC-prik halen .. waar dat spul ingespoten wordt schijnt het te gaan ontsteken enz .. en zal er pus uitkomen![]()
Moesten ze dat nou echt van te voren vertellen?! Had ik liever pas gehoord als de injectie er al in zat ... brrr
Zo te horen wordt er weer heerlijk aan jullie meegedacht..quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
zolang het niet anaal wordt ingespoten is het toch geen probleem![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Zo te horen wordt er weer heerlijk aan jullie meegedacht..
Pas maar op dat je niet wat organen verliest.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:03 schreef BattleLies het volgende:
Wij moeten zometeen de TBC-prik halen .. waar dat spul ingespoten wordt schijnt het te gaan ontsteken enz .. en zal er pus uitkomen![]()
Moesten ze dat nou echt van te voren vertellen?! Had ik liever pas gehoord als de injectie er al in zat ... brrr
quote:Beste Klanten,
Zoals de meeste gamers weten komt morgen ET Quake Wars uit.
Wij kunnen u deze game aanbieden voor ¤ 52,99 incl. verzend kosten.
De winkel prijs is ¤ 59,99. Dit zonder andere verplichtingen.
U kunt gebruik maken van deze aktie tot en met 2-12-2006
In Januari start er een super aktie. Dus houd onze website in de gaten!
Met vriendelijke groet.
Rick Sloot
http://www.publicservers.nl
http://www.publicservers.nl/contactform.php
info@publicservers.nl
In Januari start er een super aktie. Dus houd onze website in de gaten!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef staticdata het volgende:
kunnen ze niet hetzelfde aanbieden als met 2142
op play.com staat ie als release voor 30-03-2007
Wie wil er nog een BF2142 kopen trouwens???quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef staticdata het volgende:
kunnen ze niet hetzelfde aanbieden als met 2142
op play.com staat ie als release voor 30-03-2007
Je ben nu niet duidelijk of je bedoeld dat publicservers gelijk heeft of play.comquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:43 schreef FJD het volgende:
[..]
In Januari start er een super aktie. Dus houd onze website in de gaten!
Houd deze maar in de gatenEen erg scherpe aanbieding heb ik me laten vertellen
Beetje winst maken op je spelletje hequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:59 schreef BattleLies het volgende:
40 euro is hij van jou!! Nieuw en in de verpakking! Wij gebruiken er namelijk maar 1 dus hebben er 1 over!!
Weet je wel wat een trouwerij kost??quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje winst maken op je spelletje he![]()
@Puni, gaat over PS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |