En zo moet het zijn met een speler met zijn staat van dienst.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij is erevoorzitter.
Tevens is zijn naam verbonden aan het stadion van Real Madrid Castilla.
Higuain is een centrum spits. Of die nou links of rechtsbenig is maakt verder geen drol uit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Radegast het volgende:
Wat ik niet snap is dat Real zoveel spelers voor dezelfde posities lijkt te kopen...
Gonzalo Higuain is een linksbenige aanvallende middenvelder/aanvaller, daar heb je Cassano, Raul, Reyes, Guti en Robinho al.
Gago is een centrale middenvelder, die volgens Piet de Visser het meest tot z'n recht komt met de punt naar achter om zo vlak voor de verdediging het spel te verdelen, beetje type Guardiola denk ik dan, maar daar heeft Real toch Emerson, Helguera en Diarra voor?
Weebl z'n woorden zijn mijn woorden niet. Emerson kan nog 2 jaar op topniveau mee. Dat we 3 man hebben voor 2 posities is geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Emerson is 30
Een maand geleden zaten hier nog een paar fans te zeggen dat ie steeds beter in zijn ritme kwam en beter ging spelen en nu mag ie opeens weg
Waar zegt ie dat? Bronnetje?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:59 schreef AminBen het volgende:
Hoe zit trouwens het huurcontract van Woodgate in elkaar? Want Capello zegt dat hij hem al in de winter terug wil, Real heeft dus de eenzijdige optie dat contract op te zeggen?
Dan zijn mijn woorden de jouwe wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Weebl z'n woorden zijn mijn woorden niet. Emerson kan nog 2 jaar op topniveau mee. Dat we 3 man hebben voor 2 posities is geen overbodige luxe.
Gaat niet zolang Robinho geen Spanjaard is en dat duurt nog wel een jaartjequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
HIj had het over m'n planning van de zomer. Dan komen we er niet tekort.
Op het moment heb ik trouwens ook het liefst dat we nu Alex al halen. Gewoon 15 neerleggen en overnemen. Toppertje vind ik dat.
We hebben nu 2 buitenlanders. Met Alex is dat 3.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaat niet zolang Robinho geen Spanjaard is en dat duurt nog wel een jaartje
Kaka ook niet bijvoorbeeld
Ik denk dat veel Real supporters daar zelf ook mee zitten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 05:48 schreef Originele_Naam het volgende:
Real vind ik echt een niet chille club, ze trekken dure spelers aan, maar presteren doen ze niet
Ik heb veel liever als bijvoorbeeld bij Barcelona, 1 superster als Ronaldinho. maar dat het team goed draait, dan 5 supersterren en het team draait kutquote:Op zaterdag 23 december 2006 05:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel Real supporters daar zelf ook mee zitten.
Ja ok, maar in die situatie zit Real nu eenmaal niet.Ik ben ook barca fan, maar vind het jammer dat het zo gaat met een club als Real.Tis toch sinds mn jeugdjaren de club met de vedettes.quote:Op zaterdag 23 december 2006 05:52 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Ik heb veel liever als bijvoorbeeld bij Barcelona, 1 superster als Ronaldinho. maar dat het team goed draait, dan 5 supersterren en het team draait kut
Het probleem is dat Real sterren koopt voor de merchandise en daar gaat de club aan kapot.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:11 schreef Originele_Naam het volgende:
KOmt door Generaal Franco, die pompte zoveel geld in die club dat ze die traditie hebben van veel sterren aantrelkken
Idd, want ze hebben het geld, het imago, ze kunnen halen wat ze willen.Ze moeten gewoon een tea vormen en het komt wel weer goed met Real.quote:Op zaterdag 23 december 2006 06:16 schreef Originele_Naam het volgende:
Ze moeten gewoon voor het voetbalresultaat gaan en niet voor merchandise
Diarra, Robinho en Marceloquote:Op zaterdag 23 december 2006 05:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
We hebben nu 2 buitenlanders. Met Alex is dat 3.
Nee, dat ligt op 5 jaar dacht ik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:34 schreef Radegast het volgende:
Diarra heeft toch meer dan vier jaar in Frankrijk gespeeld? Heeft ie dan ook niet de Franse nationaliteit?
quote:Cassano mag weg van Real Madrid
Volgens de Spaanse sportkrant Marca heeft Antonio Cassano gisteren te horen gekregen dat hij wanneer hij wil mag vertrekken bij Real Madrid. De Italiaanse aanvaller heeft de vrijheid om met welke club dan ook te onderhandelen.
Trainer Fabio Capello heeft de hoop om de oude Talantino uit zijn periode bij AS Roma te doen herleven opgegeven en bovendien is hij ook zijn disciplinaire overtredingen meer dan beu. Vorige maand schold Cassano hem in de kleedkamer nog de huid vol, terwijl deze maand de aanvaller deze maand tijdens het warmlopen bij het duel met Espanyol betrapt werd op het hekelen van het technische beleid.
Naar verluidt geniet zijn oude werkgever AS Roma zijn voorkeur, de ploeg die jaren terug aan Bari een recordbedrag voor El Pibe de Bari overmaakte. De terugkeer is echter niet zo eenvoudig. Ten eerste omdat zijn vertrek verre van soepel verliep, ten tweede vanwege zijn slechte relatie met Francesco Totti en ten derde omdat hij dit seizoen niet meer in de Champions League mag uitkomen.
Het AC Milan van Carlo Ancelotti is één van de meest geïnteresseerde clubs in Cassano. De slechte positionering in de Serie A noodzaakt de Milanese grootmacht om zich te roeren op de transfermarkt. De matige vorm waarin Filippo Inzaghi, Ricardo Oliveira en Alberto Gilardino verkeren maakt van Cassano één van de doelstellingen van de Rossoneri.
Bron is zeker vi.nl? Die hebben zeker een vertaal machine gebruikt want alles is bijna letterlijk overgenomen uit het stuk van marca.com.quote:
dan ga ik zeker weer fifa 2007 spelen met milan, na de updatequote:Cassano vrijwel zeker naar AC Milan
Dan weer werd een vertrek van Antonio Cassano bevestigd, dan weer werd het ontkend maar nu lijkt het toch echt zo ver. De aanvaller van Real Madrid vertrekt in januari vrijwel zeker op huurbasis naar AC Milan.
Het enfant terrible moet in Milaan voor meer goals gaan zorgen, gezien de zorgelijke situatie van de club dit seizoen. AC Milan scoort immers erg moeizaam en vindt zich hierdoor terug in de middenmoot van de Serie A.
Bij Real Madrid, dat Cassano in januari 2006 voor vijf miljoen euro overnam van AS Roma, is de Italiaan op een zijspoor terecht gekomen. De spits wordt nu dus verhuurd aan Milan, dat tevens een optie tot koop op hem heeft bedongen.
Ok, ik zal mn best doenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:23 schreef jorienvdherik het volgende:
is goed
jupquote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Selectie, programma/uitslagen
dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |