same here... m'n moeder kwam net binnenlopen, keek naar de tvquote:Op donderdag 30 november 2006 16:32 schreef angel008 het volgende:
viva pinata rulez:D:D:D:D:D
![]()
angel008 hooked zijnde
Een beetje? Het werkt harstikke goed! Ik heb speciaal voor mijn 360 de iiyama 22" widescreen gekocht, en het is tig keer beter dan op TV. Ook op een kleiner scherm lijkt het mij de moeite waard; de resolutie is gewoon zoveel hoger dan een gewone TV.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef sakeh het volgende:
Weet iemand of dat xboxen op je TFT een beetje werkt?
Zonder te kleine letters, uitgerekt beeld, etc?
En nog ergens een actie lopen m.b.t de 360? Las ergens 350euro voor een premium system.
Heb zelf 19 inchquote:Op donderdag 30 november 2006 17:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Een beetje? Het werkt harstikke goed! Ik heb speciaal voor mijn 360 de iiyama 22" widescreen gekocht, en het is tig keer beter dan op TV. Ook op een kleiner scherm lijkt het mij de moeite waard; de resolutie is gewoon zoveel hoger dan een gewone TV.
dan hou ik me aanbevolen voor Viva Pinataquote:Op donderdag 30 november 2006 17:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
Viva Pinata wordt mij laatste 360 game. Als die ook tegenvalt, staat er binnenkort een niet misselijke set in V&A.
Zei je dat 2 weken geleden ook al niet over GoW?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
Viva Pinata wordt mij laatste 360 game. Als die ook tegenvalt, staat er binnenkort een niet misselijke set in V&A.
De zoveelste die zichzelf wijsmaakt dat games niet meer zijn wat ze ooit waren. En ze komen er allemaal op terug.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
Je loopt de laatste tijd ook constant te mekkeren he, geef je Xbox 360 anders aan Mmarsu. Zijn we ook van jouw gezeik af, verwend nestquote:Op donderdag 30 november 2006 17:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
Hoeveel zijn de verzendkosten en hoelang voordat je hem in huis hebt?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:21 schreef Cubewoods het volgende:
Zal vast wel al gepost zijn maar, Rainbow Six 38 euro bij Play-Asia
Wat staat er nou bij de verzendkosten ? Juist, 2,38 euro. Verzenden kan meestal 7 tot 14 werkdagen duren.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:29 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hoeveel zijn de verzendkosten en hoelang voordat je hem in huis hebt?
Hier stond grote BSquote:Op donderdag 30 november 2006 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat staat er nou bij de verzendkosten ? Juist, 2,38 euro. Verzenden kan meestal 7 tot 14 werkdagen duren.
Heeft niemand je ooit verteld dat het Straat leven niet voor iedereen is weggelegd YO!?quote:Op donderdag 30 november 2006 18:54 schreef Morthill het volgende:
Wat is Saints Row kut als je het verhaal uitgespeeld hebt. wil je die bonusmissies doen, verdien je geld, maar 1 ziekenhuisbezoek en je bent 15k armer. WTF is dat voor onzin
Ja togh!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Heeft niemand je ooit verteld dat het Straat leven niet voor iedereen is weggelegd YO!?
Ik ben op diverse forums inderdaad tegengekomen "GoW word mn laatste game, daarna ga ik afbouwen/stoppen"quote:Op donderdag 30 november 2006 18:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De zoveelste die zichzelf wijsmaakt dat games niet meer zijn wat ze ooit waren. En ze komen er allemaal op terug.
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Heeft niemand je ooit verteld dat het Straat leven niet voor iedereen is weggelegd YO!?
Klopt. Die vond ik erg cool! Maar kon me niet lang boeien... Had wat meer diepgang in MP verwacht.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zei je dat 2 weken geleden ook al niet over GoW?
Die loser die zijn eigen inboedelverzekering niet op orde heeft? Laat me niet lachen, de fucking bedelaar.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je loopt de laatste tijd ook constant te mekkeren he, geef je Xbox 360 anders aan Mmarsu. Zijn we ook van jouw gezeik af, verwend nest
Ik doe dus 1 van de 2 dingen die ik gezegd heb, what's your point?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben op diverse forums inderdaad tegengekomen "GoW word mn laatste game, daarna ga ik afbouwen/stoppen"
Het is heel simpel.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:54 schreef Morthill het volgende:
Wat is Saints Row kut als je het verhaal uitgespeeld hebt. wil je die bonusmissies doen, verdien je geld, maar 1 ziekenhuisbezoek en je bent 15k armer. WTF is dat voor onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |