Gewoon volhouden idd dan leert die dat wel af hopelijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:10 schreef quantas het volgende:
nee, ben ondertussen andere dingen aan het doen, kzie wel hoelang hij dit vol houd
Laat hem gewoon wachten die nerd zit nu te schuimbekken voor zijn tvquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:10 schreef quantas het volgende:
nee, ben ondertussen andere dingen aan het doen, kzie wel hoelang hij dit vol houd
En en en?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:10 schreef quantas het volgende:
ik ook hoor...en ben het hele weekend weg. 360 blijft gewoon aan staan. dus....quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:10 schreef quantas het volgende:
we staan nog steeds in patstelling... maar ondertussen wel gelunched.. ik zie wel.. mssn zo toch maar afsluiten ik wil gewoon spelen!quote:
Dat soort mensen moeten ze bannen van live.En hopelijk hebben ze dan net voor 12 maanden opgewardeerd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:06 schreef quantas het volgende:
[..]
deze gast moet nu gewoon aftrappen, en hij heeft mij gezegd dit niet te doen, dus hij doet ALSOF hij is vastgelopen... anyways, ik zie wel wat er nu gebeurt!
Kom maar online zo, dan kan ik ff testenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:39 schreef Heintje het volgende:
En Goku, laat ff weten hoe dat ding bevalt. ik wil die namelijk ook gaan halen.
ok, tijd om op te geven, ik heb het wel weer gehad met deze kerelquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten ze bannen van live.En hopelijk hebben ze dan net voor 12 maanden opgewardeerd.
En Goku, laat ff weten hoe dat ding bevalt. ik wil die namelijk ook gaan halen.
Heb je de prestigestrijd mooi verlorenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef quantas het volgende:
[..]
ok, tijd om op te geven, ik heb het wel weer gehad met deze kerel![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef quantas het volgende:
[..]
ok, tijd om op te geven, ik heb het wel weer gehad met deze kerel![]()
Dat begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:06 schreef quantas het volgende:
[..]
deze gast moet nu gewoon aftrappen, en hij heeft mij gezegd dit niet te doen, dus hij doet ALSOF hij is vastgelopen... anyways, ik zie wel wat er nu gebeurt!
Het gaat om een fucking spelletje, lekker belangrijk als er een loss op je profiel erbij komt, je gaat toch niet je 360 de hele nacht, of nog erger, een week aan laten staan ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef Tumble het volgende:
Gast geef nou niet op een stare down competition geweldig ik heb een duitser een hele nacht laten zweten hoor de tering voor hem ga wel nuttige dingen doen een boek lezen ofzo.
nee dan hebben ze aan mij een lastige dan maar een week zonder xbox360
Dan ben je dood.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Heb gow...vet spel
Wat is er aan de hand als opeens dat grote rode logo in beeld komt ?
been there, done that...als er op je geschoten wordt, dan komt het tevoorschijn. Als je dan niets doet ben je deudquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat is er aan de hand als opeens dat grote rode logo in beeld komt ?
Je krijgt altijd een maand Live als je een 360 koopt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:59 schreef Hellrazor het volgende:
Zijn er nog goede aanbiedingen met een live abbo erbij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |