abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44349973
In Wii Sports zit een karakter (Mii) dat Kentaro heet!
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 12 december 2006 @ 10:39:18 #252
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44350168
Het moge duidelijk zijn dat Global Warmth een toverwoord/hype is, mijn overtuigende argumentatie daarvoor is dat FOK! met een weerforum komt
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44350288
morgen zit ik weer in de sneeuw Ramsau om precies te zijn, nooit geweest, nu alleen even voor mn Anwarter..Heb er eigenlijk nul zin in, maarja als ik eenmaal op mn board sta ... Ben alleen wel ff toe aan een echte board vakantie.. 30 december wordt hem.. Volgend jaar nog met een aantal kampen mee en nog wat met mn vriendinnetje weg .. Komt weer goed dit seizoen!!
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:05:12 #254
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44363924
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:59 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Je had het over de aarde, dus daar valt de US wel onder toch? Ik heb die docu van Al Gore niet gezien maar in de media wordt hij vrij algemeen weg gezet als belachelijk. Global Warming is gewoon de nieuwe hype om voor politiek en wetenschap om in de media te komen en te 'cashen'. Hoe geloofwaardig is die Clinton nou met zijn milieupraatjes? Een beetje met zijn privejet de wereld rond vliegen om geld op halen en de publieke opinie klaar te stomen voor Hilary, meer is het niet.
Ik haalde Clinton niet aan wegens zijn relatie met het milieuvraagstuk, hij is veruit de beste president van de VS geweest; althans, van degenen die ik heb meegemaakt. Nu heb ik er nog niet zo veel meegemaakt, maar duidelijk een man met een goed gevoel voor politieke verhoudingen en gezegend met een bovenmatige intelligentie.

Het kan best zijn dat mileuvraagstukken momenteel gehypet worden. Dat maakt ze nog niet minder waar natuurlijk.

Uiteraard is de toonzetting van de film behoorlijk dramatisch en eenzijdig. Als je iemand op de schouder tikt "he, zouden we er niet eens iets aan gaan doen" krijg je geen reactie, of hoogstens een instemmende "hmhm". Ram je ze in hun gezicht dan heb je de volledige aandacht. Ik denk dat het doel van meneer Gore eerder een wake-up call is geweest dan een accuraat beeld neerzetten.
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:05:56 #255
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44363942
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:39 schreef XL het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat Global Warmth een toverwoord/hype is, mijn overtuigende argumentatie daarvoor is dat FOK! met een weerforum komt
Ik ben al lang blij dat we van "terrorism" af zijn.
Jammer dat daar geen forum voor is geopend
pi_44369239
Zou die er zijn ja? De Forum Terrorism?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:04:31 #257
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_44373289
* NoComment kijkt naar buiten, ziet regen... regen.. en nog meer regen...

Ik wil naar de SNEEEEEEEUW!!

Sjors, Beer, al plannen? Ik wil namelijk nog wel een keer een True Life vakantie meemaken.. 8)
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:26:15 #258
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44374139
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:32 schreef beerke het volgende:
Zou die er zijn ja? De Forum Terrorism?
Zelfs voor Forum is dat mischien een iets te agressieve positionering van het merk
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:27:09 #259
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44374179
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef NoComment het volgende:

Sjors, Beer, al plannen? Ik wil namelijk nog wel een keer een True Life vakantie meemaken.. 8)
Nog niet gepland, ik probeer daar tussen de tentamens door even een mailtje over de deur uit te doen
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:58:34 #260
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_44375537
Vooral doen, dan kan ik ook eens wat blauwe vakjes in de aanwezigheidplanner zetten!
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 13 december 2006 @ 11:42:18 #261
71115 Rnej
I walk the line
pi_44386509
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:43 schreef Bramvanlith het volgende:
morgen zit ik weer in de sneeuw Ramsau om precies te zijn, nooit geweest, nu alleen even voor mn Anwarter..Heb er eigenlijk nul zin in, maarja als ik eenmaal op mn board sta ... Ben alleen wel ff toe aan een echte board vakantie.. 30 december wordt hem.. Volgend jaar nog met een aantal kampen mee en nog wat met mn vriendinnetje weg .. Komt weer goed dit seizoen!!
Doe richard de groeten

ik ben per zaterdag ook in de buurt van ramsau
pi_44393611
pi_44406693
Nieuwe shit !!

Sapient Identity

Special blend wanten en een sessions muts ! Ohja, en een Bakoda slotje ! !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 13 december 2006 @ 23:14:50 #264
71115 Rnej
I walk the line
pi_44410991
vette plank man
congrats

specs?
pi_44411152
Nooit van gehoord, maar ziet er wel dik uit. Heb je deze wanten? Die zijn ook wel erg strak, lekker clean maar toch mooi.

Die nieuwe shit van jou, Rene, ziet er ook gelikt uit. Khoop niet dat die koptelefoon van je hoofd afvalt als je volgas de berg af komt denderen.

Damn, die gast die deze jas ontworpen heeft moet echt van de alcohol en andere troep afblijven. Ik snap niet dat mensen dit kopen.

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_44411392
Nu we toch met plaatjes aan het gooien zijn dit setje van Foursquare is wel mooi.

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 14 december 2006 @ 00:14:25 #267
71115 Rnej
I walk the line
pi_44412779
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:19 schreef GenesiZ het volgende:

Die nieuwe shit van jou, Rene, ziet er ook gelikt uit. Khoop niet dat die koptelefoon van je hoofd afvalt als je volgas de berg af komt denderen.
ik dender alleen volgas met helm op (met HIFI audiopads erin )

die koptelefoon is voor dagelijks gebruik en wat cruisen en licht freestylewerk...
pi_44412979
Specs:
he ultimate entry-level freestyle board. This Urban rail, park and all mountain freestyle board features our RAIL-LOCK FLEX, our new lightweight poplar core and a uber-cool looking top sheet. We added a chess/checkers board on the top foil for those lift-line-boredom moments... Stay tuned for the Sapient Chess/Checkers Ultimate Championships.

Vooral freestyle georiënteerd boardje dus, maar stukken stijver dan mijn vorige plank.
Verdere specs": PBFusion 1 core, M4K Base, ABS25 Sidewalls, B6 Laminate, Radial Sidecut.

En hij is eigenlijk wel wat feller qua kleuren, écht roze bedoel ik dan !

De wantendie ik heb zijn denk ik van vorig seizoen, niet zo trendy als deze. Die van dit seizoen hebben geen losse binnenkant en zijn erg kort vind ik. Die van mij hebben wel een losse binennkant. Kan er nergens een foto van vinden, zal er morgen eentje van maken !

Ik heb de 153 versie van de Sapient !

Ik kan d'r gewoon nergens een mooie foto van vinden !
Fingerspitzgefühl
  donderdag 14 december 2006 @ 00:50:19 #269
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_44413642
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:43 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Er is al antwoord op gegeven, maar ik moet je even complimenteren met je keuze!
Forum Destroyer is een heerlijk board
moet em nog kopen, maar al aantal keer getest.. echt een heerlijke plank.

iemand morgen snowworld zm?
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_44414012
ff vraagje aan de expertz...

Ik heb nu bij elkaar zo'n 2 weken snowboardervaring (en 19 jaar ski-ervaring), ben 1,85m lang en weeg ongeveer 73kg.
Wat voor type freestyle/freeride board zouden jullie me aanraden en hoe lang? En welke bindingen en boots?
Age of fruity enlightenment!
  donderdag 14 december 2006 @ 09:32:23 #271
71115 Rnej
I walk the line
pi_44417360
quote:
Op donderdag 14 december 2006 01:08 schreef FlowDesign het volgende:
ff vraagje aan de expertz...

Ik heb nu bij elkaar zo'n 2 weken snowboardervaring (en 19 jaar ski-ervaring), ben 1,85m lang en weeg ongeveer 73kg.
Wat voor type freestyle/freeride board zouden jullie me aanraden en hoe lang? En welke bindingen en boots?
afhankelijk van hoeveel geld je kwijt wil
als je er echt mee doorwil:

boots kopen op pasvorm en stijfheid naar smaak ... en geen beginnersshit kopen.. .boots --> belangrijk

bindingen, afstellen op stijfheid naar smaak ... en wederom, goedkoop is fijn, maar 50 euro meer voor een setje is een hele hoop plezier meer

plank... nja met je 73 kg zou ik niet hoger dan 1m60 gaan rijden
afhankelijk of je wil gaan freestylen of niet tussen de 155 en 160 ergens een plank kopen (en afhankelijk van je schoenmaat)

een ECHTE beginnersplank hoeft niet, maar een mooi plankje waar je op kan doorgroeien is leuk... (keuze zat dus kan je niet echt een suggestie doen)

burton custom, nitro team enzovoorts.. de basic allroundplankjes zoiets?

ga naar de winkel en vertel ze je voorkeuren
  donderdag 14 december 2006 @ 10:55:11 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44418988
quote:
Op donderdag 14 december 2006 09:32 schreef Rnej het volgende:

[..]

afhankelijk van hoeveel geld je kwijt wil
als je er echt mee doorwil:

boots kopen op pasvorm en stijfheid naar smaak ... en geen beginnersshit kopen.. .boots --> belangrijk

bindingen, afstellen op stijfheid naar smaak ... en wederom, goedkoop is fijn, maar 50 euro meer voor een setje is een hele hoop plezier meer

plank... nja met je 73 kg zou ik niet hoger dan 1m60 gaan rijden
afhankelijk of je wil gaan freestylen of niet tussen de 155 en 160 ergens een plank kopen (en afhankelijk van je schoenmaat)

een ECHTE beginnersplank hoeft niet, maar een mooi plankje waar je op kan doorgroeien is leuk... (keuze zat dus kan je niet echt een suggestie doen)

burton custom, nitro team enzovoorts.. de basic allroundplankjes zoiets?

ga naar de winkel en vertel ze je voorkeuren
De lichte mannen hier rijden eigenlijk zonder uitzondering lang. Kentaro, Sjors en ik rijden behoorlijk lang voor ons gewicht. Wel allemaal kleine voeten (smalle planken) en mijn plank haalt dan net de meter 60 niet, het is een plank die je korter dan je eigen maat moet rijden. Daarbij kijkt hij ook over Kentaro en Sjors heen, met de lengte is dus niets mis. Ik zou kijken naar een afhankelijk welke kant je op wil qua stijl naar een plank rond de 159/161. Waarbij puur freestyle behoorlijk korter mag, waarbij speels rijden eventueel ietsje korter mag en waarbij piste/poeder afhankelijk van de plank nog ietsje langer mag.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 14 december 2006 @ 12:50:41 #273
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44422186
quote:
Op donderdag 14 december 2006 10:55 schreef XL het volgende:

mijn plank haalt dan net de meter 60 niet, het is een plank die je korter dan je eigen maat moet rijden.
Volgens mij heb je nooit een eigen plank gehad die de 160 oversteeg dus dat het bij het model plank hoort is een beetje een lame excuus, je mag best zeggen dat je het anders wel moeilijker bochtjes draaien vindt.
quote:
Daarbij kijkt hij ook over Kentaro en Sjors heen
Dont push it
pi_44422822
Ik ben voorlopig meer van het piste- en off-pisterijden. Je zult mij pas met een board in een funpark vinden als ik het echt goed kan, maar een beetje truucjes proberen enzo vind ik wel leuk Dus een allround freestyle/freeride board zou voor mij wel geschikt zijn denk ik. En dan op lengte 158/160 ofzo? Mijn schoenmaat is 43/44.
Age of fruity enlightenment!
  donderdag 14 december 2006 @ 13:27:37 #275
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44423390
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:50 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Volgens mij heb je nooit een eigen plank gehad die de 160 oversteeg dus dat het bij het model plank hoort is een beetje een lame excuus, je mag best zeggen dat je het anders wel moeilijker bochtjes draaien vindt.
[..]

Dont push it
Voor mijn picto reed ik over de 160's.
Sindsdien 158 inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')