Ik haalde Clinton niet aan wegens zijn relatie met het milieuvraagstuk, hij is veruit de beste president van de VS geweest; althans, van degenen die ik heb meegemaakt. Nu heb ik er nog niet zo veel meegemaakt, maar duidelijk een man met een goed gevoel voor politieke verhoudingen en gezegend met een bovenmatige intelligentie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:59 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Je had het over de aarde, dus daar valt de US wel onder toch? Ik heb die docu van Al Gore niet gezien maar in de media wordt hij vrij algemeen weg gezet als belachelijk. Global Warming is gewoon de nieuwe hype om voor politiek en wetenschap om in de media te komen en te 'cashen'. Hoe geloofwaardig is die Clinton nou met zijn milieupraatjes? Een beetje met zijn privejet de wereld rond vliegen om geld op halen en de publieke opinie klaar te stomen voor Hilary, meer is het niet.
Ik ben al lang blij dat we van "terrorism" af zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:39 schreef XL het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat Global Warmth een toverwoord/hype is, mijn overtuigende argumentatie daarvoor is dat FOK! met een weerforum komt![]()
Zelfs voor Forum is dat mischien een iets te agressieve positionering van het merkquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:32 schreef beerke het volgende:
Zou die er zijn ja? De Forum Terrorism?
Nog niet gepland, ik probeer daar tussen de tentamens door even een mailtje over de deur uit te doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef NoComment het volgende:
Sjors, Beer, al plannen? Ik wil namelijk nog wel een keer een True Life vakantie meemaken.. 8)
Doe richard de groetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:43 schreef Bramvanlith het volgende:
morgen zit ik weer in de sneeuwRamsau om precies te zijn, nooit geweest, nu alleen even voor mn Anwarter..Heb er eigenlijk nul zin in, maarja als ik eenmaal op mn board sta
... Ben alleen wel ff toe aan een echte board vakantie.. 30 december wordt hem.. Volgend jaar nog met een aantal kampen mee en nog wat met mn vriendinnetje weg
.. Komt weer goed dit seizoen!!
ik dender alleen volgas met helm op (met HIFI audiopads erinquote:Op woensdag 13 december 2006 23:19 schreef GenesiZ het volgende:
Die nieuwe shit van jou, Rene, ziet er ook gelikt uit. Khoop niet dat die koptelefoon van je hoofd afvalt als je volgas de berg af komt denderen.![]()
moet em nog kopen, maar al aantal keer getest.. echt een heerlijke plank.quote:Op zondag 10 december 2006 10:43 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Er is al antwoord op gegeven, maar ik moet je even complimenteren met je keuze!
Forum Destroyer is een heerlijk board![]()
afhankelijk van hoeveel geld je kwijt wilquote:Op donderdag 14 december 2006 01:08 schreef FlowDesign het volgende:
ff vraagje aan de expertz...![]()
Ik heb nu bij elkaar zo'n 2 weken snowboardervaring (en 19 jaar ski-ervaring), ben 1,85m lang en weeg ongeveer 73kg.
Wat voor type freestyle/freeride board zouden jullie me aanraden en hoe lang? En welke bindingen en boots?
De lichte mannen hier rijden eigenlijk zonder uitzondering lang. Kentaro, Sjors en ik rijden behoorlijk lang voor ons gewicht. Wel allemaal kleine voeten (smalle planken) en mijn plank haalt dan net de meter 60 niet, het is een plank die je korter dan je eigen maat moet rijden. Daarbij kijkt hij ook over Kentaro en Sjors heen, met de lengte is dus niets mis. Ik zou kijken naar een afhankelijk welke kant je op wil qua stijl naar een plank rond de 159/161. Waarbij puur freestyle behoorlijk korter mag, waarbij speels rijden eventueel ietsje korter mag en waarbij piste/poeder afhankelijk van de plank nog ietsje langer mag.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
afhankelijk van hoeveel geld je kwijt wil
als je er echt mee doorwil:
boots kopen op pasvorm en stijfheid naar smaak ... en geen beginnersshit kopen.. .boots --> belangrijk
bindingen, afstellen op stijfheid naar smaak ... en wederom, goedkoop is fijn, maar 50 euro meer voor een setje is een hele hoop plezier meer
plank... nja met je 73 kg zou ik niet hoger dan 1m60 gaan rijden
afhankelijk of je wil gaan freestylen of niet tussen de 155 en 160 ergens een plank kopen (en afhankelijk van je schoenmaat)
een ECHTE beginnersplank hoeft niet, maar een mooi plankje waar je op kan doorgroeien is leuk... (keuze zat dus kan je niet echt een suggestie doen)
burton custom, nitro team enzovoorts.. de basic allroundplankjeszoiets?
ga naar de winkel en vertel ze je voorkeuren
Volgens mij heb je nooit een eigen plank gehad die de 160 oversteeg dus dat het bij het model plank hoort is een beetje een lame excuus, je mag best zeggen dat je het anders wel moeilijker bochtjes draaien vindt.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:55 schreef XL het volgende:
mijn plank haalt dan net de meter 60 niet, het is een plank die je korter dan je eigen maat moet rijden.
Dont push itquote:Daarbij kijkt hij ook over Kentaro en Sjors heen
Voor mijn picto reed ik over de 160's.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:50 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nooit een eigen plank gehad die de 160 oversteeg dus dat het bij het model plank hoort is een beetje een lame excuus, je mag best zeggen dat je het anders wel moeilijker bochtjes draaien vindt.
[..]
Dont push it![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |