Ik ben toch zeker sinterklaas nietquote:Op woensdag 29 november 2006 16:42 schreef Gunner het volgende:
Beschrijfbare DVD's kopen bij de V&D. Dat je je zo laat oplichten
Altijd leuk comentaarquote:Op woensdag 29 november 2006 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
Grappen instuderen voordat je naar de winkel gaat
Stiekem vond je die jongen achter de balie wel lekker
Vuillak
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:22 schreef Koenholio het volgende:
Maar goed ook, het was een kutgrap.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:43 schreef beelz het volgende:
Kun je beter een keer naar de MacDonalds gan om bier te bestellen. 9 van de 10 keer krijg je dan te horen "We verkopen hier geen bier" en dan zeg jij: "Maar in Frankrijk verkopen ze bij de MacDonalds wel bier." en dan zeggen zij "Ja maar dit is Frankrijk niet" en dan is jouw grap: "Waarom verkopen jullie dan wel franse frietjes?"
Wat heb jij een prachtig leven.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:21 schreef VeX- het volgende:
Dus ik stap met een enorme glimlach de V&D binnen. Natuurlijk was het een drukte van jewelste aangezien de feestdagen voor de deur staan. Enfin, ik pak dus zo'n lege pak beschijfbare dvd's waarop ik zachte waren en allerlei andere zoetigheden kan wegbranden en leg het op de toonbank neer.
Toen verwachte ik eigenlijk dat de baliemedewerker zou zeggen, zoals hij daarvoor wel deed: "Is het voor Sinterklaas?" (zodat hij het zou inpakken). Waarop ik natuurlijk zou antwoorden "Nee, Sinterklaas heeft al genoeg cadeau's."ghehehe (waarmee de lach van de overige klanten mijn deel zouden zijn)
Maar ja, hij vroeg enkel. 'Is het een cadeautje.
Klacht: Personeel die je grap verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |