Hmmmmmmm ... Bebbius is je al voor.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:17 schreef Tokay het volgende:
Okay, in welk vakgebied kwam meneers grote geest dan wel tot uiting?
En zo was het tòch nog een weggevertje!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:31 schreef pyl het volgende:
Hendrik de Man? Van het Plan?
Hebben we ze nu allemaal gehad?quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef Berkery het volgende:
Aimee Mann
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:44 schreef Tokay het volgende:
Wat een mooi rood lijntje er omheen, pyl! Zelf gepaint?
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:53 schreef Tokay het volgende:
Gut, meneer is wel een fat hoor!
O, volgens mij zei ik iets verkeerds.quote:
Meneer was Manns geliefde?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:05 schreef pyl het volgende:
Nee, dit is niet Klaus Mann. Zijn dood, zelfmoord zoals je weet, werd wel door die van mij ernstig betreurd.
Waarom dan toch?quote:En ik ben niet boos, ik ben gechoqueerd!
Jahaa, nu weet ik het wel hoor!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:05 schreef pyl het volgende:
Erika Mann, inderdaad. Fatje hoor, die mevrouw.![]()
Dat is wél Barry Manilow!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:32 schreef pyl het volgende:
Is dat niet Barry Manilow?
Inderdaad, dat is niet Ferdinand Domela Nieuwenhuis.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:00 schreef pyl het volgende:
Is dat niet Ferdinand Domela Nieuwenhuis?
Hoi Diaan.quote:
Nee, een Fransman.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Is het een Rus?
NIET! Het is niet waar!quote:
Wat nou weer? Je hebt het goed, mens!quote:
Ja, maar ik schreef het als een geintje...quote:Op woensdag 29 november 2006 21:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat nou weer? Je hebt het goed, mens!
O, verrek ja! Manfred Langer. De vriend van de dokter.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Manfred nogwat uit Zeg eens Aaaaaa....
Juist!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Manfred nogwat uit Zeg eens Aaaaaa....
Manfred de graaf ja!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, verrek ja! Manfred Langer. De vriend van de dokter.
Haha, 't is jouw schuld. Jij post mee, en ik ben meteen van mijn à propos!quote:
Sorry Diaan, je gaf het voorzetje, en dan kop ik 'm nog verkeerd in ook!quote:Op woensdag 29 november 2006 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
De Graaf ja... dat bedacht ik me net....
Ik las te snel, ik dacht namelijk dat jij, de Graaf had geschreven...quote:Op woensdag 29 november 2006 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
De Graaf ja... dat bedacht ik me net....
Oh, dat verhaal las ik vanochtend, zelfs mijn bloed ging koken...quote:Op woensdag 29 november 2006 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker verwarrend hier allemaal. Welk excuus hebben jullie? Ik dat Twan vanmorgen al om half 6 wakker was, ik dus ook, mij 5 keer geroepen en dat ik vandaag ook nog eens moest werken.
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, dat verhaal las ik vanochtend, zelfs mijn bloed ging koken...![]()
Ik ben hyper van nieuwe pc en alles wat daarmee gemoeid is...![]()
Even een offtopic-tipje: Van te voren alles klaar hebben, drinken, eten....? Helpt dat ook niet?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
tja je kunt er erg weinig aan doen helaas. We proberen van alles, maar zijn systeem lijkt zo ingesteld te staan... nou ja het is vast een fase...zei ze hoopvol
Nederlandse man?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 08:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Even een offtopic-tipje: Van te voren alles klaar hebben, drinken, eten....? Helpt dat ook niet?
And the winner is.....quote:Op donderdag 30 november 2006 09:07 schreef pyl het volgende:
Da's Toon Hermans, hè, mensen.
Shit is dat, als je alles al hebt geprobeerd...gewoon een energiek menneke dus?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
drinken heeft bij zich in bed, hij eet nog graag pap smorgens en dat kan hij niet zelf maken... maar daar gaat het ook niet om. Hij kan gewoon niet meer slapen. Het was vanmorgen dus 5:20 uur nadat hij om 1 uur ook al wakker was en zich afvroeg of Sinterklaas al geweest was. Maar bedankt voor de tip.
Ja, maar savonds rond 7 uur is hij vaak helemaal op of is hij smiddag vervelend... later naar bed brengen, helpt ook niet helaas. Ja heel soms als het heel laat wordt. Maar we denken dat het misschien te maken heeft met de overgang van het ene naar het andere huis en dat hij altijd even weer moet wennen. Al zegt mn ex dat Twan daar meestal goed slaapt. Tja...quote:Op donderdag 30 november 2006 09:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Shit is dat, als je alles al hebt geprobeerd...gewoon een energiek menneke dus?
Ik heb blagen die 's nachts hun snater houden, Obli.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:19 schreef Oblivion het volgende:![]()
Heren hebben zelf zeker geen kleine blagen...![]()
Vooruit dan.quote:Is het thema nog steeds man, pyl?
Bij ons helpt het eerder naar bed doen...quote:Op donderdag 30 november 2006 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar savonds rond 7 uur is hij vaak helemaal op of is hij smiddag vervelend... later naar bed brengen, helpt ook niet helaas. Ja heel soms als het heel laat wordt. Maar we denken dat het misschien te maken heeft met de overgang van het ene naar het andere huis en dat hij altijd even weer moet wennen. Al zegt mn ex dat Twan daar meestal goed slaapt. Tja...
Ja, die zijn ouder dat telt niet!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik heb blagen die 's nachts hun snater houden, Obli.![]()
Euhm, euhm, nog een hint?quote:
Vooruit dan.
Hij is ruim 4 jaar... die begrijpt nog niet veel van argumenten hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:15 schreef Gellius het volgende:
Is de jonge blaag zelfs ongevoelig voor de kracht van het argument?
Ik heb hem vanmorgen gewoon om half 6 naar beneden laten gaan, tv en verwarming aan, hij op de bank met een dekentje en ik weer naar bed...quote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef pyl het volgende:
Kleine tip Diaan: als je de jongen nu eens gewoon zegt dat hij stil moet zijn, hoe wakker hij ook is?
Goede tip!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bij ons helpt het eerder naar bed doen...![]()
Das niet zielig! Zo komt ie aan rust toe die hij kennelijk nodig heeft!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
zielig
Manfred Man.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:17 schreef pyl het volgende:
Kleine tip Diaan: als je de jongen nu eens gewoon zegt dat hij stil moet zijn, hoe wakker hij ook is?
[afbeelding]
Ik was een zeer gezeglijk kind anders hoor. Mits de eisen van mijn ouders redelijk en met argumenten omkleed waren. Ik begrijp niet dat jullie de losbandigheid van je eigen nakroost nog verdedigen ook!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:19 schreef Oblivion het volgende:![]()
Heren hebben zelf zeker geen kleine blagen...![]()
Is het thema nog steeds man, pyl?
Tot aan de dood!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik was een zeer gezeglijk kind anders hoor. Mits de eisen van mijn ouders redelijk en met argumenten omkleed waren. Ik begrijp niet dat jullie de losbandigheid van je eigen nakroost nog verdedigen ook!
Ook toen je 4 was? En inderdaad zelf geen kinderenquote:Op donderdag 30 november 2006 09:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik was een zeer gezeglijk kind anders hoor. Mits de eisen van mijn ouders redelijk en met argumenten omkleed waren. Ik begrijp niet dat jullie de losbandigheid van je eigen nakroost nog verdedigen ook!
Dank je, Diaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm van dat liedje No Milk today.....
Maar ik kan er niet opkomen hoe ze heten.... verdorie.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:31 schreef pyl het volgende:
Niet Manfred Mann, Z. Diaan heeft het goede spoor te pakken.
Gaat goed met onze één/tweetjes hè?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dank je, Diaan.![]()
Herman's Hermits.![]()
Vooràl toen ik vier was. Toen ik wat ouder was heb ik mijn ouders/verzorgers inderdaad wel eens met flauwe retorische trucjes proberen in te pakken, maar daar trapten ze gelukkig niet in.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook toen je 4 was? En inderdaad zelf geen kinderen![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:29 schreef Z het volgende:
En een goedemorgen.
Ach, die goede oude tijd...quote:Op donderdag 30 november 2006 09:33 schreef Gellius het volgende:
Vooràl toen ik vier was. Toen ik wat ouder was heb ik mijn ouders/verzorgers inderdaad wel eens met flauwe retorische trucjes proberen in te pakken, maar daar trapten ze gelukkig niet in.
Kwestie van goed argumenteren, Z.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Tokay het volgende:
[..]Goedemorgen Z, laat je geen schrik aanjagen hoor. Jouw kindje wordt vast een zoet engeltje.
![]()
Dat je dat nog weetquote:Op donderdag 30 november 2006 09:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vooràl toen ik vier was. Toen ik wat ouder was heb ik mijn ouders/verzorgers inderdaad wel eens met flauwe retorische trucjes proberen in te pakken, maar daar trapten ze gelukkig niet in.
Is al verbeterd, ik ben gewoon aanwezig, dus gaarne uw vragen aan mij te richten.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:35 schreef pyl het volgende:
Diaan en Tokay hebben het goed; aan Oblivion de vragen wat miks is en waarom ze dat niet mag melden.
Uhuh!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Maar ja, het blijft lastig en moeilijk dat opvoeden hoor....
Manni.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:45 schreef Oblivion het volgende:
Hintje?
Meneer was een sporter.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:46 schreef Tokay het volgende:
Is meneer een artiest, of een sporter?
Hmmm, was, dus hij is niet meer?quote:Op donderdag 30 november 2006 09:47 schreef pyl het volgende:
Meneer was een sporter.
En rust en regelmaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kwestie van goed argumenteren, Z.
En dat is soms juist zo moeilijk.... maar daar zul je nog wel achterkomen.quote:
Goeie gok, Diaan. Maar nee, Lehmann is keeper en nog actief. En die heeft niet als bijnaam "Manni".quote:
Je vergeet de derde "r", reinheid....quote:
Hmmmm... 69 wedstrijden gespeeld voor de Mannschaft, dan zou ik meneer waarschijnlijk wel van naam moeten kennen...quote:
Ik ken alleen diegene waarop gespuugd werd en dan nog niet eens zijn naam..quote:Op donderdag 30 november 2006 09:57 schreef Tokay het volgende:
Ik ken geen Duitse (ex)voetballers. Alleen Michael Ballack. En Ruud van Nistelrooy.
Ruud is heel geen duitser!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:57 schreef Tokay het volgende:
Ik ken geen Duitse (ex)voetballers. Alleen Michael Ballack. En Ruud van Nistelrooy.
Met jou winnen we de oorlog!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:05 schreef Oblivion het volgende:
Ik ken alleen diegene waarop gespuugd werd en dan nog niet eens zijn naam..![]()
Dûh!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:05 schreef Z het volgende:
Ruud is heel geen duitser!
Ik kon zo op geen andere Duitse voetballer komen...quote:Op donderdag 30 november 2006 09:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Goeie gok, Diaan. Maar nee, Lehmann is keeper en nog actief. En die heeft niet als bijnaam "Manni".
Echt wel! Ik spuug wel!!!quote:
Goedemorgen!quote:
AH, okay, thank u!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:56 schreef pyl het volgende:
Ongegeneerd wel, Obli.
Lekker hoor, ook een stukje?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:00 schreef pyl het volgende:
Feestdagen? Het is nog niet eens december! Dat mag je wel ongegeneerd noemen, ja.
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:04 schreef pyl het volgende:
En klein stukje, ja daar zeg ik geen nee tegen.
ik niet.... maar ben ook zeeeeeeer slecht in herkennen van vogels.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:04 schreef pyl het volgende:
En klein stukje, ja daar zeg ik geen nee tegen.
Herkent dan niemand de mannetjesputter?![]()
Heb je ook een stukje chocoladeletterquote:Op donderdag 30 november 2006 11:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alstu, en uiteraard ook voor de rest.![]()
Maar het was je wel opgevallen dat het een bodybuilder was. Da's toch alvast iets.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:08 schreef Tokay het volgende:
Nee, ik ben niet zo goed in het herkennen van bodybuilders.![]()
Jan Smit ?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:55 schreef pyl het volgende:
Whehehe .. geen vink en geen manke zwaluw.
Als je googlet op zijn soortnaam krijg je ook deze afbeelding:
[afbeelding]
Tuurlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je ook een stukje chocoladeletter. Ik wil niet ondankbaar zijn, maar ik lust geen boterstaaf.
Hallo pyl, jij maakt er bijna een cryptogram van met je hints!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:10 schreef pyl het volgende:
Maar het was je wel opgevallen dat het een bodybuilder was. Da's toch alvast iets.
Nee, ik zal het maar verklappen: het was de mannetjesputter.quote:
Ghehehe.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:15 schreef pyl het volgende:
Mantovani?
Liftmuziek!quote:
Goedemorgen, Berkery. Gisteren nog laat gemaakt?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:15 schreef Berkery het volgende:
Herman's Hermits
Nee, de Skaters`s Walz...quote:
Dat is de inmiddels niet meer zo Manke Nelis.quote:
Dat viel wel mee, maar ik had de pagina nog openstaan voor ik werkoverleg had, F5 vergeten toen ik terugkwam.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Goedemorgen, Berkery. Gisteren nog laat gemaakt?
Amerikaan, en een hypnose man?quote:
Die conclusie is al te voorbarig - hoewel meneer op enkele wereldhits is te horen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Oblivion het volgende:
Amerikaanse zanger dus....
Allesbehalve.quote:Hmm.... Opera?
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:36 schreef Berkery het volgende:
Wolfman Jack
Hmmm, pyl is veel te wakker.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef pyl het volgende:
Winnie Mandela, ja, maar wie zijn dat mannetje (en vrouwtje?) van Obli?
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, pyl is veel te wakker.![]()
Geen idee wie die twee zijn.Wie moeten we raden Obli, de dame of de heer? Of allebei?
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:40 schreef Oblivion het volgende:
Het vrouwtje hè, is een echte "man"![]()
En die "rocker" voor wie we bang moeten zijn, is die man die daar zit?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:42 schreef Oblivion het volgende:
Als je niet oppast dan "rocked" haar man je boot...![]()
Tjíng! (vallend kwartje) Dat is die dame die ooit een kookprogramma had, Manon Thomas, de ex van Forrest, de zanger van Rock The Boat.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:42 schreef Oblivion het volgende:
Als je niet oppast dan "rocked" haar man je boot...![]()
Look who is talking!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 11:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tjíng! (vallend kwartje) Dat is die dame die ooit een kookprogramma had, Manon Thomas, de ex van Forrest, de zanger van Rock The Boat.
Ja ja, welk een nutteloze info ik allemaal niet bewaar op mijn harde schijf.![]()
"Hij" staat op een filmset.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:53 schreef pyl het volgende:
Waar moeten we haar van kennen, Obli?
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:56 schreef pyl het volgende:
Ah, Dustin Hofman.
Met lijm?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef Tokay het volgende:
O ja, Dustin Hoffman als Tootsie, inderdaad.
Maar hoe komt hij nou aan die boezem?
Hihi, ik vind het maar een raar gezicht. Net echt!quote:
Nee, want dat zit OP den borsten, pyl...quote:
quote:
De precieze gang van zaken kan ik me zo 1-2-3 niet herinneren, maar ik weet wel dat het dankzij Tokay en jou is.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:02 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens pyl, hoe weet jij van het bestaan van hollywoodtape af?![]()
Moi?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:04 schreef pyl het volgende:
[..]
De precieze gang van zaken kan ik me zo 1-2-3 niet herinneren, maar ik weet wel dat het dankzij Tokay en jou is.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef pyl het volgende:
Jeuh ... is het Josh Homme?
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:17 schreef Tokay het volgende:
Heb je weer onzedelijke handelingen verricht, mijn jongen?
*voorover bukt...quote:
Whoah!!! Lekker veel droog geoefend de laatste weken, zeker?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan Timman?
Ik ben er helemaal klaar voor. Vakantie tot 1 januariquote:Op donderdag 30 november 2006 12:21 schreef pyl het volgende:
[..]
Whoah!!! Lekker veel droog geoefend de laatste weken, zeker?
Hé, ben jij er ook weer? Heb je alweer naaktfoto's van jezelf geplaatst?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*voorover bukt...![]()
Oh nee, sorry scrut!![]()
Is weer een beetje jammer dit.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé, ben jij er ook weer? Heb je alweer naaktfoto's van jezelf geplaatst?
Ik kan me ook nog een andere foto van Obli herinneren ...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hé, ben jij er ook weer? Heb je alweer naaktfoto's van jezelf geplaatst?
Nee joh!!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:28 schreef pyl het volgende:
Tom Manders?
Dat ik het me herinner bedoel je?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is weer een beetje jammer dit.![]()
Alles goed. M'n vakantie is pas twee dagen oud en ik heb al twee hele leuke meiden ontmoet die ik respectievelijk 1 en ruim 2 jaar niet gezien of gesproken hadquote:Alles goed , scrut, geniet je al een beetje van je vakantie?
Blij om terug te zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 12:27 schreef Tokay het volgende:
Dat deze man nog niet geplaatst is...
[afbeelding]
Hé Scrutinizer, welkom terug.
Hij heeft de slobkousen van oom Dagobert aan.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:33 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ander plaatje, dezelfde meneer.
Jawel, ze is er weer...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:35 schreef Tokay het volgende:
Toaky!![]()
Ja hoor, Toaky geeft wel een hint:
quote:ik word zenuwachtig van m'neer z'n liedjes.
OOOOOOOOooooooooooooooooooooh......quote:Op donderdag 30 november 2006 12:35 schreef Tokay het volgende:
Sciebeladieboebeladiescabediebedoededadiedoedeladie....
Rita Reys?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:35 schreef Tokay het volgende:
Sciebeladieboebeladiescabediebedoededadiedoedeladie....
quote:I'm the
Ski-Bi dibby dib yo da dub dub
Yo dab dub dub
Yo dab dub dub
I'm the![]()
Yo dab dub dub
Yo dab dub dub
B-B-B-Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Bop
Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Boop
B-B-B-Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Boop
Be Bop a Bodda Bop
Hè hè! Dank u, Z!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:42 schreef Z het volgende:
Scatman John
Nee, dat is Elton John.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:42 schreef Oblivion het volgende:
Oh, heeft meneer wel eens een grote bril op?
Of zit ik nu helemaal fout te denken?
Nee, mensch, ik dacht niet aan Good old Elton...quote:Op donderdag 30 november 2006 12:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, dat is Elton John.
Ja, ik denk het.
Ja, dan is dit topic dicht!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is goed![]()
was er niet iets met 3 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |