Ik vond hem ook niet iconisch, ja het was dus een sleetje, ont-zet-tend belangrijk....quote:Op woensdag 29 november 2006 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het ging niet om leuk, het ging om iconisch.![]()
Ja, precies. Je moet het iconische dus wel in perspectief zien. Ik vind dat je vrij flauw doet, Mark.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet iconisch, ja het was dus een sleetje, ont-zet-tend belangrijk....
Pulp fiction is sfeerbepalend geweest voor de pop culture van de afgelopen 12 jaar....
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:56 schreef Soempie het volgende:YURI!!
holland, zeeland, utrecht, groningen, friesland, overijssel en gelderland
Ik vind jou gewoon lief hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, precies. Je moet het iconische dus wel in perspectief zien. Ik vind dat je vrij flauw doet, Mark.
Pulp Fiction, schiet schiet, snuif snuif, dans dans. Big deal.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik vind jou gewoon lief hoor![]()
Citizen Kane is inderdaad wel een iconische film, maar pulp fiction zeker niet minder, dat is alles dat ik wil zeggen....
Citizen Kane....irritant pisventje richt roddelblad op, wordt succesvol, wil politiek in maar faalt, trouwt 2x maar sterft uiteindelijk ongelukkig.... Big deal.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pulp Fiction, schiet schiet, snuif snuif, dans dans. Big deal.![]()
Jij had je beurt al gehad met die film belachelijk maken!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Citizen Kane....irritant pisventje richt roddelblad op, wordt succesvol, wil politiek in maar faalt, trouwt 2x maar sterft uiteindelijk ongelukkig.... Big deal.
Op die manier kan je iedere film belachelijk maken....
Hannibal was ook een massamoordenaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:10 schreef Mark_V het volgende:
Lien +1
Ruim voldoende, ik wilde gewoon horen dat het dus NIET hannibal was die het zei
Ik had door dat je die bedoeldequote:Op woensdag 29 november 2006 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hannibal was ook een massamoordenaar.
Ik bedoel die vent bij die put.
Jij weet ook nooit van ophouden!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:20 schreef Mark_V het volgende:
Ik weet hem niet
(zeker geen iconische film)
Dat is dan een film uit zijn nadagen....als het in de jaren 70 speelt
Was ook wel ERG goed, drie dagen niet durven douchen toen ik hem had gezien....quote:Op woensdag 29 november 2006 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
De enige hitchcock die ik heb gezien is psycho
Daffodil31LE + 1quote:Op woensdag 29 november 2006 18:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Damn... Frenzy!
Gave film; heb ik nog op VLP liggen
Ik ken VHS, Betamax, dvd en zelfs Blu-Ray.. maar wat is in godesnaam VLP?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
...helaas is door ouderdom de VLP-speler kapot. De spiegeltjes zijn verzakt...
Nee. Vervelend, hč.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:02 schreef erkel het volgende:
wordt de puntentelling nog wel bijgewerkt![]()
![]()
Dit is een VLP-speler. Machine uit 1976. De voorloper van de CD en daarvan afgeleide media.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ken VHS, Betamax, dvd en zelfs Blu-Ray.. maar wat is in godesnaam VLP?![]()
Ik snap ook niet waarom de klad er zo in gekomen lijkt te zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Sja...het is nu allemaal veel minder werk, zou je zeggen dat het klein klusje is
Goed genoeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |