waarom wil je het dan nog een keer doenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Tjah idereen kent het wel. een klote-reclame zo voorspelbaar en zo dom !
doe hier dus Domme reclame's na !
TS Trapt af:
Goh mevrouw wat vindt u van Ariel Colour ?
[afbeelding]
Jah echt erg goed, mijn kinderen spelen vaak buiten en maken hun kleren erg vies.
Gelukkig bleef het met Ariel wel schoon en bleven de kleuren écht kleuren, dus kan ik mijn kinderen met een gerust hart buiten laten spelen.
Hij heet niet voor niets kopieermachine waarschijnlijk...quote:Op woensdag 29 november 2006 15:01 schreef EL_REY het volgende:
[..]
waarom wil je het dan nog een keer doen![]()
wat ben je toch een noob ook he![]()
mensen als jij
Ik heb ook kwaliteit hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 15:26 schreef KopieerMachine het volgende:
FiXeR999 is in iedergeval kwalteits user, evenals ik. jullie verdienen te sterven.
da geloof ik, de voorgaande users danquote:Op woensdag 29 november 2006 15:27 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik heb ook kwaliteit hoor![]()
Danku, u bent ook van zeer hoge kwaliteit.. Bij anderen gaat het om Kwantiteitquote:Op woensdag 29 november 2006 15:26 schreef KopieerMachine het volgende:
FiXeR999 is in iedergeval kwalteits user, evenals ik. jullie verdienen te sterven.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:34 schreef eQuaL het volgende:
HENK HANS??? KANNIE??
[afbeelding]
Wel met Ohra zorgverzekeringen!
Das een lelijke oma.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef UncleSam het volgende:
[afbeelding]
Jaja deze kinderen spreken engels maar nee.. blabla![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
"Heeft u ook zoveel last van uw stoelgang?"
[insert tubgirl]
Hello, I am a girlquote:Op woensdag 29 november 2006 17:27 schreef UncleSam het volgende:
[afbeelding]
Jaja deze kinderen spreken engels maar nee.. blabla![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |