Die is idd wel erg miniquote:Op maandag 4 december 2006 23:52 schreef mips het volgende:
Leuk die Gray Giant :-) Ziet er een stuk beter uit dan die (nog steeds) te kleine Varesh...
komt door die chest weekendquote:Op maandag 4 december 2006 10:52 schreef torn_Machina het volgende:
Omg, ook al rank 2 Wisdom titel. Ik heb nog niet 1 noemenswaardige titel.![]()
Maar dat boeit mij verder dus niet. Ik heb er het geduld ook niet voor.![]()
Komt door het feit dat je een ADDICT bentquote:
haha noobquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Komt door het feit dat je een ADDICT bent![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:00 schreef torn_Machina het volgende:
Vanaf morgen wordt het minder GW spelen. Ik kan morgen mijn Wii ophalen.
Nu alleen het probleem dat ik nog 2 dagen moet werken.![]()
Had je maar eerder je bureau in elkaar moeten zetten.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Vanavond ga ik gaten in het bureau maken en de spullen plaatsen.
Ga je me nou vertellen dat uitgerekend DAN jij je Wii op gaat halen en mij gaat deserteren?
Dat is inderdaad max armor voor je ranger.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:27 schreef Logitik het volgende:
Is het max armor van een ranger 70 of kan ik ergens nog betere krijgen?
Hé slet zit je lekker te Wii'enquote:Op donderdag 7 december 2006 12:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dat is inderdaad max armor voor je ranger.
quote:
Ik had t_M er wel toe in staat geacht.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]![]()
Kom op man! Verzuim om een console.
School ok, maar werk...
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik had t_M er wel toe in staat geacht.
Cool, the more the merrierquote:Op donderdag 7 december 2006 18:02 schreef XpandoZ het volgende:
Leuk dat hier ook een topic over is! Ik heb net m'n WoW account verkocht en ben van plan weer wat te gaan GW'en (lekker rustig casual dus) Het lijkt me wel cool om jullie fokguild te joinen! Ik post binnenkort wel m'n character names etc.
![]()
Ik heb er nog wel 1, alleen zit ik nu op mijn werk. Zal die Key vanavond wel even opzoeken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:09 schreef mips het volgende:
Iemand nog een nightfall probeer-key liggen die je niet gebruikt?
Ik heb nog wel een proph/fact key maar een vriend van me wil graag Nightfall proberen en ik heb de mijne al eerder eens gebruikt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |