Volgens mij zijn de beentjes van pakje een beetje te kort. En het zit redelijk strak, dat maakt trouwens wel dat ie er extra knuffelig uitziet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
zo klein is dat pakje niet hoor. volgen mij is het precies de maat.
maar je bent zeker gewend dat het slobbert.
Ik ga vanavond (uurtje of vijf wordt dat, voor het eten) nog wat foto's maken van pakjesavond. Als er wat leuks tussen zit zal ik ze vanavond denk ik plaatsten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
zijn er nog spuuglokjes in de aanbieding ?
Hij vond echt alles best. Iedereen mocht hem vasthouden. Hij was op het laatst allleen wel heel erg moe.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:48 schreef NaatjeAron het volgende:
zo lekker verwent door de Sint.
Wat vond ie van de pieten?
Idd de beentjes steken ver uit, zeker als hij even ligt te trappelen. Verder krijg ik het haast niet meer dicht, dus dit was een one time only show denk ik!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:46 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de beentjes van pakje een beetje te kort. En het zit redelijk strak, dat maakt trouwens wel dat ie er extra knuffelig uitziet!
En ik zag nog zoveel schatjes! Digger, wat heeft je dochter een prachtige ogen. En Fons is zo'n lieve beer. En Simon ook al zo'n mooie baby. En wie zag ik allemaal nog meer? Oh ja Brent natuurlijk, ook om op te vreten!Heerlijk hoor, al die mooie lieve foto's. Die foto van Aron met die spiegel vond ik ook heel leuk. En Myhron
Er zit ook een staart aan de achterkant (zie 1 na laatste foto) maar als ze niks open zouden houden loopt t niet zo lekkerquote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
maar een zeemeermin heeft toch geen benen?
nee dat snap ikquote:Op woensdag 6 december 2006 11:23 schreef jessie het volgende:
[..]
Er zit ook een staart aan de achterkant (zie 1 na laatste foto) maar als ze niks open zouden houden loopt t niet zo lekker![]()
nou, niet zo grumpy lady, dat is toch overduidelijk een prachtig glimmende zeemeerminnenstaart!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:25 schreef lady-wrb het volgende:
nee dat snap ik
maar nu je het zegt: inderdaad, ik zie een soort 'flap' aan de achterkant.
The Fonz voor Ladybos!quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:58 schreef Ladybos het volgende:
Fonsje is je shirtje al aangekomen ? Doe 's een foto dan ??
Ik zou het leuk vinden moest hij ook de haren van Cas krijgen, maar ik vrees ervoor want hij lijkt naar het schijnt op mij en ik heb stom zwaar stijl haar.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:39 schreef moussy het volgende:
Ik vind Fonsje wel wat van Cas in spekformaat hebben
ik vind 't juist wel een mooi contrast, dat stoere en dan dat speentje erbij. prachtige foto moussy! die krullen, wat zijn ze toch geweldig!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef senesta het volgende:
Oh moussy, die middelste foto is mooi, jammer alleen dat hij een speen in zijn mondje heeft, wat een mooi jochie zeg.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef Neuk het volgende:
Grote Fons op klein Fonske!!! Ik mis alleen nog het leren jackie![]()
Jessie wat een sinterklaas hadden jullie zegHeel erg leuk fotoverslagje van die dames!
Vicky wil je een keer oppassen?
Waar wonen jullie dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Fonske![]()
![]()
en dat woont hier niet zo heel erg ver vandaan
![]()
![]()
Zeeuws-vlaanderen, net voorbij de belgische grens met zelzate, 20 min ongeveer van Gentquote:
Lis ook nietquote:Op donderdag 7 december 2006 11:43 schreef Bass-Miss het volgende:
Hij is er wel niet zo slank mee als Ezra...
[afbeelding]
oh ik dacht dat het de echte was.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
Bix, onze buurman speelt ieder jaar voor Sinterklaas en dit jaar kwam hij ook even bij ons langs. Erg aardig en leuk van hem maar Morgaine vond die man echt dood eng. Op tv is ie toch leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |