Ja precies, bij alles roept men nu, wie ben jij om dat voor je kind te bepalen maar sommige dingen kunnen nou eenmaal niet uitgesteld worden totdat een kind er zelf over kan beslissen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:47 schreef pinquit het volgende:
maar rival, dan moet je dat met élke manier van opvoeden dus doen.
godsdiensten enz.
eigenlijk wel!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:47 schreef pinquit het volgende:
maar rival, dan moet je dat met élke manier van opvoeden dus doen.
godsdiensten enz.
Maar..quote:Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Ik ben het het meest eens met Pinquit,
we voeden ze op als naturist maar zodra ze puber zijn en niet meer willen zullen we ze natuurlijk nooit dwingen
Is dit iets waar je mee te koop loopt dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:51 schreef pinquit het volgende:
[..]
Maar..
wat als ze op de basisschool zitten en al niet meer willen? kindjes beginnen steeds vroeger met pesten..![]()
En ondertussen beslis je dat ze geen naturist mogen zijn?quote:Op woensdag 29 november 2006 13:46 schreef rival het volgende:
ik vind (als niet naturist zijnde) dat je moet wachten tot ze een leeftijd hebben waarop ze het zelf kunnen beslissen!
just my 2 cents
Ja maar ik zie het nou niet zo een twee drie tersprake komen in de klas waardoor het kind vervolgens gepest wordt. Bovendien kun je je kind uitleggen dat er mensen zijn die het fijn vinden en mensen zijn die het niet fijn vinden en dat het ieder voor zich is en je het daarom niet op een schoolplein gaat lopen rondbazuinen.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:54 schreef pinquit het volgende:
Als je ouders je het meegeven omdat ze het iets fijns vinden, en iets normaals, hoef je het toch niet geheim te houden??
Het kan zomaar gebeuren dat er íets ten sprake komt toch?
jep daar heb je een puntquote:Op woensdag 29 november 2006 13:56 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het nou niet zo een twee drie tersprake komen in de klas waardoor het kind vervolgens gepest wordt. Bovendien kun je je kind uitleggen dat er mensen zijn die het fijn vinden en mensen zijn die het niet fijn vinden en dat het ieder voor zich is en je het daarom niet op een schoolplein gaat lopen rondbazuinen.
nee hoor. maar ik laat ze niet naakt rondlopen. als zij later beslissen dat ze dat wel willen, worden ze lekker naturist!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:55 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En ondertussen beslis je dat ze geen naturist mogen zijn?
Wat een onzin.
Maar je beslist dan wel voor ze dat ze vanaf geboorte in kleding moeten lopen. Beetje hypocriet toch? We besluiten niet voor ze maar we besluiten toch voor ze.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:46 schreef rival het volgende:
ik vind (als niet naturist zijnde) dat je moet wachten tot ze een leeftijd hebben waarop ze het zelf kunnen beslissen!
ik ben toch niet de enige die bovenstaande als eerste dacht.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef reese.com het volgende:
[..]
Is dit iets waar je mee te koop loopt dan?
Zoals bij mij vroeger.. We gingen ook regelmatig naar naturisten-campings/zwembaden, totdat ik in de puberteit kwam. Toen ik merkte dat er "iets" ging groeien bij het zien van vrouwelijke naakte lichamen en ik noodgedwongen in het koude water MOEST springen, wist ik dat mijn naturisten-dagen over warenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Ik ben het het meest eens met Pinquit,
we voeden ze op als naturist maar zodra ze puber zijn en niet meer willen zullen we ze natuurlijk nooit dwingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |