ik zie eerlijk waar niet in op wat voor manier je gekomen bent tot het idee dat ik het stoer vind om laat op te staan. Ik vind het namelijk behoorlijk klote en ben bezig om te stoppen met laat opstaan...quote:
ik slaap een gat in de dagquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:20 schreef Domai het volgende:
Ik zie een gat in de markt.
Dat wordt weer niks morgen.quote:Op zondag 10 december 2006 18:28 schreef jd1982 het volgende:
Ik lag er pas 8:30 in :d
lolz dat heb ik alleen als ik een Lowlands heb gehad ofzo of een enorme jetlag...quote:Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef oor het volgende:
eens was het wel heel erg. vrijdagavond gaan slapen om half 10 s'avond (ik dacht ik wil de zaterdag vroeg op staan) werd ik pas wakker om 5 uur in de middag. ik werd wakker gemaakt omdat het avondeten al klaar was. vet de balen in dus
We hebben de oplossing gevonden.quote:Op maandag 11 december 2006 08:52 schreef jd1982 het volgende:
Denk dat ik er wel uit ga met een cam op mn hoofd
En vanmiddag dus cam kopenquote:Op maandag 11 december 2006 08:58 schreef jd1982 het volgende:
mwoh... sliep om 11uur al en vanmorgen kwart over 7 ging de wekker, ging er kwart voor 8 uit, 20 minuten douche en stoplichten zaten niet echt mee, dus was slechts 5 minuten te laat op werk.
Valt wel mee hoor, doe mijn werk goed, lag vanmorgen een doos op mn stoel. Bleken 2 speakers en een subwoofer te zijn, kan ik XFM (en andere livestreams) luisteren op werkquote:Op maandag 11 december 2006 12:33 schreef Gizmo112 het volgende:
Denk dat de baas ook blij met je is.
+10 Herkenbaarquote:Op maandag 11 december 2006 18:30 schreef MOD het volgende:
Vandaag bij de psych geweest.
De dude zei dat het wetenschappelijk was aangetoond dat sommige mensen 's avonds beter presteren dan 's ochtends.
Hij vertelde er wel bij dat dat aangeleerd gedrag kan zijn.
Maw, je heb het je zelf gewoon aangeleerd dat je elke dag pas rond 12 uur fit kan wezen.
Lijkt me dan een simpele conclusie dat je je zelf ook kan aanleren om 's ochtends vroeger uit bed te gaan.
Ik moest vandaag de trein van 6.40 hebben.. UIteindelijk werd het de trein van 9.23.
De standaard schuldgevoelens kwamen weer naar boven.. Maar goed.. T was niet zo erg.
Morgen presentatie van mn werkstuk, dat o zo belangrijk is. Trein van 6.23
Ik hoop dat ik het haal.............Zo niet? Dan ben ik echt zwaar de sjaak.
Maar uit ervaring kan ik nu al bedenken dat t toch niet gehaald gaat worden ..
Groeten.
We worden allemaal zwervers op straatquote:Op maandag 11 december 2006 22:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat probleem heb ik ookZo erg dat ik dat ik tijdelijk ben gestopt met mijn studie
![]()
Doe je toch iets foutquote:Op maandag 11 december 2006 22:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat probleem heb ik ookZo erg dat ik dat ik tijdelijk ben gestopt met mijn studie
Ik kreeg weleens als tip een andere wekker, of vijf wekkers, maar dat heeft geen zin
![]()
ik ben zelfs al zo stom bezig dat ik sochtens het licht uit houd in de douch een droge handoek mee neem de douche in en aan de zijkant van de douche ga zitten met handdoek tegen me rugquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:52 schreef Nosh het volgende:
Te herkenbaar voor woorden, dit topic.
2 wekkers, een telefoon die snerpende herrie afspeelt en een wekkerradio, waar ik zo gewend aan ben geraakt dat ik er vrolijk mee doorslaap. Ouders die me wakker maken helpt ook niet, aangezien ik in mijn slaap doodleuk roep dat ik al opgestaan ben, waarna ze het wel prima vinden.
Enige wat écht werkt is jezelf een trap onder de kont geven, en het automatisme erin laten sluipen dat je meteen doorstormt naar de douche. Niet zoals ik na de douche 'nog even tien minuten liggen', want dan wordt je sowieso pas tegen een uur of 11 wakker.
Bij mij helpt de noodzaak al een heleboel. Plannen kan ik nog steeds niet en ik kom veel vaker te laat dan me lief is, maar als ik mezelf in bed heel knullig toespreek met een 'en nu ga je opstaan, lamlul' sta ik voordat ik het weet opeens bij te komen onder de douche.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik ben zelfs al zo stom bezig dat ik sochtens het licht uit houd in de douch een droge handoek mee neem de douche in en aan de zijkant van de douche ga zitten met handdoek tegen me rug![]()
![]()
![]()
tjah, dit herken ik, ik zit nu in die fasequote:Op dinsdag 12 december 2006 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is goed dat ik dit zie want zo heb ik heel veel sociale relaties/ werk/ sport/ school verneukt!
Ik werd wakker om 7 uur, hoorde mn ouders pleite gaan. En toen sliep ik weer verder. Tot een uur of 9. Miste altijd 1e en vaak 2e uur op middelbare school. Kwam op een gegeven moment helemaal niet meer opdagen op school. Naja wel een beetje, maar het werd een gewoonte om tot 9 uur te pitten en dan volgende les uur te pakken. Het werd zelfs zo erg dat ik s'ochtens heerlijk uitgebreid ging douchen, krantje lezen, broodje eten. Mn aandelen even checken, alles vast goed zetten. Eens op de horloge kijken, en naar school gaan. Probleem was dat mn school er ook niks aan deed. Die hadden zoiets van, je doet maar waar je zin in hebt! ( ik heb elk tussen jaar overigens gered) En andere vrienden van mij deden net zo
Maar ook de leraren stelden zich op een gegeven moment ook zo op. Zij hadden zoiets van, goh ( ik + vrienden ) slapen toch weer uit, dan kan ik ook wel later komen. Alleen de mensen die vragen hadden kwamen het 1e uur. De 'over' ijverigen. Kheb er wel spijt van
![]()
wat is er leuker dan een intressante nova uitzending, de wereld draait door, oprah, game kings, six pack en niet te vergeten discovery. bijna altijd wel intressant van 0:00 tot 5:00uur.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
's avonds zijn er toch alleen sex advertenties op TV?
Weet je wat pas zou schelen? Geen internet. Waarheid als een koe.
Nee hoor, voor mij!quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:48 schreef -Wolf- het volgende:
Dit topic is voor mij geschreven!.
Serieus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |